PDA

View Full Version : Hva skjer med BMI Diamond Club

LN-BLO
06-01-2011, 08:30
Hva skjer med BMI Diamond Club ettersom BMI nå ligger inn under Lufthansa? Har gjort litt research og rykter taler for at DC skal integreres og bli en del av M&M en gang iløpet av inneværende år.

Vurderer selv å melde meg inn i dette programmet da det er veldig sjenerøst - høy inntjening og forholdsvis lave uttakskrav. Spesielt liker jeg kombinasjonen av points + cash. Disse fordelene kan vel bli en saga blott om det forsvinner og blir en del av M&M?

Noen som har noe håndfast rundt framtiden til BMI DC?

Jamesbond_ppk
06-01-2011, 08:40
Se 1st Sticky her:

http://www.flyertalk.com/forum/bmi-diamond-club-486/

LN-BLO
06-01-2011, 09:08
Takk skal du ha!

view
06-01-2011, 09:17
Det blir slukt av Miles & More på et tidspunkt, det er allerede slått fast av LH sin innsatte sjef i BMI. Trolig blir det konvertering av miles 1:1 og et års status som Senator for BMI Golds, dog ingenting bekreftet enda.

Så dermed blir det en devaluering for de fleste Diamond Club medlemmer, jeg er i hvertfall klar til å booke mine siste turer med en gang en overføringsdato blir annonsert, trolig i løpet av inneværende år.

Så får jeg nyte et år som Senator.. jeg har ikke mulighet til å opprettholde den statusen med mitt flymønster (lave bookingklasser i Europa primært), så da konsentrerer jeg meg om EBG som uansett er den status med størst nytteverdi for min del.

LN-BLO
06-01-2011, 11:01
Det blir slukt av Miles & More på et tidspunkt, det er allerede slått fast av LH sin innsatte sjef i BMI. Trolig blir det konvertering av miles 1:1 og et års status som Senator for BMI Golds, dog ingenting bekreftet enda.

Så dermed blir det en devaluering for de fleste Diamond Club medlemmer, jeg er i hvertfall klar til å booke mine siste turer med en gang en overføringsdato blir annonsert, trolig i løpet av inneværende år.

Så får jeg nyte et år som Senator.. jeg har ikke mulighet til å opprettholde den statusen med mitt flymønster (lave bookingklasser i Europa primært), så da konsentrerer jeg meg om EBG som uansett er den status med størst nytteverdi for min del.

Man kan vel regne med at det er en del BMI DC miles som skal brukes iløpet av det kommende året da, hehe... BMI DC og M&M er jo veldig ulike bonusprogrammer, dog opptjeningsskalaen til disse to er jo ganske like, men når det kommer til uttak og krav til miles for å få status så er det jo to forskjellige verdener.

Folk har jo valgt BMI DC siden det er lettere å få status + uttaksvennligheten (miles + cash)...

Alle gode ting tar vel slutt en gang...