PDA

View Full Version : Flyjobb? SAS Ground Handling trenger hjelp i Bergen


CK
17-02-2011, 13:22
SAS Ground Handling ved Bergen Lufthavn Flesland får mer å gjøre, og trenger hjelp!

Vi søker derfor etter vikarer og ekstrahjelp som servicemedarbeidere og flyarbeidere.

Arbeidet er skiftlagt.
Du som søker må ha:

-Fullført videregående skole
-Gode språkkunskaper i engelsk og norsk -Utstrakt ønske om å yte service -Gode evner til å samarbeide -Vilje til å jobbe i et hektisk og spennende arbeidsmiljø -Tilgang til bil -Plettfri vandel -Førerkort klasse B

Søknad med CV sendes til

trivsel@sas.no innen 01 Mars 2011

Merk søknaden med enten servicemedarbeider eller flyarbeider

jeg ville lagt til "må elske the smell of jet-fuel in the morning".....

Bizflyer
17-02-2011, 13:59
Noen som kan si hva slike jobber er verdt i kroner?

BF:cool2

AleksanderM
17-02-2011, 14:25
Sendte nå en søknad jeg. Hvis det er noen som kan, så legg inn et godt ord for meg :D

ENGM 911
17-02-2011, 14:34
Har selv jobbet i handling (86-02) og må si at jeg ikke angrer på det. Pr i dag har jeg arbeidet på flyplass i 25 år og greier ikke å innfinne meg med noe annet. Med andre ord, de som søker og får jobben vil få en utrolig kjekk arbeidsplass. Lykke til dere som søker.

imm
17-02-2011, 15:46
Skulle ønske meg muligheten for å la arbeidskraft flyte litt rundt, etter ønske og behov.

Selv jobber jeg som bakkemannskap, men ble lånt ut litt til Gardermoen for et par år siden. Det var både spennende og motiverende.
Skulle gjerne jobbet andre steder også, dersom det var praktisk mulig.
Det er jo ganske stille på Torp for tiden....
Salg/servicemedarbeider er en variert og morsom jobb. Anbefales!

IMM

LN-MOW
17-02-2011, 16:23
Morsom jobb og fantastiske kolleger. Har selv nesten 20 år på baken på FBU/OSL og har hodet fullt av gode minner.

Bacardi
17-02-2011, 16:26
Ground handling er kjempegøy. Vær fleksibel med vakter du kan ta, og jobb det du klarer. Motivasjonen kommer av seg selv i en slik jobb, selv om det tidvis kan være litt stressende. Husker jeg i dag 2 på jobben min skulle ta imot en 733 alene, det er skummelt det :D (Vaktleder kom 30 sek etter meg, men et øyeblikks skrekkblandet fryd nevertheless).

rampen
17-02-2011, 16:37
Morsom jobb og fantastiske kolleger. Har selv nesten 20 år på baken på FBU/OSL og har hodet fullt av gode minner.

Fornebu tiden kommer nok dessverre aldri tilbake. Det var en fantastisk arbeidsplass;-)

Twin Otter
17-02-2011, 17:44
Et lite spørsmål til annonsen. Hvorfor må man ha "tilgang til bil"?

Går det kun på det at man må komme seg på jobb på tider hvor offentlig transport ikke er tilgjengelig?

Jens W
17-02-2011, 17:47
Et lite spørsmål til annonsen. Hvorfor må man ha "tilgang til bil"?

Går det kun på det at man må komme seg på jobb på tider hvor offentlig transport ikke er tilgjengelig?
Temaet/Spørsmålet har vel vært oppe før, enten her eller annet sted jeg ikke husker, da ifbm OSL, og da var det rett og slett fordi man måtte kunne komme seg på jobb som du selv nevner.

737-405
17-02-2011, 17:57
Noen som kan forklare hva som ligger i betegnelsen servicemedarbeider :) ? Hvilke oppgaver utfører man da ?

Twin Otter
17-02-2011, 18:18
Temaet/Spørsmålet har vel vært oppe før, enten her eller annet sted jeg ikke husker, da ifbm OSL, og da var det rett og slett fordi man måtte kunne komme seg på jobb som du selv nevner.

Ja, tenkte selv det måtte være noe sånn.

ENGM 911
17-02-2011, 20:40
Noen som kan forklare hva som ligger i betegnelsen servicemedarbeider :) ? Hvilke oppgaver utfører man da ?

Innsjekk, boarding lost & found o.l.

Islending
17-02-2011, 20:49
Dette hadde vært noe! Men dessverre prioriterer jeg "feil" og bruker pengene mine på reising, og har ikke tatt lappen enda... :(