View Full Version : To spørsmål om biz på US Airways
Skal en tur til San Diego i juni på bizklasse, og får billetter 3-4000 rimeligere enn med SAS/Contiental. Er det OK service på biz på US Airways (vet det er et billigselskap)?
Noe jeg er ikke helt har forstått er tilgang til lounger i USA, når jeg mellomlander i Philly eller Chicago på vei til og fra San Diego, har jeg da tilgang til lounge?
Hva mener du med billigselskap? US AIrways er et fullserviceselskap på linje meg andre Star-partnerer, som f.eks. CO og UA.
US er et 'kjipselskap', ikke et billigsekskap. De profilerte seg som et LCC da de ble kjøpt av America West, de har til og med børsticker 'LCC', og de snakket om å forlate Star, men så langt har lite skjedd.
Pass imidlertid på at du får F innenlands, da C kun er på utenlandsrutene. Coach på US er en miserabel opplevelse på en femtimers tur....
Etter litt prisjakt ser det ut som om jeg kan få biz på SAS og CO inklusive bra hotell i fem døgn til ca. 25K, så da blir det nok mest sannsynlig SAS t/r over dammen med mellomlanding i Chicago.
Noen som kan svare meg på det om tilgang til lounge i USA når turen går til/fra USA?
Loungetilgang dersom du reiser internasjonal business eller first - ikke domestic - i USA.