View Full Version : Merkelig...hva skjer?
Er inne og bestiller flyreiser i desember og finner at NOrwegian har billetter på rutene mellom Oslo og Stavanger/Bergen for kun 249,-kr mange dager. Dette er jo "svin-billig" og ikke annonsert noe sted.
Norwegian skulle jo vurdere øke prisene...i mellomtiden har billigste billett blitt 120,-kr billigere. Ser at dette ikke gjelder fro Trondheim eller ruter nordover. Dessuten var det kun et par dager i desember billettene var tilgjengelig på igår, men i dag er det nesten alle dager i november, desember, januar, februar og mars.
Får vel booke før dem "oppdager" det....
Førjuls-shoppingtur er dermed mulig for 498,-kr t/r med Norwegian:)
Ja, er ikke dette ris til egen bak?
Jo dette var uventet....hadde håpt prisene skulle gå andre veien.....men kanskje ikke mange billettene det er snakk om pr dag.
Ser det er kun 1 avgang om dagen som har denne prisen
De er avhengi av volum og dette er en måte å gjøre det på.
Kunne de ikke satt inn en morgenrute mellom OSL og SVG 2. juledag...:devot:
Originally posted by EB
Kunne de ikke satt inn en morgenrute mellom OSL og SVG 2. juledag...:devot:
Tja...er nok ikke mange som skal fly i romjula så da er det nok ikke lønnsomt med slike ruter.
SAS Braathens flyr deg fra Oslo til Stavanger kl 0945 som første avgang. Pris 813,-kr
Det er det vi flyr... Blir jo nesten som LCH og hans annenhver gang flyvningspolitikk...
Hehe...ja og så sparer dere vel endel med å fly DY hjem fra Stavanger.
Jepp!!! Hadde blitt DY den andre veien også om de hadde hatt like godt tilbud av avganger som SAS Braathens...
Originally posted by EB
Jepp!!! Hadde blitt DY den andre veien også om de hadde hatt like godt tilbud av avganger som SAS Braathens...
Gi dem noen år da.....;)
Originally posted by EB
Det er det vi flyr... Blir jo nesten som LCH og hans annenhver gang flyvningspolitikk...
Mobber du politikken min?:D Må jo fly begge selskapene om hverandre sånn at jeg kan vurdere dem opp mot hverandre!
Og det hele var nok en stor "blemma" fra Norwegian.....
Flybillettene er nå tilbake til vanlig lavpris på 367,-kr en veg i november, desember, januar, februar og mars. Er nok noen som har tastet litt feil i Norwegian vil jeg anta.
Men rakk å bestille 2 turer i Sør-Norge for kun 498,-kr t/r :up: