PDA

View Full Version : God onsdag morgen...


EB
12-10-2005, 06:58
Setter meg om en halvtimes tid i Aløfa`n på vei til Hamar... Et par møter før den retunerer til Oslo. Ha en bedre dag...:)

OJB
12-10-2005, 07:30
God morgen fra Jakarta,

Her det varm og klampt ute idag. Det er meldt 32grader og tordenbyger utover dagen.
Det skal bli festelig på ettermiddagen i trafikken når det kommer høljeregn.
Jakarta Post skrev på forsiden igår at Jagland var blitt Stortingspresident. Inne i avisen får vi omtale oppe på Sumatra der et par skoler er åpnet med norske gryn. Klaveneness gruppen og norske hjelpeorganisasjoner stårbak meldes det med stor artikkel.
Snodig med uhjelp, Indonesiske myndigheter kjøper olje for høyere pris i importmarkedet enn de selger i landet. Litersprisen gikk opp fra 1kr literen til 3kr 1ste oktober med mye ståhei, men fortsatt subsidierer myndighetene bensinprisen til over 200mill mennesker. Burde kanskje være en forutsetning fra uhjelp-giverland at Indonesia selv sørget for å gå i balanse på en del områder før vi andre sendte dem gryn.
Dagnes digresjon.
Ha en fin dag i fedrelandet

CK
12-10-2005, 08:06
g'onsdag! I ettermiddag må jeg innom Posten og plukke opp årets JP Airline Fleets (CD), fikk endelig ut fingern og fikk bestilt "bibelen" før jeg henter i barnehagen. Deilig å være på jobb før klokken 7 igjen!;) Et par små oppdateringer på Scanair.no i går kveld.

Farmer
12-10-2005, 09:19
God morgen. Endelig en flott høstdag uten regn i Mosjøen ... og så reiser jeg til Nice .. dårlig timing :p

Savipix
12-10-2005, 09:24
Vaelkommen ner till regnet.

Om du kommer i naerheten av Monaco saa hoer av dig.

TigerBlack
12-10-2005, 10:32
God morgen folkens :)

Gråvær i tigerstaden idag, masse trafikk og alt ved det normale.

Det som er som pokkern med høsten er at med mindre man har fri på dagtid kan en fint glemme alt som heter spotting. *argh*

Fint lite som skjer på jobb sålangt. hadde databrudd i mange timer igår,men nå ser detut som det meste er oppe å går igjen.


Kos dere i varmen :thumbup

LN-MOW
12-10-2005, 12:58
God morgen fra ATL! Her er det fortsatt moerkt, men det er lovet pent vaer og t-skjorte temperaturer.
Gleder meg til Hviterussland-Norge paa Fox, selv om kampen jo er betydnigsloes. Deretter er det aa hoppe i bilen, krangle meg soerover gjennom Atlantas rushtrafikk for aa leke med en Tristar paa Fort Benning i kveld.

Blubird
12-10-2005, 13:17
God (veldig tidlig) ettermiddag. Strålende høstvær å melde om idag, skyfritt og vindstille kombinert med en behagelig temperatur. Smådisen er på plass idag også, så det ser ut til å kunne bli nok en dag med indian summer! :smokin

Bizflyer
12-10-2005, 13:30
Originally posted by CK
Deilig å være på jobb før klokken 7 igjen!;)

Stakkars! Du må jo være alvorlig syk! :spin: Vennligst oppsøk en psykolog med det samme!

Hilsen
Sove lenge om morgenen klubben

CK
12-10-2005, 14:35
og jammen fikk jeg ikke godkjent et bilde på Airliners.net (http://www.airliners.net/open.file/938610/M/ ) også!! Det er lenge siden, det - ikke var det veldig spennende heller...

Trety
12-10-2005, 14:49
Det var et stilig bilde, CK, det bildet er en selvsagt acceptance! Kanskje litt ironisk at bildet viser en av de tøffe konkurrentene? :spin:

Concorde
12-10-2005, 16:37
Og her paa Manhattan regner det som bare filler'n naa! Kaldt og surt.. Jeg skal hjem til Oslo en tur idag med sk904 saa jeg har min egen lille fly og vin ikveld paa vei oestover. Trist dag, liker meg bedre her....

EB
12-10-2005, 16:43
Endelig hjemme... selv om det har vært en vellykket dag hvor jeg også fikk prøvesitte noen nye Alfa`er... Hamar er et bra sted...:spin:

Concorde
12-10-2005, 16:55
Bull! Hamar sucks :)