PDA

View Full Version : Ny onsdag nye muligheter!


kekker
30-03-2011, 07:34
God, alt for tidlig, morgen fra nattoget på vei inn mot Oslo S.
Kunne fint tatt en time til i senga, men det er bedre å sove seg fram til målet enn å måtte forholde seg til rasstengte vestlandsveier..
Nå skal jeg finne meg no føde på Oslo S, før dagens møteaktivitet på Osl Atrium. Deretter er det ettermiddagstoget tilbake til Voss..

Ha en fortreffelig dag godt folk!

Someone
30-03-2011, 07:38
God morgen fra Flytoget, fortsatt uten WiFi. Et par dager med jobb i Kristiansand står på agendaen og som ofte på onsdagen blir det en tur med SK205 i den anledning. Ha en fin dag

sirpjalle
30-03-2011, 07:55
God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på jobb. Var ikke likefullt vårstemning i dag, som det ellers har pleid å være i det siste. Måtte skrape bil :wow:

Vel, nå er man på jobb, og kaffekoppen er full, så dette ser ut til å bli en god dag.

Ha en fin dag forumister :)

zico77
30-03-2011, 08:06
God morgon frå Oslo!

På buss 31E til FBU for siste kursdag, og så bærer det over til SVG for ein dag der. Heimreise i morgon ;)

Ha ein fin dag alle saman!

LN-FHU
30-03-2011, 09:09
Go morn fra Trondheim

Tegner til å bli en flott dag :D :D

Ønsker alle en strålende dag :D :D :D

SudCaravelle
30-03-2011, 09:20
God morgen fra Flytoget, fortsatt uten WiFi. Et par dager med jobb i Kristiansand står på agendaen og som ofte på onsdagen blir det en tur med SK205 i den anledning. Ha en fin dag

Ikke klag.. Er på vei til samme sted men akompagnert av dieselknatring. Fly fungerer desverre dårlig når man skal i tillegg "svippe innom" Grimstad og Farsund :drunk:

kekker
30-03-2011, 09:32
Så SK908 skli innover Oslo vest for litt siden, et majestetisk syn..
Man kan ikke annet en like A330 i SAS CS. :-D

BSSW
30-03-2011, 09:36
God morgen fra Tananger

Ble møtt av en lukt som minnet om brent clutsj da jeg nærmet meg jobben idag, heldigvis ikke fra bilen min :p
Her det litt å gjøre på jobben før vi før besøk langveis ifra i morgen, lærer jeg noe mer "tysk" kanskje? :p

Som Sirpjalle nevnte så er det kaldere idag enn det har vært tidligere i uken, men det er forhåpentligvis kun kortvarig. Men solen skinner ihvertfall nå (direkte inn på skjermen min...)

Ha en fin dag forumister :)

sirpjalle
30-03-2011, 09:45
God morgen fra Tananger
Her det litt å gjøre på jobben før vi før besøk langveis ifra i morgen, lærer jeg noe mer "tysk" kanskje? :p



Noe ala' en sjef som er Tysk? :D

Forslag til Tyske ord som du kan lære: scheiße, verdammte Norweger o.l

ohegge
30-03-2011, 09:52
God morgen fra ytre Romsdal. På tross av en dårlig værmelding, så skinner solen fra skyfri himmel her. Dette kan bli en flott dag! :-)

FBU 4EVER
30-03-2011, 10:16
Snart ferdig med dagens kaffekopp. Det er nydelig vær her på Nærsnes, men når jeg kaster et blikk innover mot Bærum, så er den bygda dekket av kraftig røyk fra en brann i en boligblokk på Rykkin. Noen har nok en dårligere start på dagen enn oss andre her på forumet.
Har oppdaget at snøfreseren har hatt et "argument" med dørkarmen til garasjen i løpet av vinteren. Det må bli ny planke og da er det greit at A/S Trelastomsetning på Bjerkås har 50 % på alle varer ut måneden.
En liten bytur i kveld blir det også.:drink
Ha en fin dag.

LN-FAB
30-03-2011, 10:45
God morgen fra Tromsø!

Snøen faller sakte men sikkert her oppe, vår sa du? Ikke før i juni...

Dagen skal tilbringes på iPad-jakt, skole og deretter noen kveldstimer i 'luka' på TOS.

Ha en fortreffelig dag!

Martin
30-03-2011, 12:34
G'morgen fra Maura.

Frokost fortært, og klar for avreise til OSL ganske straks for litt mishandling utsending av pakker. Satser på at man kommer seg hjem litt tidligere enn i går (02:45).

God onsdag ønskes :)

zico77
30-03-2011, 15:07
God morgen fra Flytoget, fortsatt uten WiFi. Et par dager med jobb i Kristiansand står på agendaen og som ofte på onsdagen blir det en tur med SK205 i den anledning. Ha en fin dag

Eg hadde wifi, avg Lysaker 1152!...men! det funka ikkje :rolleyes: og dessuten laga jernbaneverket krøll med signala, så det blei taxi frå nasjonal. Terningkast 1.

AirbusTrond
30-03-2011, 15:15
God dag fra Akersgata. Noen må bygge landet, selv om det er ettermiddag og fine forhold for utepils.

Eller ser jeg fram til NRK 1 kl 2015 i dag. Regner med praktfulle bilder fra Norges peneste sted.

BSSW
30-03-2011, 19:21
Noe ala' en sjef som er Tysk? :D

Forslag til Tyske ord som du kan lære: scheiße, verdammte Norweger o.l
Hehe

Det er kunde(r) som kommer fra et tysktalende land som ikke heter Tyskland :p

"Scheiße" er ikke et ukjent ord for meg :p

LN-MOW
30-03-2011, 21:44
God etterrmiddag fra Avdeling (Veldig) Vest .. grå og trist dag som skal etterfølges av en grå og trist kveld .. Nok en dag man er glad man ikke jobber nede på Verdens Største Flyplass.

En dag nærmere ferie .....