PDA

View Full Version : Ryanair med ekstra weekend fly fra Rygge


Geiraage
30-03-2011, 12:48
Moss lufthavn Rygge sier i en pressemelding at i perioden 17 juni til 31 juli vil Ryanair sette inn en ekstra maskin som skal brukes til sol og sommer destinasjonene
Link til pressemeldingen her :
http://pub.ryg.no/filer/ryg.no/PM/PRM_30032011_Ekstra%20weekend%20fly_PDF.pdf

sarpingen87
30-03-2011, 15:23
Merkelig, at et skit selskap i følge andre her inne, øker kapasiteten på Rygge. Må jo bare bety at de gjør det godt på de aktuelle rutene.

Nå frister det med en tur til Alicante eller Barcelona, mest sistnevnte :-)

Hpkris
30-03-2011, 15:30
Beviser vel hva folk vil ha dette her , og at folk ikke bryr seg om den usaklige kritikken FR får i avisen og pressen generelt. Bra nyhet for RYG og Østfold :) Nå mangler det bare en rute eller 3 til Tyrkia med FR :)

sarpingen87
30-03-2011, 15:36
Hadde FR begynt å fly til Tyrkia, hadde jeg vel brått fått ett helt nytt land på lista mi. Aldri vært i Tyrkia, og prisen til DY er litt mer enn hva lommeboka mi vil :)

Har noen destinasjoner jeg savner hos FR, som jeg gjerne hadde sett, hadde nok benyttet meg av de også. Kan ramse de opp her:
- Malta
- Tanger, Marrakech
- Lanzarote, Fuerteventura, Gran Canaria

Og som sagt, FR til Tyrkia. Ja takk :)

haavig
30-03-2011, 15:47
Beviser vel hva folk vil ha dette her , og at folk ikke bryr seg om den usaklige kritikken FR får i avisen og pressen generelt. Bra nyhet for RYG og Østfold :) Nå mangler det bare en rute eller 3 til Tyrkia med FR :)

Alltid gledelig med flere fly!

Det beviser vel også at den jevne forbruker sjelden er innom dette forumet :)

Glenn
30-03-2011, 15:54
Da er det vel bevist at Ola Nordmann er en gjerrigknark, og tenker bare på kostnad på billetten, ikke på andre ting.
Bra med økning for flyplassen og Ola Nordmann.

haavig
30-03-2011, 15:58
Da er det vel bevist at Ola Nordmann er en gjerrigknark, og tenker bare på kostnad på billetten, ikke på andre ting.
Bra med økning for flyplassen og Ola Nordmann.

Ønsker virkelig folk i andre land å betale mer for flybilleten enn han/hun må?

Hpkris
30-03-2011, 16:05
Alltid gledelig med flere fly!

Det beviser vel også at den jevne forbruker sjelden er innom dette forumet :)

Er vel bra Haavig at den vanlige mannen i gate ikke henger her inne :) hehe
Finnes ikke noe mere positivt at FR øker frekvensen fra RYG. DY legger om rutene og folk blir irriterte på at det ikke lenger passer.
Se hva DY gjorde med ruta til AYT, flytta den til tirsdag med avgang 15.55 fra RYG og avgang kl 12.00 fra AYT. Ergo man kaster bort en hel dag pga den rute endringen. Derfor håper jeg virkelig at FR setter inn fly dit og. Så får Sarpingen og sett Tyrkia :D

Boeing_fan
30-03-2011, 16:06
Bra nyhet for RYG og Østfold :) Nå mangler det bare en rute eller 3 til Tyrkia med FR :)

Plovdiv takk! :)