PDA

View Full Version : God mandags morgen!


Sunny
14-02-2011, 06:03
God morgen forumister!

En søvnløs natt går mot slutten, og en ny dag kan begynne!
(jetlag tar på!)

Ha en fin dag, alle!

OSL-MRU
14-02-2011, 08:04
God morgen fra Oslo.

Her er man blitt frisk etter en lang uke med influensa.

Ikke mye som står på programmet i dag, men kanskje det blir en tur i Marka.

Håper alle får en fin dag!

Someone
14-02-2011, 08:28
Trøtt morgen fra Oslo. Ryktene sier det er -9 grader ute, og det er på tide å komme seg på jobb hvor det er endel som må ferdigstilles. Noen kroner har også blitt sendt til SAS, så jeg kan komme meg til Kristiansand på Onsdag. Få eller ingen planer i kveld. Ha en fin dag

LN-ALX
14-02-2011, 09:10
God Morgen fra Sola!
12023KT
Ny uke med nye muligheter. Og litt kursing i transistor teori.
Merker at våren nærmer seg. Det er ikke lenger bekmørk, og heller ikke stiv pinne kaldt! Gleder meg til og kjenne på varmen igjen.

zico77
14-02-2011, 09:25
God morgon frå Stord!

Ei helg heime hos familien, og ein arbeidsdag på heimplassen min, før eg omsider nok ein gong tar reisefoten fatt og trekker til Stavanger resten av veka :)

Ha ein fin dag alle saman!

ENGM 911
14-02-2011, 09:34
Noen timer i bingen så snur jeg døgnet etter nattvaktene. Nå er det tjallabais og kan hive innpå noen hikkaser midt i uken om jeg vil. Nada forpliktelser til fredag 18 februar. Sånn er det å jobbe skift....ahhhhh :colgate:

sirpjalle
14-02-2011, 09:40
God morgen fra Forus!

Ny dag, og ny uke. Blir noen møter på morgenen i dag før kursen settes mot legen med mellomste mann og hjemmekontor etterpå.

Ha en fin dag forumister! :)

kekker
14-02-2011, 09:50
God morgen fra Kløfta!

Dagen startet 06:30 på Elixia Kalbakken, etter en liten time med trening, ble det frokostblanding på Elixias regning og så gikk turen videre mot Romeriket.
Alltid like tilfredsstillende å kjøre mot køa som er på tur inn til Oslobygda.. :-D


En god dag til dere alle!

Happy Ballantines day, forresten!

AirbusTrond
14-02-2011, 10:23
God morgen! Tror jeg har fått jetlag etter Berlin-besøket... Nuvel, man våkner i alle fall ufrivilig i et iskaldt kontorlandskap. Have a pleasant Monday !

TOS_EBG
14-02-2011, 10:28
God morgen fra et vinterlig TOS! http://weather.cs.uit.no/

Helgen gikk med til rød-løper event på jobben fredags kveld inkl. intimkonsert med Violet Road. Med taxi hjem 03:29 kom man seg likevel etterhvert på RadissonBlu på tidlig ettermiddag sammen med familien. I anledning denne gratisnatta fikk man også testet "nye" Yonas nede på Holmboebrygga, pizzaen var den samme gode, men vet ikke om jeg helt likte det forholdvis kalde interiøret som var valgt. Det passet ikke helt inn med det gamle trehus reisverket, dog mye mye bedre enn kjelleren de har flyttet fra.

Frokosten søndag var overfylt med folk, minst halvparten briter, så det er nok riktig at vinterturismen har tatt av i Tromsø(30% beleggsøkning i desember og fulle hotell i jula).

Have a good one!

Madman
14-02-2011, 11:53
God mandag.

Nada forpliktelser til fredag 18 februar. Sånn er det å jobbe skift....ahhhhh :colgate:

Samme her.. :colgate:

Skal ikke finne på så mye sprell i dag. Om jeg klarer å finne styrke til å brekke meg opp av godstolen, blir det vel muligens en liten handletur. Ellers ingen store planer.

Ha en god dag.

Thomas
14-02-2011, 11:56
Tror jaggu jeg skal søke stilling hos Brann & Redning med deltidsarbeid hos Gate Gourmet, da hadde det blitt mange timer i godstolen :lol:

God morgen fra det flate lavland på Romerike, frokosten er på full fart ned. Ute, ett lett dryss med snø, men ikke noe store greier. Dagen går med til å finne et nytt batteri til Audien som ikke akkurat ville starte i går og ellers nada. For noen venter hverdagen allerede på Onsdag! :p

Let's get ready to ruuumble !

LN-FHU
14-02-2011, 12:45
God blåseformiddag fra Trondheim

Her blåser det iskalde nåler inn gjennom marg og bein.... *BRRRRR*
Sol og blå himmel, men det merkes ikke så mye. Dag 1 av CoreFHU er igang, satser på at det merkes etterhvert. :)

Ha en strålende dag forumister ;) ;)

Bizflyer
14-02-2011, 14:05
God midt på dagen fra Gullstuen på Kastrup. Her har nettopp rekecoctail og deretter flæskesteg med rødkål blitt inntatt som lunsj.

Skulle egentlig vært hjemme fra Tyskland i går, men trafikkork sørget for at det gikk i dass. Kom til flyplassen bare 20 min før flyet skulle gå, og fikk derfor ikke lov å sjekke inn. Lufthansen kunne booke oss ny billett til 5000 kr en vei. Det takket vi nei til. Gikk da inn og bestilte bonusbillett hjem til idag for 18 000 poeng og 314 kr. Så det var jo litt bedre enn 5 høvdinger. Men kraftig irriterende å ikke rekke flyet samtidig som man har flybillett som ikke kan bookes om!

Nå er det litt jobbing i loungen før SAS flyr oss hjem til Krsand kl 1500. Og for en sjelden gangs skyld i en MD80! Det skjer ikke ofte! Det er jo vanligvis CRJ900 på alle avganger mellom KRS og CPH nu til dage.

Og så bl nettopp Osloturen min fra tirsdag til torsdag avlyst! Like greit det. Kan være greit å få noen dager hjemme.

Forøvrig blåser det kraftig på Kastrup i dag. Da vi landet var det nesten som om vi blåste av rullebanen. Men som jeg sier, det er jo ikke farlig å fly, for 100% av de som flyr kommer også ned igjen. Det er nok derfor jeg drikker!

Fortsatt god mandag!

BF:cool2

LN-MOW
14-02-2011, 14:21
G'moorgen! Plussgrader her i Alpharetta til en forandring .. ser sannelig ut som vaaren er paa vei! Og jeg som snart skal til Mosjoeen .... :headbang

Velvel - slik er det. To dager fri foer jeg gaar loes paa en todagers arbeidsuke. Men guttungen skal paa skolen, saa jeg faar desverre ikke sove ekstra paa morran ...

Ser ut til aa bli en fin dag - kanskje jeg faar gjort litt utearbeide?

Polaris
14-02-2011, 14:59
Har jeg nevnt for dere at jeg misliker strukturgeologi? Cause I do. Blæææææ!
Ute skinner sola, det er blå himmel og langstrakte fjell med nysnø på. Inne sitter polaris og tegner berggrunnskart mens hun enda ikke har begynt å åpne boka som faktisk er viktig, nemlig petroleumsgeologien som hun har eksamen i om TO UKER.

Stressa, hvem jeg nei... Neineineinei http://www.pic4ever.com/images/frantic.gif http://www.pic4ever.com/images/frantic.gif http://www.pic4ever.com/images/frantic.gif

EDIT: 2,5 timer senere har jeg blitt ferdig med øvelsen og kommet godt inn i gjennomgang av tidligere eksamener i petroleumsgeologi. *klappe på skuldra* I mellomtiden har jeg også sjekket flybilletter og innsett at alle håp om Svalbard og scooterturer i Mars er ute, jævla turistjævlar som fyller opp flyene i Mars altså! Damn you! :stir :p Da blir det Oslo i stedet... Tru hva slags morro ting man kan finne på der nede *plystre*

FBU 4EVER
14-02-2011, 21:39
Så var man hjemme igjen etter en lang mandag i St. Valentins tegn. Roser og sjokolade til damen på Brandbu. Samt litt planlegging av årets tur til Gardasjøen og Sirmione i april-mai.
Nå gjenstår litt pakking til morgendagens CPH-ORD i sete 0A.
Ha en god natt!

BSSW
14-02-2011, 22:24
God kveld fra Tananger

Her sitter man fremdeles på jobb og jobber. Trøtt...
Men hva gjør man ikke for kunder :p

Blir nok sittende en stund til... :8:

God natt til de som har vett til å legge seg tidsnok :p

kekker
14-02-2011, 22:53
EDIT: 2,5 timer senere har jeg blitt ferdig med øvelsen og kommet godt inn i gjennomgang av tidligere eksamener i petroleumsgeologi. *klappe på skuldra* I mellomtiden har jeg også sjekket flybilletter og innsett at alle håp om Svalbard og scooterturer i Mars er ute, jævla turistjævlar som fyller opp flyene i Mars altså! Damn you! :stir :p Da blir det Oslo i stedet... Tru hva slags morro ting man kan finne på der nede *plystre*

*Vokterflybilettenevåretilsvalbardsomenhauk*

Polaris
14-02-2011, 23:01
Du har billett opp for tidlig, jeg kan ikke dra før etter 25 mars. No worries, I won't come after you :eek:

kekker
14-02-2011, 23:10
Du har billett opp for tidlig, jeg kan ikke dra før etter 25 mars. No worries, I won't come after you :eek:

Kanskje like greit, hadde ikke gitt fra meg de uten kamp.
Hakke vært på Svalbard før, så jeg gleder meg stort. Så bildene bla. fra TRen din Polaris og andre bilder jeg har sett derfra gjør at jeg ikke gleder meg noe mindre til den turen.. :-D

Polaris
14-02-2011, 23:24
*flir* Slapp helt av. Det blir alltids tid senere, i stedet for scootertur planlegger jeg gåturer i fjellet til sommern :)

Blir flott, du får jo noen helt spesielle farger på himmelen nå rett før sola kommer tilbake! Så du må bare huske å ha kameraet "at the ready". Hva er planene?

kekker
14-02-2011, 23:46
Jeg skal klappe isbjørn!! Ifølge han kompisen min som bor der opp, skal jeg få lov til å klappe den på terminalen i LYR.. Så da får vi satse på at den levende utgaven, evt. kommer på skuddavstand fra Sigma 18-200..

Planen er å leie snøscooter, dra på hyttetur og teste utelivet i Longyearbyen over ei oval helg, sånn i korte trekk.
Har foreløpig klart å motstå fristelsen til å kjøpe optikk til min D80 med 20% "rabatt", men det er enda lenge til avreise..

Tommy777
15-02-2011, 01:30
Så var man hjemme igjen etter en lang mandag i St. Valentins tegn. Roser og sjokolade til damen på Brandbu. Samt litt planlegging av årets tur til Gardasjøen og Sirmione i april-mai.
Nå gjenstår litt pakking til morgendagens CPH-ORD i sete 0A.
Ha en god natt!

Tror det jaggu er på tide med en Blackies burger på onsdag, gitt. Send meg en tekstmelding når du er klar!

God eftan fra Chicago. Fint vær her i dag med noen få plussgrader. Snømelting kommer garantert til å skape kaos de nærmeste dagene. I morgen blir det enda varmere.

Ankom ORD 20 minutter tidlig fra San Diego i dag etter en slitsom helg. Tidlig i bingen i dag før man arbeider på kontoret frem til torsdag da man atter en gang starter på ett maraton. ORD-ORF torsdag, ORF-DCA grytidlig lørdag, deretter DCA-RDU etter møte i DC lørdags ettermiddag før man søndag setter snuten mot San Diego, RDU-IAD-SAN. Heldigvis fri mandag, tirsdag blirre atter en gang SAN-ORD...

Fatt mot! :rolleyes:

FBU 4EVER
15-02-2011, 09:57
Tror det jaggu er på tide med en Blackies burger på onsdag, gitt. Send meg en tekstmelding når du er klar!

Mottatt! Kanskje noen kjØLige på Elephant & Castle først? Kanskje burgeren også på E&C? Litt avhengig av vær og vind. Får ikke ordnet med Mills Majones denne gangen, men neste gang...!