View Full Version : God torsdag morgen
Det blir mørkere og mørkere ute om morgenen... I dag er det et par møter før jeg må gå tidlig for å hente ungene på SFO. Blir pizza på Bærums Verk i ettermiddag - nam!! Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg!
Moerk morgen her i ATL ogsaa ... blir moerkere og moerkere og ta lillegutten til skolebussen (07.11).
Indian summer her borte .. temperaturene er tilbake paa tredvetallet.
Tromsoe-Galatasaray paa GOLtv idag ... faktisk tre UEFA-matcher 'back-to-back'!
Originally posted by LN-MOW
Tromsoe-Galatasaray paa GOLtv idag ... faktisk tre UEFA-matcher 'back-to-back'!
Men dessverre ingen kanaler som sender Brann - Lokomotiv Moskva :(
Får satse på at Alltid Nyheter eller en annen radiokanal sender kampen.
NRK sendte da det meste ....
Gud hjelpe for et gjoermebad paa Alfheim!!!
Originally posted by LN-MOW
NRK sendte da det meste ....
Gud hjelpe for et gjoermebad paa Alfheim!!!
Her i Tromsø har det regnet i flere dager, og i dag sluddet det så det er ingen overraskelse at forholdene ikke er helt optimale på Alfheim. Det er kanskje en fordel for TIL, hvem vet.... Vinteren er definitivt i anmarsj....
Helt klart en fordel for TIL, og takket vaere et forsvar som spilte enkelt og forsiktig og en keeper i verdensklasse, ble det seier!
Langt mellom de tekniske lekkerbiskenene - men godt haandverk. :devot: :nor :cheers: :devot:
Fikk ikke med meg denne, da Comcast skulle ha $16.99 ekstra i måneden for å gi meg Latino-pakken. (eller noe sånt) Men når man ser hva vår kjære nrk.no skal ha for å vise kampen på web-tv kan man jo lure på om det ikke er verdt å få det på kabel'n allikevel.. NRK=pengeutsugere uten like.. :nor
... men Herreavdelingen er gratis ...... :devot: :devot: :devot:
Enig at enkeltbilletten er dyr, men kjoeper du for hele sesongen er det ikke saa galt.
Ellers er Premier League paa Comcast pay-per-view heller ikke noen spesielt rimelig affaere ...
Ellers er det 'Digital Sports Tier' som gir fotball med engelsk kommentar .. Fox Soccer Channel og Gol. 4.99 ekstra ..
GOL sto ikke paa min lineup, men jeg fikk den likevel. Det er visst helt nytt. Ring og spoer om du faar den i SFO ogsaa ..
Jeg har en pakke med blant annet Fox Soccer Channel. Så litt Premier League får jeg med meg. Eller er det bare cupen? Ringte og spurte om GolTV, og ble opplyst at billigste måten å få GolTV på var å kjøpe en pakke med Gol, MTV in Espanol, CNN in Espanol, osv. $16.99 ekstra i måneden. Har allerede ca. $90 i måneden med HBO og bredbånd hos dem så nølte litt...
Hvis du har FSC er det mulig at du naa har Gol. Se om du har en eller to Gol'er i program-menyen .. har du to, er den ene engelsk og skal ligge under samme program som FSC.
Ja har FSC allerede. Fikk løst ut GolTV nå for 4.95 ekstra i måneden, men kun i spansk her borte ser det ut til.. På lineupen må nett står det to Gol, men de hadde nå bare én enn så lenge.. Kanskje noe er på gang.. :up: