PDA

View Full Version : God morgen fra EWR


SQ 777
01-03-2011, 01:09
He he tidlig ute... Ha en topp dag folkens...sitter og venter på mjølkeruta mi til OSL.... CO 38... Den 13. På vel tre år... :drink

MD11
01-03-2011, 01:27
God morgen SQ777 og ha en flott atlantic night crossing i Reidar klasse:D

SQ 777
01-03-2011, 01:41
Will do, 21 BC nesten som foran i bussen ;)

FBU 4EVER
01-03-2011, 01:53
Ja, det er vel faktisk morgen for ganske mange av oss. Nærmer seg sengetid for min del etter at man er kommet sånn noenlunde i mål med tanke på studiemengden som måtte pløyes igjennom. Her sitter man med en liten "natti, natti" cognac etter å ha lastet ned 276 sanger på min nyervervede iPod Nano. Jepp, Stein Kaptein er i ferd med å bli Captain Gadget!:old
Bør holde til Asker-OSL med Flytoget, t/r OSL-ARN og Flytoget tilbake til Asker. Nærmer meg 1 GB, har 15 til å gå på.
God natt foronauter!

Polaris
01-03-2011, 02:03
Captain Gadget!:old
Next stop: iPad for sånn electronic flight manual :colgate:

God morgen, god kveld, god aften, ... whatever suits one. Jeg er offisielt ferdig å pugge til eksamen på onsdag, i morgen er hviledag (slik som skidamene også har?!).

Ha en god ... natt! ;)

Dreyer
01-03-2011, 02:12
God morgen/natt. Nå er det snart leggetid før det bær tidlig opp i morgen for brannkurs på Osl. Utrolig mye man må gjennom for å få det ID`kortet.:lol:

FBU 4EVER
01-03-2011, 02:41
Next stop: iPad for sånn electronic flight manual :colgate:Ha en god ... natt! ;)

Jeg er sjeleglad Microsoft ikke lager fly! For å si det sånn!:old

Tommy777
01-03-2011, 06:28
Hepp fra Hyatt Regency Minneapolis. Her har man koset seg med en vanvittig bra hockeykamp i kveld

Paa tide aa crashe, moete i morgen tidlig foer man tar anti Reidar tilbake til sjikago rett foer lunch.

Og REIDAR!!!! Jeg er i Las Vegas fra fredag til loerdag!! Bor paa Four Seasons

Middag paa fredagen??

Tommy777
01-03-2011, 06:32
Hepp fra Hyatt Regency Minneapolis. Her har man koset seg med en vanvittig bra hockeykamp i kveld

Paa tide aa crashe, moete i morgen tidlig foer man tar anti Reidar tilbake til sjikago rett foer lunch.

Og REIDAR!!!! Jeg er i Las Vegas fra fredag til loerdag!! Bor paa Four Seasons

Middag paa fredagen??

Ser naa at du er ferdig med Vegas :rolleyes::cry::angry::(

LN-MOW
01-03-2011, 08:04
G'morgen .... mørkt og stille i Mosjøen .. såvidt på nordsiden av null. og fortsatt slapsete og isete utenfor. Full rock'n'roll i Atlanta i natt ... en voldsom storm raste gjennom byen, men førte heldigvis ikke til så mye skade. Fruen rapporterte om noen flyvende hagemøbler, men ellers alt OK.

Kun tre arbeidsdager igjen før nesen vendes hjemover. Blir nok LH igjen, ser de ut til, selv om avgang 06:15 fra OSL er direkte usympatisk.... Skulle ønske SAS flyttet sin første maskin en time tidligere.

Savipix
01-03-2011, 08:08
God morgon!

Sitter på 23e våningen på Radisson Blu Scandinavia här i CPH, mitt hem närmaste dagarna och väntar på transport till Kastrup. Blev först erbjuden ett rum på 20e våningen men det kändes lite smått osmakligt en vecka som denna.

Dimman ligger tät över Amager och det ser inte direkt ut att bli bättre längre fram.

Ha en flott dag forumister!

BSSW
01-03-2011, 08:10
God morgen fra Tananger

Våknet med litt uggen mage, men den forsvant etter en liten stund *puste lettet ut*

Kom på jobb og logget på MSN, og fikk nesten sjokk da jeg så hva som hadde kommet inn i mailboksen min ca 2:30 i natt...
Til Discus, jcnorway og alle andre OW-reisende: dere blir færre, Martin har konvertert! :p:p

Fra spøk til revolver :p
Her er det opphold og plussgrader, hvor lenge det nå skulle vare...
Og man begynner å klargjøre seg for ny flytur, denne gangen er det ikke jeg som betaler :p

Ha en fin dag forumister :)

sirpjalle
01-03-2011, 08:10
God morgen fra Forus!

Da var kaffekopp nr to fortært og dagen er allerede godt i gang.

Pluss to grader, og det begynner å bli lysere og. Begynner å ane en liten vårfornæmmelse gitt.

En del store og små ting på tapetet i dag og, så det skal ikke være noe problem å få denne dagen unnagjort i fei!

Ha en fin dag forumister! :)

Eirik
01-03-2011, 09:20
Mornings fra Bygdøy, trimprogram og havregrøt unnagjort.
Reiseabstinenser etter nesten 7 uker på tur i varmere strøk, får jobbe godt og kreativt til midten av mars nå, og så kanskje lure seg ut et par uker til :)

Someone
01-03-2011, 10:21
God morgen fra Oslo. På plass på jobb for lengst. Meningen var å dra til Kristiansand i kveld og bli over til torsdag, men det ble en dagstur på torsdag istedet, og man stokket om på neste ukes møtes så det blir 2 netter der nede da. Så da ble det å stokke om på og sjonglere med diverse flybilletter av både den fleksible og ufleksible sortet, og flytte litt på hotellreservasjoner......rett og slett la damene hos Berg-Hansen få jobbe litt :p Så da blir det å holde seg i Oslo i kveld istedet. Ha en fin dag :)

Bizflyer
01-03-2011, 10:29
Gudd meuning fra Krsand!

Her startet dagen 0615 med ringing på vakttelefonen som jeg er så heldig å ha denne uken. Man har riktignok siden da forflyttet seg fra sengen via dusjen til kontoret, og har fortsatt på å løse opp i flokene!

I dag må jeg ut å kjøpe nye dekk til bilen. Har tenk på noen piggdekk fra den italienske spagettiprodusenten Pirelli (som også lager kondomer for Berlusconi har jeg hørt:colgate:). De går her i byen for kr 748,- pr stk. Det er vel ikke så gal pris tror jeg.

Så blir det å få lagt om felgene til nye dekk og få de nye på bilen, så kan man pluselig kjøre tysk kvalitetsbil igjen etter å ha måtte kjøre svensk (Volvo) i et par dager.

Utover det håper jeg at jeg slipper å gjøre særlig mye i ettermiddag.

BF:cool2

Martin
01-03-2011, 13:20
Kom på jobb og logget på MSN, og fikk nesten sjokk da jeg så hva som hadde kommet inn i mailboksen min ca 2:30 i natt...
Til Discus, jcnorway og alle andre OW-reisende: dere blir færre, Martin har konvertert! :p:p

Og siden Olav har det med å fortelle andre hva som står i de personlige e-postene han får, får jeg neste forsvare meg her:

Ja, jeg har booket to flighter med et *A-selskap, fordi det var den eneste fornuftige måten - både pris- og tidsmessig - å komme seg mellom de to byene, som forøvrig også hadde relativt av få OW-forbindelser mellom seg. Grunnen til at jeg i det hele tatt måtte fly mellom disse to byene, var at det var nettopp til den byen jeg skal fly fra jeg fant en usannsynlig billig biz-billett med et OW-selskap, sånn at jeg får flere Tier Points på BA-kontoen, og igjen komme enda et skritt nærmere å bytte farge på kortet. Mer om dette kommer i Trip Report-forumet om ca 100 dager. Stikkord: 8 flighter (hvorav hele TO av dem med *A, resten med OW), 5 land (med overnatting i hele tre av dem), og et par nye byer ;)

Ellers ønskes forumfolket en god tirsdag :)

Twin Otter
01-03-2011, 13:44
Mer om dette kommer i Trip Report-forumet om ca 100 dager. Stikkord: 8 flighter (hvorav hele TO av dem med *S, resten med OW), 5 land (med overnatting i hele tre av dem), og et par nye byer ;)

Ellers ønskes forumfolket en god tirsdag :)

Gleder meg allerede Martin!

God tirsdag til folket fra travle Forus. Hei og hå!