sirpjalle
08-12-2010, 12:59
Nok en post til fra meg vedr KLM. Denne gang bagasjerot.
http://reise.aftenbladet.no/reise/nyheter/article3937705.ece
I påsken dro Hans-Jørgen Hagen og kona til Tanzania for å besøke broren hans som da arbeidet på et sykehus. De fløy til Kilimanjaro Airport med KLM.
Av tre sendte bagasje-kolli kom kun ett frem i tide
- Vi meldte fra på flyplassen, men fikk bare beskjed om at bagasjen kommer i morgen. Men det viste seg å bare være delvis sant, sier Hagen.
Ett savnet kolli kom frem dagen etter, mens den tredje ryggsekken, som inneholdt Hagens klær, utstyr og gaver, kom aldri frem.
- Vi meldte den etterlyst på KLMs nettsider, ingenting skjedde. Vi ringte, ingenting skjedde. Vi sjekket savnet bagasje på flyplassen ved hjemreise, men bagasjen var ikke der, sier Oslo-mannen.
Da Hagen kom hjem til Oslo, kontaktet han Røros Flyservice, som håndterer bortkommen bagasje for KLM.
- Vi fikk oppgitt et nummer vi skulle ringe. Det gjorde vi, men vi ble møtt av en automatisk telefonsvarer, hvor du må være Silver-medlem for å komme videre.
Hagen tok på nytt kontakt med KLMs kundeservice, men ble avfeid med at han måtte skrive et brev til kontoret deres i Paris.
Håper at ikke dette er standarden, og at de har hatt maks uflaks :)
http://reise.aftenbladet.no/reise/nyheter/article3937705.ece
I påsken dro Hans-Jørgen Hagen og kona til Tanzania for å besøke broren hans som da arbeidet på et sykehus. De fløy til Kilimanjaro Airport med KLM.
Av tre sendte bagasje-kolli kom kun ett frem i tide
- Vi meldte fra på flyplassen, men fikk bare beskjed om at bagasjen kommer i morgen. Men det viste seg å bare være delvis sant, sier Hagen.
Ett savnet kolli kom frem dagen etter, mens den tredje ryggsekken, som inneholdt Hagens klær, utstyr og gaver, kom aldri frem.
- Vi meldte den etterlyst på KLMs nettsider, ingenting skjedde. Vi ringte, ingenting skjedde. Vi sjekket savnet bagasje på flyplassen ved hjemreise, men bagasjen var ikke der, sier Oslo-mannen.
Da Hagen kom hjem til Oslo, kontaktet han Røros Flyservice, som håndterer bortkommen bagasje for KLM.
- Vi fikk oppgitt et nummer vi skulle ringe. Det gjorde vi, men vi ble møtt av en automatisk telefonsvarer, hvor du må være Silver-medlem for å komme videre.
Hagen tok på nytt kontakt med KLMs kundeservice, men ble avfeid med at han måtte skrive et brev til kontoret deres i Paris.
Håper at ikke dette er standarden, og at de har hatt maks uflaks :)