PDA

View Full Version : Jumbo Jet-brettspill

SeatBelt
25-02-2011, 14:43
Min flyinteresse gjorde at svigerfar overlot et spill til meg. Selv er han glad i brettspill, men kunne ikke huske sist han hadde spilt dette.

Spillet går ut på å danne rutenett og opprettholde ruter rundt i verden. Du skal altså drive et flyselskap. Selskapene du kan velge mellom er BA, SAS, LH, Air France, KLM og Alitalia.

Discus
25-02-2011, 14:44
Noe for neste Fly & Vin-treff :D

SeatBelt
25-02-2011, 14:47
Noe for neste Fly & Vin-treff :D

Da får vi sette KLM og Air France sammen, og legge inn Norwegian i stedet. Da blir det nok liv rundt bordet. :p

T J Johansen
19-08-2011, 11:56
Jøss. Husker jeg hadde dette spillet som liten. Kjøpte det i Narvesen kiosken i annen etasje på Fornebu ved trappa. Vi hadde gått forbi mange ganger før fatter'n til slutt hostet opp pengene til å kjøpe spillet. Jeg var alltid overbevist om at det ville ha forsvunnet fra glassvinduet hver gang vi kom til Fornebu. Men til slutt ble det mitt. Dessverre så ga jeg fra meg en del ting ved et flyttesjau for drøyt ti år siden, og Jumbo Jet var en av dem. Det gikk til en ti- åring som vel spredte alle deler for vinden. Savner det en del. Er litt "sentimental value" ute å går der...

T J