PDA

View Full Version : Lufthansa med forbedret tilbud på intrakontinentale ruter


SeatBelt
25-01-2011, 15:36
By the end of 2011, all Lufthansa’s short and medium-range aircraft will be fitted with new seats, which will provide more legroom and a higher level of seating comfort. The modern, updated design of the Recaro seat with its slim backrest and an optimised, ergonomic shape will give passengers an extra 4 cm of room at knee level alone.

(...)

Lufthansa is investing a total of 170 million euros in the extensive modernisation of its aircraft cabins and its inflight service.



I tillegg antydes det - som noen kanskje allerede har begynt å merke - bedre servering.

http://konzern.lufthansa.com/en/themen/nek.html

Boeing_fan
25-01-2011, 16:50
Regner med at du med interkontinentale egentlig mener intraeuropeiske ruter ;)
Uansett, det er veldig bra at noen fortsatt vil satse på god service også i ECO!

Har jeg forstått rett skal vel også Austrian ha de samme nye setene.

Bra de skal satse på bedre mat, for når jeg fløy MUC-OSL for tre uker siden ble jeg ikke akkurat veldig imponert over serveringen. Det står ingenting om når serveringen skal forbedres. Når er egentlig "the future"? Om en måned, to, tre...?

Savipix
25-01-2011, 16:52
Intrakontinentala och intraeuropeiska är precis detsamma i det här fallet.

SeatBelt
25-01-2011, 17:19
Regner med at du med interkontinentale egentlig mener intraeuropeiske ruter ;)
Uansett, det er veldig bra at noen fortsatt vil satse på god service også i ECO!

Har jeg forstått rett skal vel også Austrian ha de samme nye setene.

Bra de skal satse på bedre mat, for når jeg fløy MUC-OSL for tre uker siden ble jeg ikke akkurat veldig imponert over serveringen. Det står ingenting om når serveringen skal forbedres. Når er egentlig "the future"? Om en måned, to, tre...?

Jeg fløy samme strekning for to uker siden, og ble imponert. Før har det vært sandwich som er tørrere enn lufta i kabinen. Nå var det kringle med ost på veien ned og en skikkelig god frokost på vei opp (yoghurtmusli med frisk frukt).

Boeing_fan
25-01-2011, 17:57
Intrakontinentala och intraeuropeiska är precis detsamma i det här fallet.

Selvsagt, bare jeg som leste feil. Beklager, SeatBelt.

Jeg fløy samme strekning for to uker siden, og ble imponert. Før har det vært sandwich som er tørrere enn lufta i kabinen. Nå var det kringle med ost på veien ned og en skikkelig god frokost på vei opp (yoghurtmusli med frisk frukt).

Jeg fikk servert en trist og tørr salat med fetaost og paprika, og med litt Cæsarderessing. Ganske triste greier. På SOF-MUC derimot, var maten ganske god.

view
25-01-2011, 19:31
Den nye cateringen begynte hvertfall i midten av desember. Jeg har 3 Lufthansa segmenter så langt hvor jeg alle har fått varm mat (i business), og hvor det tidligere kun har vært et kaldt måltid. Det er en positiv endring.