View Full Version : Halv pris på intra-europe business-upgrade hos Swiss.
Overskriften sier det meste. Løp og kjøp!
http://www.swiss.com/countries/CH/EN/local_content/Pages/swiss_business_upgrade_europe.aspx
Thomas
Merkelig... Prøvde en t/r OSL-ZRH i romjulen og da var det fremdeles ca 1000,- NOK for upgrade hver vei.
Det er jo summen jeg har pleid å betale. Med mindre de først har økt prisen for upgrade da.
SudCaravelle
01-12-2010, 15:10
Fine priser.... Fatter ikke at ikke SAS kjører mer av dette. (det er vel Z klasse dette heter)
Dag Viking
01-12-2010, 15:58
Prøvde også å gjøre dette, 940kr og da kunne jeg bare hake av utreisen. For den prisen kan jeg heller kjøpe noen ekstra flasker champis på destinasjonen.
Fine priser.... Fatter ikke at ikke SAS kjører mer av dette. (det er vel Z klasse dette heter)
Det er J-klasse.
Thomas
Merkelig... Prøvde en t/r OSL-ZRH i romjulen og da var det fremdeles ca 1000,- NOK for upgrade hver vei.
Det er jo summen jeg har pleid å betale. Med mindre de først har økt prisen for upgrade da.
Fnate: Les betingelser:
SWISS BUSINESS UPGRADE EUROPE: NOW 50% CHEAPER
Booking period: 01.12. - 05.12.
Travel period: 10.01. - 31.03.
Fnate: Les betingelser:
SWISS BUSINESS UPGRADE EUROPE: NOW 50% CHEAPER
Booking period: 01.12. - 05.12.
Travel period: 10.01. - 31.03.
Fnate not so flink readin'
Then offer good. This Fnate in nutshell. Post before think.
FlightDeck
01-12-2010, 17:15
Samme opplegg som i fjor - http://forum.scanair.no/showthread.php?t=55543 - men to måneder lenger reiseperiode. Synes ofte det er helt elendige connectiontider i Zürich - til tross for SWISS' to daglige avganger. SAS-ruten gir stort sett de beste connectiontidene.
Hmm, jeg får det heller ikke til å fungere. Rart, kanskje det fungerer fra i morgen. Ser at de andre tilbudene i adventskalenderen gjelder fra torsdager.
Prøvde også på nytt innenfor perioden som var angitt, men funket ikke. Klok av skade holdt jeg tåta.
Det er ikke slik at man må oppgradere etter booking da?
Det er ikke slik at man må oppgradere etter booking da?
Har aldri måttet det tidligere, da J-klassen har kommet opp som et alternativ når jeg har valgt billett