View Full Version : God lørdag morran
Riktog god lørdag mårn
Her i Nordens Paris , er det VARMT idag ( i forhold til årstiden i allefall ). Metar viser :
RWYS 01 19
FC080312 ENTC 20008KT CAVOK TEMPO 0306 23020KT
SA080350 ENTC 19007KT 150V240 CAVOK 13/06 Q1012
13 grader ti på 6 om morran er fint det. Måtte det bare vare.
Ha en fortreffelig lørdag alle sammen
:smokin
Glad lørdag... Endelig helg! Nå skal det snart trenes etter en uke emd mye vin og mye god mat. Ellers skal det bli en rolig helg hvor det ikke skal skje så mye - annet enn å hjelpe en venninne med å kjøpe bil... Panda 4x4 Climbing kan være et alternativ. Ha en bedre lørdag!
God morgen fra Jakarta,
Her er det 28grader på formiddagen som vil stige til ca 34 ut over dagen.
Forholsvis klart idag siden trafikken ikke har tatt seg opp enda , men det blir verre utover dagen. Det blir spotting på ettermiddagen på Halim flyplassen og lit shopping.
DVD filmer og spill ligger på 10kr stykket. Det meste er piratkopier. Software programmer ligger på 50-60 kr. Det meste er også her piratkopier. I et marked med mer enn 200mill mennesker er det umulig å kontrollere piratkopiering.Det er et vanvittig utvalg og omfang man ikke ser i vesten.
Kvelden byr på nattklubb besøk i hotell Shangrila på BATS club. En eksotisk opplevelse og mer enn det...
Ha en god helg i fedrelandet
sail4fun
08-10-2005, 08:55
God Morgen fra Asker, kan dog ikke helt glemme at 8.10.05 er 4 årsdagen for Linate ulykken.
FBU 4EVER
08-10-2005, 11:00
Originally posted by P.A. VIKING
God Morgen fra Asker, kan dog ikke helt glemme at 8.10.05 er 4 årsdagen for Linate ulykken.
Samt 7-års dagen for Gærningmoen!
Ha en bedre lørdag alle sammen.Jeg drar til ARN i ettermiddag for å spise "pytt-i-panna" på Radisson SAS Arlandia,mitt andre hjem!
:cool2
God formiddag fra Alta.
Strålende vær i nord i dag. Konen føk på loppemarked i morges, så jeg har vært alene med ungene. Nå som de er lagt blir det endelig tid forumaktiviteter. Greit at fruen er borte i hele formiddag, for da har jeg litt å gå på når landskampen begynner senere i kveld. Hun var ikke så veldig begreistret for at lørdagskvelden skulle tilbringes med en god kamp foran TV skjermen.
Originally posted by SK384
med en god kamp foran TV skjermen.
nå.. var det ikke Norge som sku spille da?
God lørdag ettermiddag fra Asker! Etter å ha brukt litt penger igjen (EB Mexx i Asker tar ikke Diners - de må strammes opp), kjøpt musikk og mat og klær til kona, er det snart klar for dagens løpetur, selv om det frister mer å sitte inne med DN, en kopp te og den nye CD'en, men joggeskoene kaller.... I kveld lar vi landskamp være landskamp og stikker på Charlie og sjokkafabrikken! Ballen er uansett rund! Heia Tufte!
Originally posted by LCH78
Originally posted by SK384
med en god kamp foran TV skjermen.
nå.. var det ikke Norge som sku spille da?
Du sier noe der. Lever nå i troen på at det skal bli en bra kamp. Men det har jeg gjort mange ganger før og blitt skuffet.
CK! Vi burde kanskje sponse Tufte I.L her på forumet???
God morgen fra ATL! Her er solen tilbake, og det ser ut til aa bli en straalende dag.
Fruen skal paa spa i ettermiddag - og tidspunktet matcher Norge-Moldova. Perfekt timing!!
Gleder meg til onsdag - da gaar Hviterussland-Norge direkte paa FSC!