PDA

View Full Version : Bali Juni.

SudCaravelle
18-12-2010, 16:28
Etter noen fine Bali rapporter her inne ser det ut som jeg har fått overtalt kona til en tur tilbake, men nå med den lille. Eneste kravet fra mor var at den lange turen må bli forann, og en mellomlanding.

Da er jo eneste alternativet business på Thais OSL-BKK-DPS.

Billigste jeg finner for to pluss en i setet (hun er under to år) er 46.000 nå. Vil dette komme lavere etter hvert? Eller igjen - noen poengtriks på denne ruten?

Noen som har vært med små her på Bali? Vi tenkte Seminyak.

Takker..

staale
19-12-2010, 12:06
Hei

Har vært på Bali 3 ganger, første gang med unger på 7 og 9 år. Antar at din lille er yngre enn det...?

Vi har bodd på Nusa Dua hver gang, flott område, stille og rolig, flotte strender, og nær vannsportsentrene ved Benoa.

Kan på det varmeste anbefale en tur rundt på øya med en lokalguide, da får dere oppleve det ekte Bali, og ikke bare turistområdene :-)

ENGM 911
19-12-2010, 12:14
Naboøya Lombok er et virkelig paradis, ligner på Bali men er mye hyggeligere prismessig og er ikke så overbefolket med turister. Selamat tinggal :lol:

ex_trd
19-12-2010, 21:28
Det er jo en tvangstrøye at dere kun er interessert i OSL-BKK med Thai. Det er meget mulig at turen vil la seg gjøre billigere med én ekstra mellomlanding, og kanskje til og med med et bedre produkt.

SudCaravelle
19-12-2010, 22:15
Det er jo en tvangstrøye at dere kun er interessert i OSL-BKK med Thai. Det er meget mulig at turen vil la seg gjøre billigere med én ekstra mellomlanding, og kanskje til og med med et bedre produkt.

Årsaken til ønske om en mellomlanding er at vi har med en datter på rett under to år.

Produktmessig så liker jeg Thai biz godt nok. SQ som jeg mener er det produktet som er bedre, skal ha over 60.000 for samme turen og det blir litt i meste laget (og da en enda lengre totaltid)