PDA

View Full Version : God søndags morgen!


PhilipNH
02-01-2011, 01:09
God morgen!

Her skal man snart sove, men så at klokka ble 00:00, så da kunne man jo opprette denne tråden!

Har egentlig ingen store planer for idag, bare å sove lenge ^_^

Wingman
02-01-2011, 05:54
Mens andre må tidlig opp for å holde flyene i luften ;-)

Polaris
02-01-2011, 06:01
Og tredjemann(dame) som skulle legge seg 01:00, gjorde det feiltrinn å ta ei bok med til sengs. 4 timer senere er boka utlest, og jeg er underlig nok ikke trøtt. Ja ja. Får gi det et forsøk. God morgen // god natt alle mann :)

FBU 4EVER
02-01-2011, 10:17
Lite søvn de siste dagene førte til tidlig kveld i går. Tidlig opp til meg å være (07:45!) og egg og bacon la grunnlaget for en utmerket søndag. Brandbudronningen er tilbake fra jul- og nyttårsfeiring hos familien på Ørsta, så da blir det å ta en tur dit i dag.
Ha en fin dag.

Thomas
02-01-2011, 10:33
Sovnet som en dupp allerede klokken 22:30 igår, og på lik linje med Capt Nærsnes våknet jeg ganske så utvilt allerede klokken 07:30. Få skyer å skimte på himmelen i morgentimene og en temperatur på omtrent -3c.
Ettermiddagen og kvelden frem mot 22:00 skal tilbringes på der hovedflygplatz hvor vi satser på bra flyt og god stemning :)

Snart venter New Yorks vide gater - bør vel ta med vadestøvler.. hm..

sirpjalle
02-01-2011, 11:03
God morgen fra Stavanger!

Da var det på tide med en kaffekopp, ungene ser på barnetv. En stille og rolig morgen...

Planen for dagen er middagselskap med kaffe og kaker, da eldste mann har bursdag i morgen, så da tar vi en festivitet i dag. Gamlingen drar tilbake til Singapore i morgen....

Vel. ha en fin dag forumister! :)

Discus
02-01-2011, 12:04
God morgen!

Her skal man snart sove, men så at klokka ble 00:00, så da kunne man jo opprette denne tråden!


Det er juks, du får heller si "god natt" i lørdagstråden ;). God morgen er jo når man står opp etter en natts søvn.

Nok om det - her er det god formiddag. Endelig passet temperaturen og dagens agenda til en bilvask. Og jeg fant en bil med originalfarge under all møkka.

Ha en strålende søndag.

AirbusTrond
02-01-2011, 13:01
God morgen - og godt nytt år ! I dag blir det å forberede seg litt til morgendagens første dag på ny jobb. Ellers blir det avslappings, og kalkun for tredje dag på rad - får prøve en wok-variant i dag.

PS - pleier trådstarter å si "God morgen" til folk når han går å legger seg? :D

PS II - "i Ørsta" ;)

zico77
02-01-2011, 13:18
God søndag formiddag frå Trondheim! :)

Mildvær her enno, "bare" minus 1 grad. Er visst forventa kaldare i løpet av veka trur eg. Fekk fjerna omlag 45 kubikkmeter med snø frå taket nyleg, og trur eg var smart. Tungt var det ivertfall. Skulle vore forbudt å laga hus med flatt tak! :rolleyes:
Dagen i dag skal gå med til avslapping ;) Ha ein fin dag alle saman!

pgaa
02-01-2011, 14:40
God søndag fra Oslo..
Her har man vært ute i finværet en tur, sol og en temperatur rundt 0.
Og da begynner det å bli så meget bedre å være ute. Ellers er det jo igang med arbeid igjen på mandag, så det blir å lade opp til det.

Ha en fin søndag folkens :)

Tally-Ho
02-01-2011, 15:47
Her på Aruba er det fortsatt tidlig formiddag, solen skinner fra skyfri himmel (der traff ikke yr.no særlig godt), men TAF'en varsler ustabilt vær fremover, så det er bare å komme seg ned på stranden her. Tredagers-crewstop for Thomas Cook er halvveis over for denne gang.

Tally-Ho

Someone
02-01-2011, 16:10
God dag. Tilbake på Bislett etter noen dager i Trysil. Kom avgårde rett etter frokost, så første vaskemaskin er allerede ferdig. Senere i kveld blir det middag på Hos Thea for å feire at modern også i år fyller 29....:rolleyes:

Cecilie
02-01-2011, 16:29
God morgen fra Central Florida. Gradestokken viser 19 grader for øyeblikket men det er meldt om temperatur rundt 25 senere i dag. Egg og bacon til frokost, resten av dagen har jeg lite planer for. Ha en god søndag.

FBU 4EVER
03-01-2011, 07:27
PS II - "i Ørsta" ;)

Notert!:up: