PDA

View Full Version : AEROFLOT's A320 fly og turistklasse?

VirreVapp
25-03-2011, 14:36
Hei

Vi tenker på Dubai til høsten, og Aeroflot kommer rimelig ut ser jeg i ruten Oslo-Moskva-Dubai T/R. vet noen hvordan service/mat/plass er på Aeroflot's Airbus 320 maskiner? TV i seterygget ??
Det blir av egen lomme dette så det blir turistklasse. Håper det kan bli noe venting i Sky Team lounger da, om match-status fra flying blue går igjennom..

Edricson
25-03-2011, 20:54
Du får varmmat (kvaliteten er dog varierende); pitch er vanligvis god (32" iflg SeatGuru). Service kan være veldig varierende, alt fra strålende til rett og slett sur, og regn med noen sure miner på SVO dessverre. Tror ikke det er noen IFE på economy i 320-maskinene.

grove
25-03-2011, 20:56
Fløy Aeroflot t/r HKG i februar.
A-319 fra OSL til SVO. Ikke noe underholdning ombord, noe trang benplass (satt dog nesten helt bakerst).
A-320 hjem igjen, ikke underholdning her heller, men vesentlig bedre benplass. Besto knyttnevetesten med glans.
Maten synes jeg personlig var meget bra, til økonomiklasse å være. Service ombord er også bra. Flyplassen i Moskva er et annet kapittel........ Elendig service, men det er jo ikke sikkert du trenger hjelp til noe mens du er der, så da vil du ikk merke det.

Jeg kan trygt anbefale Aeroflot.