PDA

View Full Version : God fredag fra Forus!

sirpjalle
25-03-2011, 07:53
Gooood morgen godfolk!

Da var det pinadø fredag igjen! Tiden flyr.

Sitter her med en kaffekopp på kvistenm sjekker forum før dagen tar til. Satser på å få lukket ned noen saker på agendaen i dag og.

I kveld er det avreise Oslo og TopGear!

Ha en fin dag forumister! :)

Someone
25-03-2011, 08:14
God morgen fra Oslo. Solen skinner og jeg enser en liten gløtt av vår. Blir å forlate kontoret ved lunsjtider og innstallere meg på h(g)jemmekontoret mens jeg venter på en eller annen som skal sjekke det elektriske anlegget her i huset.....visstnok var det noe jeg er pålagt, så da får man være hjemme og ta vedkommende imot. Et løpetur er planlagt i kveld, før jeg kan dumpe ned i sofaen og inta noe voksenbrus. Ha en fin dag

Bizflyer
25-03-2011, 08:53
God morgen fra Hotel Bristol i Oslo. Straks på vei ned til frokost. Kanskje det blir sammen med landslaget som også camper på hotellet her.

Et par møter står på planen her i dag før man setter nesen med Color Fantasy mot Kiel i ettermiddag.

God helg, allesammen!

BF:cool2

TOS
25-03-2011, 09:06
God fredag fra Tromsø! Litt antydning til sol for litt siden. Nå snør det. Fly til Oslo litt ut på dagen i dag sammen med eldstegutten, landskamp på Ullevål i morgen (som sikkert ikke blir så dumt...), og retur til Tromsø på søndag. Ha en god dag!

Someone
25-03-2011, 09:07
Et par møter står på planen her i dag før man setter nesen med Color Fantasy mot Kiel i ettermiddag.

Har du tatt deg jobb som dekksgutt slik du farter opp og ned med Kielferga om dagen? :p

Bizflyer
25-03-2011, 09:22
Har du tatt deg jobb som dekksgutt slik du farter opp og ned med Kielferga om dagen? :p

Driver å samler opp sjømannspensjon og taxfree kvoter!:colgate:

LN-BLO
25-03-2011, 09:44
God morgen fra Bergen. Så godt som skyfritt på himmelen og kjølig luft i dag. Sitter i skrivende stund og inntar frokost og kaffe, før turen går til optikeren for å hente de nye brillene. Deretter blir resten av dagen tilbrakt på skolen...

Ha en fin dag forumister!

kekker
25-03-2011, 09:48
God morgen fra Førde, nå er det jaggu fredag igjen.

Har startet morgenen med språkvask på et par annonser vi skal ha inn i fagtidsskrifter, men nå er det på tide å forlate Rica Sunnfjord i Førde. Kundebesøk på formiddagen, før jeg vender nesa nordover og satser på å ende på Sunnmøre i løpet av ettermiddagen.

TGIF

God helg til dere alle!

PS
Have føn tonight sirpjalle!

JoeW
25-03-2011, 10:09
God morgen fra Hotel Phoenix Copenhagen, hvor man gjoer seg klar til en intensiv dag med case competition. I morgen blir det til gjengjeld fuktig!

God weekend!

LN-FHU
25-03-2011, 10:39
God fredag fra Trondheim :)

Her blåser og snør det igjen, ikke akkurat vårstemning når man må måke seg ut av huset..... :cry:

Blir rolige dager i helga, junior krever sitt :) :) :)

Ha en strålende dag alle sammen :colgate: :cool: :colgate:

OJB
25-03-2011, 11:13
God formiddag fra Forus,
Etter en travel og god arbeids uke skal det bli godt med helg.
Om været skikker seg skal det bli tur til fjells i løpet av helgen.
Et par møter skal gjøres og deretter reiseregninger før jeg skeier ut i ettermiddag.
Ha en god dag og god helg alle.

FBU 4EVER
25-03-2011, 11:22

Nei. Som ballast!

God morgen fra et Nærsnes badet i sol. Gårsdagens vind har lagt seg, men det er noe kjøligere i morgentimene. Cowboyfrokost next. Så legebesøk.
Ha en fin dag.

AirbusTrond
25-03-2011, 11:35
God dag fra Akersgata. Lunsj er allerede inntatt. Merkbart kjØLigere i dag, så det betyr vel at man må drikke litt øl etterpå. Det er jo tross alt også lønningdag for oss som bygger landet. Ha en fin-fin fredag, både til lands og til vanns.

LNv22
25-03-2011, 12:14
God fredag fra Oslo.

På kontoret og straks klar for å innta kantinen og lunchen.

Blir å arbeide til rundt kl. 16-17 i dag, for så å pumpe litt jern...

Etter det kaster man seg på flytoget for å rekke SK291 på sete 11A (73G).

Ønsker alle en god fredag!

Martin
25-03-2011, 14:53
Driver å samler opp sjømannspensjon og taxfree kvoter!:colgate:

Da antar jeg at du har satt igjen gårsdagens kvote på land, sånn at du kan få med deg ny inn i landet igjen på søndag? ^_^

God fredag fra FedEx. På'n igjen, med noen pakker som skal mishandles sendes ut av landet. God fredag ønskes.

LN-MOW
25-03-2011, 15:03
G'fredda' fra Det Dype Sør ...! Is på bilruten i dag, så vinter'n har ikke heelt sluppet taket. Sovet dårlig i natt, så håper på en rolig arbeidsdag. I kveld blir det Flying Wild Alaska i selskap med litt godt myrvann, tenker jeg ...
I morgen blir det å koble pc'en opp på TV'n for å se Norge-Danmark. ESPN3 står for overføring, så da er vi garantert god kvalitet på streamen. :up:

Polaris
25-03-2011, 15:59
Gooood Fredag, dagen startet helt bedritent - men ble betraktelig bedre etter at et besøk på sykehuset ble mye bedre enn fryktet. Nå går kanskje ting oppover i stedet! :)

Hjelper jo også at forumrelaterte saker får meg til å le høyt, jeg synes noen skulle lage et photoshoppet bilde med ei såpe og "FLYPRAT" skrevet over den, for de som "tar 'an" ;) Fly øverst, prat under. Eventuelt No fly øverst, og zone under.... :lol:

Jau jau. Tilbake til pugginga, noen luringer fra de flate strender på Rogaland har funnet ut at eksamen skal avholdes på LØRDAG :eek:

EDIT: og ja, er misunnelig på sirpjalle som skal på Top Gear Live! Hadde det ikke vært for "alt" - så skulle jeg vært der nå. Håper alle som drar for en fin kveld i dag, i morgen og i overmorgen (eller hvilke kvelder det nå var) :)