PDA

View Full Version : Erfaringer med respons fra Air Baltic?


robertaas
21-12-2010, 21:21
Fikk idag melding fra Air Baltic om at de hadde kanselert en flight og sendte meg en link for å ombooke. Jeg kunne velge å reise samme flight dagen etter, men når jeg skal akseptere endringer får jeg bare feilmelding. Sendte en e-mail til support tidligere idag, men har enda ikke fått noen respons.

Å ringe til supporttelefon i Riga midt i disse snøkaostider frister ikke. Er det noen som har erfaring med hvor raskt Air Baltic vil respondere og hvor flinke de er til å rydde opp? Noen tips om hva jeg bør foreta meg? Frykter at den neste flighten skal bli full om jeg ikke får ordnet opp i dette raskt.

Erik Geicke
21-12-2010, 21:50
Hei du.
Jeg hadde ringt, har selv både sendt mail og ringt.
Mailen fikk jeg svar på etter laaaaaang tid.
På telefonen gikk det glatt.

Erik.

robertaas
22-12-2010, 13:17
Takk,
gikk unna på bare 6 minutter inkludert venting. Svarer som startet på russisk skremte litt.