View Full Version : 20 prosent rabatt hos Brussels Airlines
FlightDeck
20-12-2010, 13:30
I dagens julekalender fra Oslo Lufthavn får man 20 prosent rabatt hos Brussels Airlines for reiser ut mars 2011. Man må oppgi rabattkoden 11114832 innen 31. desember. Husk at rabatten kun gis på flyprisen (ikke skatter og avgifter) - og dermed vil rabatten bli ganske liten på billetter som i utgangspunktet er veldig rimelige. Finner likevel t/r-priser til under 800 kr.
Takk for at du deler med oss OSL ikke vil sende mail til!
Mchansern
20-12-2010, 13:54
Sliter Brussels om dagen? Var på OSL og da fikk jeg rabattkupong på 20% på alle flyvninger til Afrika.
20 prosent rabatt i Economy til Brussel og resten av Europa, bestilles 23-30 oct, reiseperiode 31 oct - 31 dec
http://www.brusselsairlines.com/com/book/flights/this-must-be-belgium-19-10-2012.aspx?utm_source=INT_TMBB07_EMAIL_EN_OCT12&utm_medium=email&utm_content=section_BEL&utm_campaign=TMBB07
robertaas
23-10-2012, 12:46
20 prosent rabatt i Economy til Brussel og resten av Europa, bestilles 23-30 oct, reiseperiode 31 oct - 31 dec
http://www.brusselsairlines.com/com/book/flights/this-must-be-belgium-19-10-2012.aspx?utm_source=INT_TMBB07_EMAIL_EN_OCT12&utm_medium=email&utm_content=section_BEL&utm_campaign=TMBB07For nordmenn er Brussels Airlines mest interessant for ruter til Afrika. For å fly nordmenn til Europeiske destinasjoner utenom Brussels er de sjelden konkurransedyktige.
Tja, finner en del ok priser til Manchester feks. Forsåvidt også morro å prøve nytt selskap for min egen del.
robertaas
23-10-2012, 13:10
Tja, finner en del ok priser til Manchester feks. Forsåvidt også morro å prøve nytt selskap for min egen del.Som kan konkurrere med direkteflighter fra 3-400 kr t/r?
For min del ja, jeg bor ikke i Oslo og gidder da ikke fly til Oslo for så å ta bussen til Rygge/Torp. Sånn i tillegg til egen preferanse på hvilke selskaper man vil fly med.
Jeg skal fly til BRU fra OSL med SN om ikke lenge. Og uten at jeg skjønner hvordan så har jeg havnet i b.flex Economy+. Ettersom jeg forstår er dette samme som SK sin eco extra.
Hva kan jeg forvente meg av service? Gode seter i Avroen?
Jeg skal fly til BRU fra OSL med SN om ikke lenge. Og uten at jeg skjønner hvordan så har jeg havnet i b.flex Economy+. Ettersom jeg forstår er dette samme som SK sin eco extra.
Hva kan jeg forvente meg av service? Gode seter i Avroen?
Mener å huske at setene i Avroen til SN er ganske OK - og med 3+2 seating er det god plass i bredden også.
Det er gode seter i Avro'ene til SN - har flydd dem noen ganger og det er helt godkjent i boka mi iallefall.
Sim_henrik
23-10-2012, 17:04
Jeg testet brussels til New York!
Ble positivt overrasket! Veldig bra service, den "nye" cabinen i 330 var også flott!
Havnet også uten å ane hvorfor i B.flex economy +.
Enda jeg betalte bare 3500 tur retur Oslo-JFK.
Men var sånn at over halve avroen var B.flex economy +.
Jeg testet brussels til New York!
Ble positivt overrasket! Veldig bra service, den "nye" cabinen i 330 var også flott!
Havnet også uten å ane hvorfor i B.flex economy +.
Enda jeg betalte bare 3500 tur retur Oslo-JFK.
Men var sånn at over halve avroen var B.flex economy +.
Jeg skal også videre til New York, men med UA(SN codeshare). Så mulig man havner i B.flex economy+ vist man skal videre IC. Jeg er i hvertfall fornøyd for da får jeg 100% poengopptjening. Var forberedt på 0 poeng på første leg.