PDA

View Full Version : God torsdag!!


LN-TIB
06-01-2011, 06:59
God morgen fra Harstad som melder om en vakker vintermorgen med 7 minus. Solen nærmer seg dag for dag, og det er vi alle glade for ;)

Frokost er inntatt å nå skal forum og nettaviser leses over en kopp te før turen går til jobb. Eller går dagen med til forefallende arbeid, samt å starte forberedelser til årsavslutning.

Ønsker alle sammen en riktig trivelig dag !

A-380
06-01-2011, 07:07
God dag fra Emirates Lounge i BKK. Snart tid for avreise til HKG med A380 på first. Blir sikkert en kjekk opplevelse. Bare synd at ferien nærmer seg slutten

Tommy777
06-01-2011, 07:13
God onsdagskveld fra Chicago. Noen faa minusgrader i kveld, men litt av en forandring fra California.. Heldigvis setter man kursen for San Diego allerede fredag. Blir ikke mange dagene i Chicago i januar, den kaldeste maaneden i byen. Naa er det straks bingen.

FBU 4EVER
06-01-2011, 07:23
Kollisjon med døgnvillhet fra både Tokyo og New York gjorde sitt igår kveld, med tidlig "kræsj" i senga. Men det ble en tidlig morgen ut av det. Egg og bacon kl. 07:00 og det ser fordundre meg ut til at jeg må trå til med freseren idag også! Snør store filler her på Nærsnes i morgentimene Dagen går nok fort idag. Her er det bunkevis med saker å ta tak i.
Ha en fin dag.

Twin Otter
06-01-2011, 07:30
God morgen og god natt. På en måte. Snakkes senere i dag.

Polaris
06-01-2011, 07:34
Jippi jeg skal ha mer petroleumsgeologi i dag og jeg gleeeder meg! That's all, really. Studerer iallefall rette tingen, he he.

Enjoy the day and such :)

Someone
06-01-2011, 07:42
God morgen. Det snør det snør her i byen og bør bli glimrende forhold i Marka til helgen. Full fres på jobb og har endel å bli ferdig med før morgensdagens planlagte ekspedisjon til Kristiansand. Etter jobb er planen en tur innom Gutta på Haugen for på fyll av frukt og grønt.

Og multi-city bookingen hos wideroe.no fungerte utmerket i går og OSL-EWR (SK), JFK-SFO (UA) og LAX-EWR-OSL (CO og SK) ble booket, så 2. juli blir det gjennsyn med SK907 :)

Ha en fin dag

FBU 4EVER
06-01-2011, 08:13
[QUOTE=Someone;593027]...så 2. juli blir det gjennsyn med SK907 :)/QUOTE]

Dårlig timing! Da har jeg sommerferie.

Hickok
06-01-2011, 08:26
God morgen fra Bergen. I dag går turen til London for en helg med fotball og øl. Gleder meg til det. Ute er det relativt normal vestlandsvinter, med et par plussgrader, sludd, polert is på alle fortau, og lange køer på legevakten.

LN-BLO
06-01-2011, 08:38
God morgen fra Slependen. Her snør det tjukk cornflakes snø! Hadde ingen store planer for dagen når jeg sto opp for en time siden, men kanskje en liten utflukt til marka i ettermiddag - med ski på beina!

Ha en fin dag forumister!

Polaris
06-01-2011, 09:09
Jippi jeg skal ha mer petroleumsgeologi i dag og jeg gleeeder meg! That's all, really. Studerer iallefall rette tingen, he he.

Enjoy the day and such :)

Foreleser var syk... :( bomtur i dag altså, ja ja. Får ta en fjelltur i stedet :)

TigerBlack
06-01-2011, 09:09
G'morgen fra Fornebu :)

overlevde selvmordsforsøket å komme på jobb idag også. Hvorfor i alledager det ikke er brøytet/saltet før en kommer til Analbru skjønner jeg virkelig ikke. Ser det hver vinter, kjøreforhold fra Romerike og ned til Furuset-Analbru traktene er altid håpløse, mens derifra og ut hit er de helt ok.

Iallefall, masse snø og passe vintertempratur ute. Skulle ikke overaske meg mye om dette går over til regn iløpet av dagen. Da blir det morro :D

sirpjalle
06-01-2011, 09:16
God morgen fra Stavanger!

Dag 4 med feber og sykdom i heimen. ^_^Må si jeg begynner å bli lei!

Med andre ord, ingen store planer for dagen! Kanskje jeg skal logge meg på via Citrix? :)

Ha en fin dag forumister! :)

Bizflyer
06-01-2011, 09:27
Ikke noe spesielt god morgen fra Krsand!

Her har snøen lavet ned i natt, og det var dårlig brøyting i veiene og stein glatte. Droppet turen opp til toppen av heia for å levere ungene i barnehagen, og lot dem heller være hjemme hos madammen. Det var nok en klok beslutning, for det var ille nok å kjøre på flatmark i dag, om man ikke skulle opp noen bratte bakker i tillegg.

Fortsatt glad for at jeg jobber inne, og gruer meg allerede til turen hjem i ettermiddag. Synd man ikke har billett på SK973 i aften! De glemte visst å ringe meg fra Lotto på Hamar igjen i går kveld. Makan. Er nok derfor jeg drikker!


God dag fra Emirates Lounge i BKK. Snart tid for avreise til HKG med A380 på first. Blir sikkert en kjekk opplevelse. Bare synd at ferien nærmer seg slutten

MISUNNELIG! Ja, på hele reiseruta di egentlig! Vi forventer full rapport med bilder av hele sullamitten!:p God tur!:thumbup

BF:fly

zico77
06-01-2011, 09:34
God morgon frå ABZ!

Her er det nokså friskt ute, ein relativ kjølig vind, men dog sol på den klare himmelen. Det er kursdag nummer 2, og det lover bra :) I går var det middag i ei kyrkje -ein nokså artig restaurant vil eg påstå ;) Kor me spiser i kveld, gjenstår å sjå.... ;)

Ha ein fin dag alle saman!

LNv22
06-01-2011, 10:35
God morgen folkens,

På plass på kontoret etter å ha måkt meg gjennom sentrumsgatene i Oslo.
Nå blir det å jobbe på høygir for så å pumpe litt jern i kveld.

Det snør det snør her i byen og bør bli glimrende forhold i Marka til helgen.
Det var også gode forhold på tirsdag. Lavet ned store deler av dagen, og avtok litt på kvelden som gjorde det perfekt for en tur etter jobb. Har for øvrig planer om å gå selv på lørdag, ser ut til å bli kanon!

Ønsker alle en god dag!

learjet
06-01-2011, 10:41
God formiddag

Her er barna levert i barnehagen. Og gangveien ned til huset er måkt (må sikkert tas en gang til i dag) nå er avisen lest og frokosten inntatt.

Nå blir det å øke risikoen litt å ta turen ut for litt innkjøp og diverse. Ser ikke frem til å kjøre rundt nå. Nok av tullinger der ute som ikke forstår at man må endre kjøringen litt på dager som i dag.

Blir å få gjort unna diverse indretjeneste før man skal tilbringe helgen på jobb.

S

Henshaw
06-01-2011, 10:52
Morn fra Sandefjord, hvor det snør og det har det vel gjort i 24 timer nå. Tok 30 min å grave ut bil og nok gårdsplass så jeg kom meg til skolen idag, tar vel lenger tid å grave seg inn igjen i 4-tiden... Jaja, ser i det minste ut som om det ikke snør like mye lenger så kanskje det stopper en gang om ikke altfor lenge... Begynner å gå tom for steder og gjøre av all snøen.

Thomas
06-01-2011, 10:55
"... det blir en spennende dag for Josefine!" - kvelden skal nok engang tilbringes på Oslo Lufthavn, og det ser ut til å kunne bli skoj;

TAF 060800Z 0609/0709 14010KT 6000 -SN SCT004 BKN010 TEMPO
0609/0704 1200 SN BR VV004 BECMG 0704/0707 FEW010


in short terms, det snør det snør!

- 14 dager til avreise :old

Madman
06-01-2011, 11:10
God formiddag.

Fridag her i dag, så jeg slipper maset til Thomas (selv om du var snill i går). :D

Må nok fyre opp snøfreseren etterhvert ser jeg...

Ha en god dag. :)

LN-FHU
06-01-2011, 11:29
Go formiddag fra Trondheim

Her blir det ultralyd med fruen snart, deretter besøk til rørlegger for prisoverslag på montering av ny radiator=steindyrt sikkert.... :(

Håper alle får en flott dag :spin :spin :spin

AirbusTrond
06-01-2011, 12:02
God morgen fra Gamle Oslo! Hadde planer om å begynne å gå til jobben igjen, men vet sannelig om jeg orker med all denne snøen overalt. En mulighet er ski over Grønland, kanskje. Dagen byr på kveldsvakt fra kl 1730, så jeg har mange timer som skal fylles med fritidsaktiviteter før den tid. Ja - jaggu: Jeg tørker støv av ergometersykkelen.

LN-MOW
06-01-2011, 13:25
G'moooorgen! Saavidt paa nordsiden av null denne torsdagsmorgenen i Alpharetta. Dyrehagan (inkl Guttungen) er foret, og naa er det skolebuss og CoreMOW som er neste post paa timeplanen.

Ikke noe spesielt paa programmet i dag. Slipper heldigvis aa maake sne, men det er spaadd noen sneflak i morgen ... :angry:

Discus
06-01-2011, 18:04
Har inntatt noe hvit fisk (usikker hva egentlig) til middag, men det var godt, og så blir det snart en kveldstur ut for litt luft. I morgen er det meldt http://symbol.yr.no/grafikk/sym/b38/02d.png og -5C så da spørs det om man ikke må finne frem noen avspasseringstimer og et par ski etter lunsj.

Forsatt god dag!

Hickok
06-01-2011, 19:02
Da var man tilbake i drikkemodus i CPH. Skulle landet på LHR for en time siden, men siden flyet fra BGO var halvannen time forsinket grunnet TECH (skiftet fly), så rakk jeg ikke flyet videre. Nå viser det seg at det ikke var noe tap, ettersom det jeg ikke rakk var kansellert grunnet TECH, og nå er det neste flyet, som jeg er med, minst to timer forsinket grunnet TECH. Fin dag! Problemet nå var forresten manglende gummi på et dekk, som de nå skal skifte. Sånn kan det gå. Er vel ingenting annet å gjøre enn å ta seg en GT til tenker jeg. Skål!