PDA

View Full Version : God morgen til Onsdag 02FEB


Polaris
02-02-2011, 06:52
Det er tirsdag, det er behagelige -20 grader ute (!) og jeg setter snart snuten mot flyplassen for å prøve en ny type transportmiddel. Skal også utfordre en annen "redsel" jeg har i livet; endog en noe mindre redsel - men allikevel. Klaustrofobien skal settes på prøve!

Ønsker alle en flott dag, det er ingen ting som føles bedre enn å være på et godt gammeldags arktisk eventyr! :colgate:

http://farm6.static.flickr.com/5211/5407155433_31d67e2680.jpg

nime
02-02-2011, 06:57
Heldigvis er det bare -2 her, etter mange uker med -20 og lavere.
Tør jeg gjette på helikoptertur i dag?

Hickok
02-02-2011, 07:10
God morgen fra Hovseter. Her virker det som om det er direkte mildt i dag, men jeg aner ikke hva stokken faktisk viser. Må få skrevet ut litt papirer, før det blir å sette seg på T-bane og tog til Asker. Må se hva galt de har gjort der ute de siste par dagene. :)

Ha en flott dag forumister rundt i den store verden!

Savipix
02-02-2011, 07:29
God morgon från "Upptåget" enroute ARN! Ser ut att bli en grå dag men det gör ingenting då kursandet fortsätter med full fart. Mycket nytt och spännande just nu :) Ha en flott dag allesammans.

sirpjalle
02-02-2011, 07:41
God morgen fra Forus!

Riktignok er det ikke som tittelen sier tirsdag, men onsdag Polaris. ;)

På planen i dag står det noen møter, en del småting som skal avsluttes, samt en hektisk kveld med diverse fritidsaktiviteter før kvelden avsluttes med en biff og noen øl i byen....

Ha en fin dag forumister :)

pgaa
02-02-2011, 07:46
God morgen fra Oslo..
Da har man fått plassert seg på jobb, og begynt med dagens oppgaver der. Ellers er det ikke mye som skjer denne onsdagen..

Ha en flott dag alle sammen.. :)

Someone
02-02-2011, 07:53
Mornings fra en buss på Ring 3. Vanlig dag på jobb før fattern kommer å henter meg etterpå. Ski og hodelykt liggert klart og Marka venter. Ha en fin dag

ENGM 911
02-02-2011, 08:56
Så fint vær men må legge meg til å sove etter nattvakt, fææææn.

SNSK
02-02-2011, 08:59
God morgen
Endelig kommet meg hjem. Natten ble tilbrakt på Thai`s B777 fra BKK.
Hadde en 3-seter for meg selv og det var deilig.
Det var masse ledige seter ombord.
Satt foran i den bakerste kabinen og nesten alle som satt der hadde en 3-seter for seg selv. Noen var helt ledige også.

Fikk tilbud om upgrade til biz ved gate for 1620USD, men takket nei.

Thai leverte igjen meget bra.

SNSK

Fnate
02-02-2011, 09:00
God morgen fra Sverige. Ny flyplass til statistikken idag da jeg flyr fra UME til ARN kl 09.45. Derfra videre til OSL. Boarding om 15. Juhuuuu

Bizflyer
02-02-2011, 09:08
Ja, heldigvis er det onsdag! G'morgen forresten!

Her blir det kontordag og månedsoppgjør som er i fokus. Satser på å ta en større gevinst i VIking Lotto i aften. Hadde passet greit inn nå liksom!

Ellers ikke noen planer!

BF:cool2

PS: 1620 for upgrade med TG en vei til OSL var jo helt vanvittig!

kekker
02-02-2011, 09:11
God morning fra Kløfta.

Siste rest av dagen i går og mye av formiddagen i dag består i å banne over at det skal være så ")#€R#%&) vanskelige for dansker å skjønne at i kongeriket Norge er det for det aller meste 230 Volt strøm og ikke 400 Volt. (I industrisammenheng)

Men nytt styreskap er satt i produksjon og Jetpak får seg et oppdrag om ikke så alt for lenge!


Ha en fortreffelig dag forumister

FBU 4EVER
02-02-2011, 10:02
Nydelig vær i morgentimene her på Nærsnes. Det blir egg og bacon til brunsj (surprise, surprise!) før avreise til Brandbu.
Ha en fin dag.

LNv22
02-02-2011, 12:25
Er det bare jeg som ikke har fått med meg noe her, eller er angivelsen av dagen i trådens overskrift feil?

God lunchtid fra Oslo,

Kastet i meg en pasta med kreps og dill i kantinen og er nå tilbake på kontoret, med lukket dør. Forholdsvis intens dag og da er det behagelig med roen rundt seg.

I kveld er det tur hjem til Nordstrand for å besøke mor og far, og fering av mors bursdag!

Ønsker alle en fin dag!

Henshaw
02-02-2011, 12:41
At tirsdag ikke skrives med stor bokstav?

God morgen fra Sandefjord. Skolestart 1355 gjør meg ingenting, men litt kjedelig at søvnen blir avbrutt av en litauer med støvsuger. Jaja, fått trent litt og bestilt litt fotoutstyr 2 ganger, da første bestilling ikke vil komme i tide, da de feirer nyttår i Kina. Satser på at de får kansellert orderen når de kommer tilbake til jobb.
Snart en tur på Elkjøp for å se om jeg kan skaffe et objektiv til hyggelig pris ved litt krangling og prisgaranti.

LN-MOW
02-02-2011, 12:41
G'onsdag fra Alpharetta! Vi har heldigvis sluppet unna den siste stormen, men det er lovet friske vinder i dag. 6 pluss naa klokken 06:45 og det ser ut til aa bli makstemperaturen i dag. Glad jeg ikke er paa reisefot om dagen ...

LN-FHU
02-02-2011, 12:50
God onsdag ettermiddag fra Trondheim

Straks går turen ti St.Olav's hospital for litt tapping av blodplasma -forøvrig en fin hobby som anbefales til de som kan (tapping av blod likeså ).

Håper alle får en strålende onsdag :D :D

limanovember
02-02-2011, 14:35
God morgen fra Daytona Beach, kan melde om 24 grader og det er ikke feil for en som kommer rett fra vinteren på østlandet :lol:

LCH78
02-02-2011, 14:42
At tirsdag ikke skrives med stor bokstav?


evt at det er Onsdag i dag :)

Her i nord har man friuka den her uka :) Og det snør her gitt..

Henshaw
02-02-2011, 16:23
Onsdag ja... Da kan man se hvor våken jeg er om morgenen, samme hvor sent det er. :p

Polaris
02-02-2011, 16:58
Tirsdag, Onsdag, Søndag..... Barokk stil og ett fett hvilken ukedag det er! Takk for at jeg har hatt verdens mest fantastiske dag her oppe, TR kommer etterkvorten - må jo først komme meg hjem jo ;) Kænshe legge ut del 1 i kveld. Yes I think so.

Livet er virkelig flott, og en liten takk til Scanair/Flyprat for motivasjon til å tørre å ta slike sjanser - de lønner seg så vanvittig noen ganger! Mer har jeg ikke å si. Er litt ordløs. Rett og slett. For en drømmedag.