PDA

View Full Version : SAS Braathens til USA?


LN-MOW
06-10-2005, 18:24
Bashing eller ikke ... finner det ganske utrolig at det ikke er mulig aa booke billetter fra Norge til USA (eller andre langruter for den saks skyld) via nettsidene til SAS Braathens ...
Men via SAS' danske side gaar det greit .. Hvor mange kunder mister SAS pga dette tro?

Mulig dette har vaert oppe foer, men nytt for meg ...

http://www.sasbraathens.no

Farmer - her har du litt aa rydde opp i ....

DY
06-10-2005, 18:30
Originally posted by LN-MOW
Bashing eller ikke ... finner det ganske utrolig at det ikke er mulig aa booke billetter fra Norge til USA (eller andre langruter for den saks skyld) via nettsidene til SAS Braathens ...
Men via SAS' danske side gaar det greit .. Hvor mange kunder mister SAS pga dette tro?

Mulig dette har vaert oppe foer, men nytt for meg ...

http://www.sasbraathens.no

Farmer - her har du litt aa rydde opp i ....




Ikke noe nytt...har vært påpekt mange ganger her inne. Virker som om SAS Braathens lever sitt helt "eget liv" på nettet sammenliknet med de andre SAS selskapene.

Forøvrig er det også gansek vanskelig å finn ut info om f.eks SAS Airline International på de norske sidene...kanskje like greit siden man ikke kan bestille flybilletter på dem.

;)

Men om du ser på sidene til SAS Braathens...helt nede til høyre...der er det en liten link....som gjør at du får denne infoen:

Bestille billett til USA & Asia
På grunn av tekniske endringer, er det for tiden ikke mulig å bestille reiser til SAS destinasjoner i USA og Asia på sasbraathens.no. Vennligst ring 05400 for bestilling av reise til disse destinasjonene. Du vil kun bli trukket det vanlige internett service gebyret på 50,-.

OEH
06-10-2005, 18:30
Har vært slik lenge. Utrolig amatørmessig, og egentlig ganske latterlig at dette ikke er noe som de klarer å ordne raskt.:spin:

SQ 777
06-10-2005, 18:39
Pussig, var senest innom sas.no for et par timer siden og sjekket priser på både USA, Thailand og Kina. De kom opp selv om det står nederst til høyre at en skulle ringe. Alt virket da normalt, senest kl 1400 i dag.

Når jeg prøver nå, så er det borte !!!.

Var OK de siste to dagene. Uansettt en fin måte å bli kvitt kunder på. Skal ikke klage da jeg fikk weekend til Shanghai for vel to uker siden til 3.965 + taxes.