robertaas
21-12-2010, 21:21
Fikk idag melding fra Air Baltic om at de hadde kanselert en flight og sendte meg en link for å ombooke. Jeg kunne velge å reise samme flight dagen etter, men når jeg skal akseptere endringer får jeg bare feilmelding. Sendte en e-mail til support tidligere idag, men har enda ikke fått noen respons.
Å ringe til supporttelefon i Riga midt i disse snøkaostider frister ikke. Er det noen som har erfaring med hvor raskt Air Baltic vil respondere og hvor flinke de er til å rydde opp? Noen tips om hva jeg bør foreta meg? Frykter at den neste flighten skal bli full om jeg ikke får ordnet opp i dette raskt.
Å ringe til supporttelefon i Riga midt i disse snøkaostider frister ikke. Er det noen som har erfaring med hvor raskt Air Baltic vil respondere og hvor flinke de er til å rydde opp? Noen tips om hva jeg bør foreta meg? Frykter at den neste flighten skal bli full om jeg ikke får ordnet opp i dette raskt.