PDA

View Full Version : God men litt tøff mandag morgen fra Singapore.


SudCaravelle
07-02-2011, 01:47
Her er vel min første god morgen tråd..

Etter 3 utagerende dager er det på med penstasen og komme seg bort på vårt lokale kontor. I kveld blir det Ku De Ta.

Ha en fin mandag.

LN-FHU
07-02-2011, 02:46
Gor "morgen" fra Trondheim

Her sitter man pal og følger Superbowl XLV.......Go Packers !!!!!
Kommer sikkert til å bli litt trøtt på jobb i morra, men pyttsann :)

Blir normal uke om ikke noe spesielt skjer...... ;) Strålende dag ønskes alle sammen :) :) :)

Eirik
07-02-2011, 03:15
Morning fra Railay, tilbake på stranda her for noen dagers extranummer, Bangkok neste stopp, om et par dager eller noe, rimelig avslappa framdriftsplan for tiden :)

Tommy777
07-02-2011, 03:47
g'aften fra Chicago. Akkurat droppet av damen paa flyplassen. Lite trafikk grunnet den lattise haandballkampen som er paa TV akkurat naa.

Herlig uke i Florida med ett stopp en dag i DC paa vei hjem.

Full fart paa kontoret hele denne uken foer man setter snuten mot Seattle, San Francisco og San Diego i helgen og mandag.

FlyHi
07-02-2011, 08:24
Godmorgen fra Holland.

Dagen står på møder, hvorefter turen iaften går til AMS for overnatning på et lufthavnshotel inden hjemrejsen med SAS imorgen tidlig.

God dag til alle...

Someone
07-02-2011, 09:25
Mornings fra Oslo. Litt småtrøtt på tross av at jeg valgte søvn fremfor å se på håndball med verneutstyr i natt. Full dag på jobben venter og jeg kan konstatere at innboksen ikke er tom idag heller. Ha en fin dag

sirpjalle
07-02-2011, 09:26
God morgen fra Stavanger.

Det ble hjemmekontor og sykt barn i dag, så sånn er det! :drunk:

Ellers, ha en strålende dag forumister! :)

SAS-Steward
07-02-2011, 09:45
Good morning fra København.
Washington med SK925 neste, litt frokost først. Så over atlanteren.

pgaa
07-02-2011, 10:01
God morgen fra Oslo..
Trøtt er man, tar på disse Super Bowl-sendingene.. Men fant veien til t-banen og korrekt linje - så på jobb greide man å komme..
Så får man se hva dagen bringer videre.. Ha en fin mandag :)

kekker
07-02-2011, 10:48
God formiddag fra Kløfta.

Trøtt i maska selv uten å ha sett superbowl..
Men nå er uka igang og tapetet er er fullt så det holder for denne uka også!

God dag videre til dere alle!

Discus
07-02-2011, 11:25
God formiddag. Kort kaffe og forumpause mens man venter på et svar fra noen kolleger før man kommer videre. Og sånn går nå timene...

Ha en fin dag

JoeW
07-02-2011, 12:16
God formiddag fra Kobenhavn og lesesalen. Boekene er fremme, og det blir en lang dag foer en klasse paa gymmen i aften. Forhaapentligvis faar jeg ogsaa gjort unna en grad school-soeknad i loepet av dagen.

Ha en forrykende dag du ogsaa!

Henshaw
07-02-2011, 14:52
Morn fra Sandefjord.

Da man foretrekker rugby over amerikansk fotball er man bare vanlig mandagstrøtt her. Med 2t30m fri midt på dagen så prøver man å få gjort unna litt skolearbeid også.

FBU 4EVER
07-02-2011, 20:47
God kveld fra Nærsnes! Det ble tidlig morgen idag. Må nok innrømme at amerikansk fotball interesserer meg omtrent midt i ryggen, for ikke å si der hvor ryggen mister sitt gode navn og rykte! Bare baseball må være kjedeligere.

Nei, det ble tur til Brandbu for å ta damen sin nyanskaffede hest, 13 år gamle hoppen "Idi Allimolly", i øyesyn. Fin hest. Liker høy. 20 kilo i døgnet.

Imorgen PEK og på fredag mat- og vinmessen "Smak" på Norges Varemesse. Kun for spesiellt inviterte, og jeg og damen er invitert!
Ha en fin kveld.

Savipix
07-02-2011, 21:44
God kveld fra Nærsnes! Det ble tidlig morgen idag. Må nok innrømme at amerikansk fotball interesserer meg omtrent midt i ryggen, for ikke å si der hvor ryggen mister sitt gode navn og rykte! Bare baseball må være kjedeligere.

Nei, det ble tur til Brandbu for å ta damen sin nyanskaffede hest, 13 år gamle hoppen "Idi Allimolly", i øyesyn. Fin hest. Liker høy. 20 kilo i døgnet.

Imorgen PEK og på fredag mat- og vinmessen "Smak" på Norges Varemesse. Kun for spesiellt inviterte, og jeg og damen er invitert!
Ha en fin kveld.

Du skulle bara våga ringa in unfit. Jag sitter och arbetar med crew control i CPH imorgon ;)

En intressant dag i systemens värld och middag med kollegor. Nu blir det en stilla kväll här på SAS Scandinavia i CPH!

FBU 4EVER
08-02-2011, 11:21
Du skulle bara våga ringa in unfit. Jag sitter och arbetar med crew control i CPH imorgon ;)En intressant dag i systemens värld och middag med kollegor. Nu blir det en stilla kväll här på SAS Scandinavia i CPH!

Neida! Än så lenge går det bra, som svensken sa. Han passerte andre etasje etter å ha falt fra tyvende!:up:
Og på Posten ligger passet mitt med, forhåpentlig, gyldig U.S. visum. Bekreftelse følger tjenestevei.