PDA

View Full Version : God tirsdag!


Twin Otter
22-02-2011, 05:15
God tirsdag fra Forus. Som kan melde om tilskyet vær i løpet av natten og snø i luften. Temperaturen har steget til ca 2,5 minusgrader. Jeg tok på meg en ekstra nattevakt i natt. Greit med litt ekstra penger i kassa.

Det går en god del i CNN for tiden for å si det slik. Et stort og alvorlig jordskjelv i Christchurch, New Zealand, og uroen i Libya preger selvsagt nyhetsbildet.

Dagen i dag skal soves bort! Så blir det mer jobbing i andre enden av døgnet.

Savipix
22-02-2011, 06:33
God morgon från Skåne!

Övernattning hos goda vänner i Höör. Nu går turen över sundet för ännu en dag på Kastrup innan SK1424 tar mig norrut. Ha en flott dag forumister :)

LN-MOW
22-02-2011, 06:46
Ahh .. ingen brannalarm i natt, så jeg har fått sovet litt .... deilig. Fått meg litt 'Good Morning Joe' i koppen og snat blir det egg&skogsbacon. -11 står det på termometeret - men her inne er det varmt og lunt.

Dagen skal gå til å ferdigstille min nye jobbpc - pluss alt det andre vanlige styret. Huff, det er et slit å jobbe sammen med andre mennesker .... :lol:

sirpjalle
22-02-2011, 06:51
God morgen fra Forus!

Ny dag nye muligheter! Kaffe og musikk som streames hjemmefra rett på øret og litt forum før dagen tar til. Det er ikke feil.

Er snø i lugta i dag, men så langt så ser det ikke til at det legger seg, enda!

Ha en fin dag forumister! :)

zico77
22-02-2011, 07:09
God morgon frå FBU-ekspressen, 31E!

Då starter eg nok eit 3-dagerskurs - så det kan bli ein lang dag både for meg og studentane ;)

Ha ein fin dag alle!

Someone
22-02-2011, 07:27
God morgen, idag fra 23 bussen. Merker på trafikken at det er vinterferie. Et lite snølag har kommet i natt og pyntet opp byen da all driten og den gule snøen forårsaket av byens bikkjer er dekket til. Et par videokonferanser står på programmet og i kveld et målet å få en tur på Sats. Ha en fin dag

flappflapp
22-02-2011, 07:42
God morgen fra Flytoget, på vei til min "stamrute" SK4082 til Harstad. Lett snøvær i Oslo, men i det høye nord rapporteres det om strålende vintervær! :)

Ha en utmerket tirsdag!

Turtle
22-02-2011, 07:52
Top of the morning fra coach A på Virgin Pendolino til Euston. Etter div. undergrunn til Heathrow (LHR/EGLL) T1 og en sving innom Nero blir det midtsete til krigssonen, også kjent som Belfast. Deretter blir det 2x tur-retur Heathrow i tilfelle en glemmer hvordan det ser ut der! Er der fortsatt tvil, blir det en ny sjanse i morgen...kanskje like greit etter nesten 2 uker fri.

Polaris
22-02-2011, 08:10
God morgen fra Flytoget, på vei til min "stamrute" SK4082 til Harstad. Lett snøvær i Oslo, men i det høye nord rapporteres det om strålende vintervær! :)

Ha en utmerket tirsdag!

da har du fått høre ei god skrøne! Det blåser stiv/sterk kuling og er overskyet... ;)

Ny dag, nye 8 timer med intensiv 3D/4D- seismikktolkningskurs. Æ glær mæ, på orntli! :colgate:

FBU 4EVER
22-02-2011, 08:30
Tidlig opp her i gården. Snart eggåbekken til frokost, så avreise til Brandbu på det glatte føret. Blir nok en fin dag. Ha en dere også!

LNv22
22-02-2011, 09:23
God morgen fra Oslo,

På plass på kontoret og inntar en lettere frokost, appelsinjuice og kaffe.

Ser for meg en hektisk arbeidsdag og litt trening i kveld dersom det blir tid til overs.

Ønsker alle en fin dag.

Bizflyer
22-02-2011, 09:27
Her i sør laver snøen ned, og det har den gjort i natt også tydeligvis, for det var et helsikkes føre ute i morges! I tillegg hadde en trailer funnet ut at han ikke kom opp bakken jeg skulle passere og stod fint og sperret hele veien. Så da tok det nesten en time å komme til jobb idag.

Heldigvis reiser jeg til sjøs i ettermiddag for et par døgn, så da slipper man å tenke på føre for et par dager i allefall!

BF:cool2

LN-FHU
22-02-2011, 09:42
God formiddag(extradag) fra Trondheim :D

Det er her det er finvær-sol fra skyfri himmel :cool:
Lite prosjekt idag - kjellern skal ryddes.
På jobb går det som vanlig -kaffe i koppen og garantioppgjør å hanskes med :)

Ha en stråååålende dag folkens

Seacougar
22-02-2011, 10:05
God morgen fra Sarpsborg :)

Nok en dag i vinterferien, noe som betyr kaffe og Radioresepsjonen for full guffe.
Kun -15 ute i dag, så det er absolutt store sjangser for og kunne få gjort litt småtteri ute i dag.

kekker
22-02-2011, 10:06
God formiddag forumister.

Ett lett snø dryss gjør at Østlandet igjen fremstår i vinterhvit drakt.
Litt i overkant glatt på E6en etter min smak i dag, ble hektisk inn mot rundkjøringene på Kløfta. Breaking action var medium to poor og dermed måtte svensken begynne å regne litt på hvem av hjula som skulle bremse mest..

Men vel framme på kontoret er det en vanlig arbeidsdag pågang.

Ha en god dag godt folk.

LN-MOW
22-02-2011, 10:15
da har du fått høre ei god skrøne! Det blåser stiv/sterk kuling og er overskyet... ;)


Hvor går grensen til Det høye Nord? Her i Mosjøen er det strååålende fint!

AirbusTrond
22-02-2011, 10:37
God morgen fra Akersgata! Snart lunsj her. I dag blir det en ekstra god lunsj, ettersom jeg har fått lønn som fortjent, en del uker forsinket. :) God lunsj !

LN-AØR
22-02-2011, 10:45
God tirsdag fra Bergen hvor solen skinner. Eksamen i juridisk metode på fredag gjør derimot at dagene frem til da blir tilbrakt inne på lesesalen. Ha en flott dag folkens! :)

flappflapp
22-02-2011, 12:24
da har du fått høre ei god skrøne! Det blåser stiv/sterk kuling og er overskyet... ;)


Huff, det er yr.no som skrøner... tar selvkritikk på å ikke lese METAR litt mer nøye før jeg reiser avsted! ;)

Hvor går grensen til Det høye Nord? Her i Mosjøen er det strååålende fint!

Skykanten lå over Tysfjorden. Før det var det, som MOW påpeker, fantastisk flott vintervær og snødekte fjell (lenge siden jeg har sett så mye snø også i bratte fjellsider her nordpå).

Kun 5m/s sydlig på Evenes, men 16m/s over Tjeldsundbroen. Skal si trakteffekten i Tjeldsundet kan være voldsom!

Discus
22-02-2011, 14:28
God ettermiddag fra Vestlandets hovedstad, hvor det er et nyyyydelig vintervær. Turen over fjellet i dag tidlig gikk på skarp rute uten noe nevneverdig dill-dall. Har dog en følelse av at avisingsvæsken laget mer drag på vingene enn det den lette snøen gjorde (som blåste av ved taxing til deice). Ellers ser det ut som de som har vinterferie på fjellet har kanonvær.