View Full Version : Erfaringer med Royal Jordanian?
Noen som har reist med RJ? Skal til Hong Kong på nyåret, og ser at de er en god del billigere enn europeiske og asiatiske selskaper i J, faktisk er selskaper som BA, CX, LH, LX osv nesten dobbelt så dyre. Riktignok er det en melkerute med 3 stopp, men likevel.
Hadde vært spennende å prøve noe nytt.
Har ikke flydd dem selv, men har lest endel trip reports og det virker som de har et meget bra produkt, spesielt i C.
Ta en søk på tripereports- seksjone på flyertalk og airliners.net. Maten skal vissnok være på nivå med det andre serverer i F.
Twin Otter
10-12-2010, 18:59
Noen som har reist med RJ? Skal til Hong Kong på nyåret, og ser at de er en god del billigere enn europeiske og asiatiske selskaper i J, faktisk er selskaper som BA, CX, LH, LX osv nesten dobbelt så dyre. Riktignok er det en melkerute med 3 stopp, men likevel.
Hadde vært spennende å prøve noe nytt.
Spennende! hadde jeg hatt tid til det hadde jeg muligens vurdert et slikt alternativ mens jeg var på reise. Hva er routingen?
Spennende! hadde jeg hatt tid til det hadde jeg muligens vurdert et slikt alternativ mens jeg var på reise. Hva er routingen?
Routingen blir LHR-AMM-BKK-HKG. Kunne også flydd via AMS eller FRA, men A330 med flatsenger frister mer enn A319/20 som de bruker ellers i Europa.