PDA

View Full Version : Erfaringer med Royal Jordanian?

OEH
10-12-2010, 06:06
Noen som har reist med RJ? Skal til Hong Kong på nyåret, og ser at de er en god del billigere enn europeiske og asiatiske selskaper i J, faktisk er selskaper som BA, CX, LH, LX osv nesten dobbelt så dyre. Riktignok er det en melkerute med 3 stopp, men likevel.
Hadde vært spennende å prøve noe nytt.

Øivind
10-12-2010, 18:50
Har ikke flydd dem selv, men har lest endel trip reports og det virker som de har et meget bra produkt, spesielt i C.
Ta en søk på tripereports- seksjone på flyertalk og airliners.net. Maten skal vissnok være på nivå med det andre serverer i F.

Twin Otter
10-12-2010, 18:59
Noen som har reist med RJ? Skal til Hong Kong på nyåret, og ser at de er en god del billigere enn europeiske og asiatiske selskaper i J, faktisk er selskaper som BA, CX, LH, LX osv nesten dobbelt så dyre. Riktignok er det en melkerute med 3 stopp, men likevel.
Hadde vært spennende å prøve noe nytt.

Spennende! hadde jeg hatt tid til det hadde jeg muligens vurdert et slikt alternativ mens jeg var på reise. Hva er routingen?

OEH
10-12-2010, 23:21
Spennende! hadde jeg hatt tid til det hadde jeg muligens vurdert et slikt alternativ mens jeg var på reise. Hva er routingen?

Routingen blir LHR-AMM-BKK-HKG. Kunne også flydd via AMS eller FRA, men A330 med flatsenger frister mer enn A319/20 som de bruker ellers i Europa.