PDA

View Full Version : God Annendags jul!


FBU 4EVER
26-12-2010, 00:53
Så var det på'n igjen! Pent vær, men vindstille og litt disig. Frokosten venter, så blir det en tur med toget til Tokyo Central Station og Yamanote Line videre. Barndomsminner fra Meguro skal vekkes til live. Det er forøvrig siste kvelden vår her før hjemreise imorgen formiddag. Da blir det sushi. Jeg skal iallefall ikke til Outback en gang til på dette stoppet. Har vært der to ganger nå og det får holde!
Ha en fin dag!:fly

A-380
26-12-2010, 06:08
God formiddag fra Yangon, Myanmar. Militærdiktaturet slapp meg inn så nå sitter jeg godt plassert på ParkRoyal hotell. Så langt bare hyggelige mennesker å møte på. Snart på med shorts og ut å utforske byen

LN-BLO
26-12-2010, 06:24
God morgen og annendags jul fra Slependen! Etter en hviledag og fridag fra juleselskaper
i går (hvilket gjorde godt) bærer det i dag avgårde til opphavets opphav for julebrunch...

Ha en fin dag og fortsatt god jul forumister!

ENGM 911
26-12-2010, 07:07
God morgen forumister. Kona skal kjøres til en venninne og jeg skal lufte kamera. Ikke på OSL denne gangen men se om det er noe spennende i sentrum. Ellers kaffe og frokost unnagjort. I dag orker jeg ikke mer julemat så det blir nok mest brødvarer på meg. Ha en fin 2 juledag.

Someone
26-12-2010, 10:03
God morgen fra Bislett. Blir å komme meg til Sandefjord for en dose pinnekjøtt hos farmor og farfar i dag. Deretter blir det å ta turer til Svigers på Tjøme for å hilse på dem. Pikerommet står vel som vanlig å venter på oss :p Ha en fin dag

Bizflyer
26-12-2010, 14:08
God midt på dagen fra Krsand!
Ny kulderekord her i natt med minus 23. Slike rekorder har vi like lite bruk for som lungebetennelse. Hadde en fuktig aften i går med noen drikkebuddies. Det var deilig med cola i dag for å si det sånn!

Snart går turen til pub'en hvor det skal serveres øl til tørste fotballfans som vil ha med seg runden i Premier League på Boxing day. Greit det med 100% overtid. Satser på en 10 timers vakt, hehe.

Fortsatt iskald dag, folks!

BF:cool2

pgaa
26-12-2010, 14:18
God ettermiddag fra Telemarken..
Godt å friskt ute her idag også, er minus 15 akkurat nå - og det holder lenge å vel..
Ikke stort som skjer på 2. juledag, så holder meg foran tv'n og Premier League..

Ha en flott annendag jul videre.. :)

AirbusTrond
26-12-2010, 20:03
God aften fra vigras avgangshall. Full nok kafé, så står å venter på pre boarding. En 737-600 til Oslo. Anbefalte forumet til drosjesjåføren, som også jobbet bransjen. God aften alle! Og de som valgte DYs avgang til samme tid kommer nok først til osl...

Savipix
26-12-2010, 20:49
God aften fra vigras avgangshall. Full nok kafé, så står å venter på pre boarding. En 737-600 til Oslo. Anbefalte forumet til drosjesjåføren, som også jobbet bransjen. God aften alle! Og de som valgte DYs avgang til samme tid kommer nok først til osl...

Ser ut som SK kommer in till OSL 2 min före DY ;)

AirbusTrond
26-12-2010, 21:34
Ser ut som SK kommer in till OSL 2 min före DY ;) ja, sannelig noen minutter før, til tross for senere innkomket fly og ca 10 min senere boarding. :-) fin tur med gratis avis!