PDA

View Full Version : God søndag


SQ321
19-12-2010, 01:45
God søndag fra Taupo NZ.

30-timersturen ned med LH og Air NZ på tirsdag gikk overraskende bra og vinneren var utvilsomt Air NZ men sine meget gode seter og ok mat, men synes kanskje deres 772 er litt mer bråkete enn LH sin 346. Dro forøvrig rett på crewfest med Air NZ torsdag så ble en del flyprat den kvelden i AKL.

Bryllupet i går var vellykket og akevitten jeg tok med ble konsumert av de fleste men med varierende tilbakemeldinger...

En del av gjestene ligger i vater i dag så blir rolig før AKL igjen i morgen og Royal Brunei til SIN for julefeiring den 21. des.

LN-AØR
19-12-2010, 03:00
God natt/morgen fra Bergen. Trenger en liten blund nå før NSB skal ta meg til Oslo senere i dag. Nå er det juleferie! Ha en strålende dag forumister!
God søndag fra Taupo NZ.
Der har jeg også vært. Nyt NZ! :)

Cecilie
19-12-2010, 04:49
God kveld fra Central Florida. Begynner å tine opp her etter et par uker med kuldegrader på daglig besøk. Holder på å pakke til jule"ferien" min som skal tilbringes i Noreg fra torsdag 23.-mandag 27.desember. Julegavene har ankommet som perler på en snor med både UPS og FedEx den siste uken, så da skulle alt være klart for hjemreise onsdagskveld. Ha en fin søndag.

Discus
19-12-2010, 10:53
God formiddag - her går det i en litt extended frokost i dag med god mat og søndagsavisen. Det har begynt å snø igjen. Ellers får man håpe vinteren i Europa tar seg en liten snø-pause få man får ryddet opp på de forskjellige flyplassene rundt forbi.

Ha en fin siste søndag i advent.

Savipix
19-12-2010, 11:11
God morgon!

Söndagsavisen ligger på bordet och en Rosabaya De Colombia är laddad i Nespressomaskinen. Idag blir det en städ och tvätt innan jag tar turen hem till mor och far över jul.

Snön faller och det är ett riktigt julkort ute!
Ha en flott söndag!

RWY 24
19-12-2010, 11:44
God formiddag fra Rygge!

Julekortstemning her også. Her er vi inne i frokostens avsluttende fase. Akkurat nå er det lussekatter og kaffe som gjelder. Behagelig og daff stemning, for en gangs skyld. Snart skal kone og barn mobiliseres for å kjøpe juletre :)

Ha en fin dag, alle sammen! :)

FlyHi
19-12-2010, 11:59
Godmorgen fra Malmø.

Fruen er på job, så dagen skal bruges sammen med junior. Vi har besluttet at det skal være ren afslapning idag og at vi bliver inde hele dagen.

American pancakes til morgenmad og rester fra gårsdagens flæskesteg, der blev tilberedt på Weberen til frokost.

Hvis vi orker så skal juletræet måske pyntes.

God dag til alle..

Someone
19-12-2010, 12:14
God dag fra Bislett. Begynte dagen bakfull og sport på TVen, men utrolig hvilket medisin egg og bacon er. Til dama etterpå for å hjelpe til med å lage middag til hennes slekt. Ha en fin dag

ENGM 911
19-12-2010, 12:17
Her sliter`n med å få laminatdritten til å ligge rett. Makan til problemer som skal dukke opp rett før mållinja! Ha en bedre dag enn meg!

Twin Otter
19-12-2010, 18:23
:nor:nor:nor:nor:nor:nor:nor

Heia Norge!

Nå stikker jeg på nattevakt! Ha en god søndagskveld folkens.

ENGM 911
19-12-2010, 20:25
Laminaten er ferdiglagt og Norge ga svenskene bank. Alt vel :drink