PDA

View Full Version : To spørsmål om biz på US Airways

BårdK
04-12-2010, 09:11
Skal en tur til San Diego i juni på bizklasse, og får billetter 3-4000 rimeligere enn med SAS/Contiental. Er det OK service på biz på US Airways (vet det er et billigselskap)?

Noe jeg er ikke helt har forstått er tilgang til lounger i USA, når jeg mellomlander i Philly eller Chicago på vei til og fra San Diego, har jeg da tilgang til lounge?

Martin
04-12-2010, 15:00
Hva mener du med billigselskap? US AIrways er et fullserviceselskap på linje meg andre Star-partnerer, som f.eks. CO og UA.

LN-MOW
04-12-2010, 15:23
US er et 'kjipselskap', ikke et billigsekskap. De profilerte seg som et LCC da de ble kjøpt av America West, de har til og med børsticker 'LCC', og de snakket om å forlate Star, men så langt har lite skjedd.

Pass imidlertid på at du får F innenlands, da C kun er på utenlandsrutene. Coach på US er en miserabel opplevelse på en femtimers tur....

BårdK
04-12-2010, 16:35
Etter litt prisjakt ser det ut som om jeg kan få biz på SAS og CO inklusive bra hotell i fem døgn til ca. 25K, så da blir det nok mest sannsynlig SAS t/r over dammen med mellomlanding i Chicago.

Noen som kan svare meg på det om tilgang til lounge i USA når turen går til/fra USA?

JoeW
04-12-2010, 20:47
Loungetilgang dersom du reiser internasjonal business eller first - ikke domestic - i USA.