View Full Version : De mest skivennlige flyselskapene i Europa
De tre LH-døtrene kommer best ut i kåringen over de mest skivennlige selskapene i Europa, og ikke overaskende kommer Ryanair dårligst ut
Swiss Air, Germanwings, and Austrian Airlines allow ski equipment onboard at no extra cost
http://www.travelplus.co.uk/blog/PermaLink,guid,a1eb7253-dee0-4bb0-bca6-daa791ad0b50.aspx
Kanskje ikke så rart, siden skiturismen er en stor næring i alpeområdet.
Mchansern
14-12-2010, 18:17
....og jeg som skal fly Ryanair for å stå på ski i Februar. Grøss og gru!
Vi tar støvlene ombord som carry-on (har egen støvelbag til de). Leier bil i Memmingen / Munich West og kjører til Garmisch Partenkirchen for å stå på ski og se på ski VM i et par dager.
Det blir stas.
....og jeg som skal fly Ryanair for å stå på ski i Februar. Grøss og gru!
Vi tar støvlene ombord som carry-on (har egen støvelbag til de). Leier bil i Memmingen / Munich West og kjører til Garmisch Partenkirchen for å stå på ski og se på ski VM i et par dager.
Det blir stas.
Husk da at man kan IKKE ta noe annet om bord som Carry-on. Som jeg selv har erfart den 1 gangen jeg fløy Ryanair og hadde laptopveske(liten størrelse), og rullekoffert. Fikk ikke komme ombord i flyet før jeg hadde pakket laptopveska oppi rullekofferten. Håndveske teller også som 1 item.
Som det står på boardingkortet "1 ITEM ONLY AS CARRY-ON" eller noe i den duren.
Mchansern
14-12-2010, 21:02
Hehe vet det! Har fløyet FR to ganger tidligere. Ikke noe jeg er stor fan av, men men.
Litt kjipt, men jeg overlever. Billetten er billig, så jeg kan unne meg luksus på destinasjonen.
Skal se på Aksel Lund Svindal ta gull i utfor og superkombinasjon i VM :)