View Full Version : Tidlig torsdag morgen...
04:16 er tidlig...men med en beregnet ankomst på kontorpulten 05:10 så kan man gå hjem 12:10 - med god samvittighet. Ha en bedre torsdag...:up:
og da var man begynt sin ferd mot Oslo.. forhåpentligvis er eta osl 1030 :)
God mor'n fra et iskaldt Tromsø ( Ishavsbyen........ )
Grått , kaldt og regn. Brrrrrrrrr , men men, bor ikke her pga. været.
Fly på rute , masse folk og alt er bare velstand jobbmessig.
Ha en flott torsdag :biggrin
04:16 - dro du rett fra Enoteca du, eller???
Glad torsdag fra FBU. Halsen er der fremdeles
Og da er man våken her også.
Skolen byttes ut med landeveiskjøring idag, så får vi håpe jeg snart er klar for å ta "lappen".
Været ser bra ut, så kan nok bli en fin tur mot Sandnes.
Nesten... Nå har jeg jo snart jobbet en halv dag...og fortsatt er det ingen andre her...
God morgon allesammans. Monaco bjuder på ett riktigt sk-tväder idag. Regn och kraftiga vindar om vartannat. En föreläsning klockan 13:30 sedan blir det till att hämta en väninna som kommer med tåget och skall stanna här över helgen.
Får hoppas att det blir bättre i morgon då vi skall på www.monacoyachtshow.com
Nu skall det städas. Bonne journée
Strålende morgen fra OSL. Sitter nå og venter på et lite legofly som kommer med pakker, og så skal de sendes ut, før det samme flyet skal fylles med nye pakker som skal ut i verden. Er generelt i strålende humør i dag. I går mottok jeg "The Party Aint Over Yet", nyeste album fra "Status Quo", og jeg er mer enn fornøyd med det de har klart å spille inn. Samtidig har jeg også bestilt billett til min første flytur på over et år :)
Drar til TRD for å feire bursdagen min sammen med en kamerat som holder til på Ørland. :cheers:
TigerBlack
22-09-2005, 09:06
Hmm ser ut som det er endel morgen fugler her ja :P
Vel vel, her er det stille og rolig egentlig. Kom på jobb 0800 og klar til dyst.
Telefonene ringer gjevnt og trutt.
Var å så Charlie og sjokoladefabrikken igår. Den kan definitivt anbefales, kjempestilig film :D
Ellers , jobbehelg coming up, så det blir lite spotting i helgen og senvakt imårra
Kos dere folkens :)
:musikk
Originally posted by Martin
Drar til TRD for å feire bursdagen min sammen med en kamerat som holder til på Ørland. :cheers:
Da kunne du jo ha tatt Air Norway direkte til OLA??
Originally posted by CK
Originally posted by Martin
Da kunne du jo ha tatt Air Norway direkte til OLA??
Nevnte visst ikke at vi skulle treffes i Trondheim.
Blir overnatting på Rica Nidelven fra Lørdag til Søndag, og rett hjem til familieselskap med kaker og gaver. Ser ut til å bli en artig helg.
og da va man kommet til osl. og nu står man å tar bilder av ln-rrl. og man får den der no topic feilen nå man logger inn på forumet ved bruk av opera mini (som dette innlegget e skrevet på) :-)
Klokken er 12:21 og jeg har jobbet over 8 timer... Godt å være hjemem - nær sengen sin...