View Full Version : Noen som jobber for UPS på OSL her ?
Beklager ot, men dette er beste forumet for akuratt dette.
Er det noen her som jobber for UPS på OSL her ? Jeg har en pakke som er ankommet OSL, og etter toll og sånt så skal den vel videre med posten. Men jeg lurte på muligheten for å hente ut pakken på OSL imorgen før posten får den.
Ta kontakt på PM om du kan hjelpe.
ups har egne biler som de leverer ut med de, så du burde ikke trenge vente så lenge på pakken din :-)
SAS-Steward
04-03-2011, 09:08
Jeg tror det er Spirit (SAS) som har handling etc på UPS, men vet at UPS har egen distrubisjon som petru26 nevner.
Her har du eventuelt kontaktinfo til UPS i Norge, så kan du jo eventuelt ringe dem å spørre.
http://www.ups.com/content/no/no/contact/index.html?WT.svl=Footer
I mere sentrale strøk har dem nok egen levering ja, men her langt oppe i fjellheimen i Vest-Telemark er det nok (desverre) posten som kommer med det.
SAS-Steward
04-03-2011, 11:49
Jeg møtte en UPS bil på Rjukan en gang i høst (2010) så aldri si aldri. :-)
Hehe, da har det nok vært en større leveranse eller noe. Jeg ringte ihvertfall UPS, og joda, pakken kommer med posten. Og det er desverre eneste mulighet, å plukke den opp på OSL var helt umulig :(
Hehe, da har det nok vært en større leveranse eller noe. Jeg ringte ihvertfall UPS, og joda, pakken kommer med posten. Og det er desverre eneste mulighet, å plukke den opp på OSL var helt umulig :(
Feil firma. Vet om konkurrenter av UPS som lar deg hente på OSL ;)
Hehe, ja jeg vet. Og jeg tenkte på deg også Martin, men problemet er at det firmaet jeg stort sett handler av i statene kun sender med UPS, så da er jeg litt låst. Prøver hele tiden å overtale dem til å skifte, men neida :)
Forøvrig har jeg hørt (dog for en del år siden) at UPS f.eks. må gjøre en "missed approach" før de "diverter". Om du er på jobb på dagtid, må det forsøke å levere hjemme hos deg, før de evt. kommer på jobben din. Hos oss kan man selvsagt ringe og ordne sånt før pakka kommer inn, og den blir omadressert med en gang :D
Sånn, det var dagens reklame ^_^
jcnorway
04-03-2011, 17:06
Forøvrig har jeg hørt (dog for en del år siden) at UPS f.eks. må gjøre en "missed approach" før de "diverter". Om du er på jobb på dagtid, må det forsøke å levere hjemme hos deg, før de evt. kommer på jobben din. Hos oss kan man selvsagt ringe og ordne sånt før pakka kommer inn, og den blir omadressert med en gang :D
Sånn, det var dagens reklame ^_^
Har også opplevd at firmaet du reklamerer for leverer på døren i helgene :lol:
Egentlig ikke, men det hender det blir gjort unntak ;)
Det samme firmaet som sender faktura på noe fra april 2010 i februar 2011.
Beklager ot, men dette er beste forumet for akuratt dette.
Er det noen her som jobber for UPS på OSL her ? Jeg har en pakke som er ankommet OSL, og etter toll og sånt så skal den vel videre med posten. Men jeg lurte på muligheten for å hente ut pakken på OSL imorgen før posten får den.
Ta kontakt på PM om du kan hjelpe.
Har du snakket med Posten da? Spørre pent om de kan levere pakken dit du er. Som er på jobben din, antar jeg?
Evt så kunne du jo bedt avsender om å sende den til jobben din istedet?
Posten er ofte greie de. Spesielt hvis det er stor pakke som skal ut, og mindre styr ved å levere den til deg, fremfor å ta den med inn igjen.... ;-) Ring din lokale postomdeling så skal du ikke se bort i fra at de kanskje løser det?
Men, de legger det jo bare på Post i Butikk, om de ikke finner deg hjemme da. Og PiB har jo som oftest åpent til langt på kveld