PDA

View Full Version : Glad torsdag morgen...


EB
06-10-2005, 06:57
Fortsatt mørkt og det er kjølig ute...men så er ikke klokken mer enn 05:55... Ny dag og snart helg - jippi. Ha en bedre torsdag!

LN-FHU
06-10-2005, 07:26
God morgen fra Tromsø

Mørkt og kaldt , med restene av ganske kraftig vind fra i går som henger igjen. Tåke på OSL for øyeblikket. Slot-spøkelset henger over oss her oppe.......:(

Ellers får alle ha en flott torsdag :smokin

LCH
06-10-2005, 08:06
God morgen, våknet opp med dundrende hodepine (nei, var ikke på fylla i går) men den havnet fort i bakgrunnen da jeg sjekket mailen og kunne konstatere at jeg kom med på utvekslingsprogrammet jeg hadde søkt på.

Vårsemesteret skal dermed tilbringes i metropolen Grand Forks i North Dakota!

Så nå begynner jakten på flybilletter for 16 personer, det kvalifiserer vel til grupperabatt?:p

Guest
06-10-2005, 08:08
God morgen - var tidlig oppe idag - manden skulle med toget 0630, så jeg kunne lige så godt komme tidligt på kontoret og få lavet noget, inden resten af verden kommer her ind.

Hvor er det dog dejligt at stå udenfor i det totale mørke og kun kan høre dyrene der pusler - kunne godt finde på at stå tidligt op igen snart for at opleve det igen

CK
06-10-2005, 08:42
glad morgen! 4 grader viste gradestokken i dag morges, og det så faktisk ut som rim på buskene i Oksenøyveien! I morgen er det fredag, og kanskje får jeg skattepenger!!!

SK384
06-10-2005, 09:38
Alta melder om 5 grader, regn og litt vind. Med andre ord en sur morning. I dag og i morgen er satt av til kursing av lærere i skolen. Totalt kommer det over 700 lærere til Høgskolen fra hele Finnmark. Blir spennende å se hvordan det fyker av.

EB
06-10-2005, 10:23
Grattis LCH!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til rapporter fra Grand Forks...turen over og ikke minst fra Grand Forks - ikke akkurat verdens navle!

Trety
06-10-2005, 10:47
Drammen kan antakelig melde om dagens foreløpig kaldeste, -2 viste gradestokken. Men nå er sola oppe og skinner, og alt er bare fryd. Ha en fortreffelig dag!

Farmer
06-10-2005, 12:39
God ettermiddag fra Bangkok. Her er det lett regn og 32 grader og dagens møter er ferdige. Nå er det bare en kjapp tur på hotellet for å pakke før det blir en bedre middag med hyggelige verter.
Natten skal tilbringes på SK972 og ettersom døgnet ikke er snudd ennå blir det vel litt jobb og websurfing underveis etter at god mat er fortært ombord.

LN-MOW
06-10-2005, 13:07
Atlanta melder sprett regn og 20 grader ... maatte true bikkja ut for aa gjoere morgentoalettet.

Maal for dagen er aa faa tak i siste Franz Ferdinand.

LN-SSL
06-10-2005, 13:28
Lett skydekke og 11 grader på Frei nå. Bare èn kveldsvakt til nå, så er det vinterferie helt til 17. oktober!!!!:D

Dagen i dag, og heeeelt sikkert i morgen, går nok med til å forberede en tale som skal holdes på Rica i Kr-sund lørdag:jumpin

LCH
06-10-2005, 19:07
Originally posted by EB
Grattis LCH!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til rapporter fra Grand Forks...turen over og ikke minst fra Grand Forks - ikke akkurat verdens navle!


Takk, hadde regnet med at plassen var bænkers siden jeg sikkert er blant de eldste som reiser, men det var jo greit å få det bekreftet! Gleder meg som en unge! :musikk

GFK er nok ikke verdens navle (nærmeste storby er Winnipeg i Canada), men det blir forhåpentligvis noen interesante turer rundt i USA til spring break og etter eksamen. Satser bl.a. på å få testet noen nye amerikanske selskaper, selv om turene over atlanteren høyst sannsynlig blir med KL/NW ettersom det kun er NW som flyr til GFK.

Håper avd. (veldig) vest ikke har noe i mot et midlertidig medlem, hvis ikke får jeg starte avd. midtvesten... ;)

OMW
06-10-2005, 23:03
Ah god torsdag fra vestkystens perle! Klart vær som vanlig, 25 grader i skyggen og ingen mindre enn Blue Angels trener formasjon til helgens Air Race i 80-90 meters høyde utenfor stuevinduet. Life is good :)