PDA

View Full Version : AirBaltic

flytoget
07-12-2010, 18:50
Noen som har/har hatt problemer med billettbestilling hos AirBaltic?
Har prøvd fire forskjellige kredittkort, fra fire forskjellige banker, men får feilmelding på alle (ja, det er dekning på dem). AirBaltic skylder på banken, banken skylder på AirBaltic. Hvis noen skulle lure så er det: Postbanken, Skandiabanken, Santander og Remember.
Evt. noen som har noen tips eller råd om hvilke andre steder jeg kan få tak i AirBaltic billetter til samme pris som hos dem?

Twin Otter
07-12-2010, 19:03
Prøvd Widerøe ? Gå inn på avansert søk der og skriv selskapskoden "BT" inn der du avgrense søket for å gjelde bestemte flyselskap.

Blubird
07-12-2010, 19:10
Aldri hatt problemer med Skandia og airBaltic. I og med at du sier 4 forskjellige og uavhengige kort, kan det - by chance - være noe krøll med PC'en du sitter på...?

flytoget
07-12-2010, 19:24
Prøvd Widerøe ? Gå inn på avansert søk der og skriv selskapskoden "BT" inn der du avgrense søket for å gjelde bestemte flyselskap.

Det tror jeg at jeg skal gjøre, selv om prisen blir 400 kroner dyrere for nøyaktig det samme produktet.

Aldri hatt problemer med Skandia og airBaltic. I og med at du sier 4 forskjellige og uavhengige kort, kan det - by chance - være noe krøll med PC'en du sitter på...?

Har prøvd å bestille fra en annen PC, også ved hjelp av en annen internettforbindelse (mobilt bredbånd), men får fortsatt samme feilmelding.

flytoget
07-12-2010, 21:57
Da vil jeg bare si at problemet er løst ved hjelp av forumet. Kom tilfeldigvis over Entropay her på scanair, opprettet konto, og betalte. Fungerte perfekt!

Boeing_fan
07-12-2010, 23:53
Da vil jeg bare si at problemet er løst ved hjelp av forumet. Kom tilfeldigvis over Entropay her på scanair, opprettet konto, og betalte. Fungerte perfekt!

Så bra, det er som jeg sier, ting ordner seg alltid! :)

Ønsker deg god tur med Air Baltic.

torasle
08-12-2010, 08:01
Jeg opplevde noe tilsvarende da jeg for noen år siden prøvde å bestille biletter hos et asiatisk flyselskap (Cebu Pacific). Det viste seg den gangen at det ikke var mulig å bruke kort som hadde "Verified By Visa", "MasterCard SecureCode" eller en annen spesiell "netthandelskode" som enkelte norske banker har. Når jeg fikk oppklart dette brukte jeg et annet kort som ikke hadde dette, og betalingen gikk da gjennom. Jeg kjenner ikke til AirBaltic sine nettsider, men kanskje de heller ikke har løsninger som aksepterer denne typen kort?