PDA

View Full Version : God Morgen på en Torsdag

OJB
13-10-2005, 04:47
God morgen fra Jakarta,
Her begynner dagen med 25graders varme som stiger til ca 30 utpå dagen. Torden og regnbyger og igår ettermiddag klarte opp luften noe og sikten er noe bedre idag enn siste par dager.
I morgen blir det innenrikstur med Garuda fra Jakarta og opp til Batam.
Dersom det lar seg gjøre blir det retur med Adamair 737-200 til Jakarta.
Ha en fin dag i hjemlandet

LN-MOW
13-10-2005, 06:37
Her i ATL har jeg akkurat kommet tilbake fra Ft. Benning hvor jeg har 'lekt' med en Tristar. Lang tur hjem i moerket, men jeg kan anbefale Kaizers Orchestra's Maestro som 'holde-seg-vaaken-musikk'..
Naa sitter jeg med en liten brun en og 'girer ned' mens reprise paa Hviterussland-Norge ruller over skjermen. Fikk med meg nesten hele matchen direkte foer jeg dro.

EB
13-10-2005, 07:25
Glad torsdag morgen... To møter på to forskjellige kaffesteder før klokken 10:00 og resten av dagen i konferanse på Royal Christiania... Ha en bedre torsdag - det kryper seg mot nok en helg!!!

CK
13-10-2005, 08:16
glad torsdag! JP Airline Fleets var i hus i går, men kvelden var ikke lang nok for å sitte oppe og kose seg med CD'n....

Farmer
13-10-2005, 09:19
God morgen fra Nice. Her er det full fres fra morgenen av, og dagen går med i møter før det blir en bedre fransk middag sent i kveld.
OJB, jeg er jo uforbederlig nysgjerrig. Hva styrer du med i Jakarta ?

sail4fun
13-10-2005, 09:23
God morgen fra et grått Askerland.

Dagen går med til å jobbe med IT løsninger, denne gangen for et Norsk flyselskap :spin:

/Geir

Bizflyer
13-10-2005, 13:17
Her i sør starter dagen med en aldri så liten hang-over. Gårskvelden ble tilbrakt ved først å se Norge slå Hviterussland, for deretter å avslutte kvelden på DeLillos konsert. Det var helt toppers!!

Så får vi håpe tåka letter utover dagen da!:smokin

BF

FBU 4EVER
13-10-2005, 14:10
Originally posted by P.A. VIKING

Dagen går med til å jobbe med IT løsninger, denne gangen for et Norsk flyselskap :spin:

/Geir

Fysj for en Avatar! Logo og farger er bra,men fasongen da! En gris,også av stuttaste rasen.
:mol

Ellers en god morgen på Nærsnes og til dere alle andre der ute!

Savipix
13-10-2005, 14:30
Bonjour de Monaco!

Solen skiner och jag har bara 2 timmar kvar innan helgen. Blir inte mycket ledighet dock, då mina exams startar på tisdag eftermiddag. Eftermiddagen kommer att tillbringas till att städa upp i den "Mèrde" som min lägenhet är just nu.

En fin torsdag tillönskas er alla.

Farmer: Är du i Nice eller Sofia-Antipolis?

Exiz
13-10-2005, 16:20
Får vel komme med en liten lyd fra meg jeg også.

Dagen sålangt har gått i skole, matteprøve, skole, gym - spinning hvor det kun var to gutter og resten jenter... Rart hvordan ting blir. Når ble det feminint å sykle? Har alltid vært mer guttete å sykle, men med en gang man flytter syklene inn i en sal og hører på musikk, nei da er det plutselig bare jenter som kan gjøre det. Merkelig... :skep

Nå er derimot skoledagen over, men ettermiddagen kommer nok til å brukes på å skrive oppgave om imperialismen og hva som hendte i Belgisk Kongo. Slik går det når man begynner dagen før innleveringsfrist. :sarc

Men det var vel nok, da får jeg bare ønske dere andre en fortsatt god dag. :)

sail4fun
13-10-2005, 18:16
Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by P.A. VIKING

/Geir

Fysj for en Avatar! Logo og farger er bra,men fasongen da! En gris,også av stuttaste rasen.
:mol

Ellers en god morgen på Nærsnes og til dere alle andre der ute!

Ikke mobb grisen min ....

LCH78
13-10-2005, 19:30
da var man ferdig med tre dagers overtidsjobb i forbindelse med kurs på jobben.. (var ferdig kl 1500 da men en liten middagslur måtte man jo ha da ;)) og det siste man gjorde før man traske fra jobb var å jage sjefen til WF145 ombord i flyet slik at han kom seg hjem og kan holde WF145 i ørene ;)