PDA

View Full Version : God onsdag morgen.


FBU 4EVER
24-11-2010, 05:14
Så var det på med matrosdressen igjen. For første gang denne måneden. 2 hardkokte egg med kaviar, ett glas juice og en espresso for være greit så tidlig på morran.
Nå står OSL-ARN for tur, så ARN-EWR i sete 0A.
Ha en fin dag.:fly

dc-8-63
24-11-2010, 06:17
God onsdag fra Portland
Foerste etappen paa vei til Thanksgiving er tilbakelagt - paa Bainbridge var noedvendig med kjettinger, og selv ikke kjettinger kurer slikt gruff:
http://tapa.tk/mu/a6cd0ba7-9f17-8579.jpgneste etappe byr paa friske mengder med sne og temperaturer ned mot -5F - smoerer med 4Hjulstrekker

ENGM 911
24-11-2010, 06:17
Sove spise jobbe sove spise jobbe sove spise jobbe sove spise jobbe sove spise jobbe .........en skiftarbeiders arbeidsuke i nattvaktperioden.

sirpjalle
24-11-2010, 07:38
God morgen fra Forus (tror jeg)!

Nok å ta fatt i dag, begynner å bli lei av dette nå..... Kan vel foreløpig tyde på at det bli overtid på denne karen i dag og.

Ha en bedre dag forumister! :)

Discus
24-11-2010, 09:18
God morgen fra arbeidsstolen. Her går det i ett med jobbing om dagen. Ute var det surt i dag - blåste friskt og temepraturen var nede på det blå. Da en fin dag!

Savipix
24-11-2010, 09:19
Uppsala Calling!

Ser ut att bli ett ordentligt snökaos idag om prgonosen stämmer. Helt klart bäst att hålla sig inne med böckerna och jobbjakt.

Önskar alla forumister en fin dag var än i världen ni är!

LNv22
24-11-2010, 09:32
God morgen fra Oslo,

På plass på kontoret etter en lengere forkost og tre kopper kaffe.

Selvstendig arbeid står på programmet for så å avslutte dagen med noen møter.

I kveld blir det først trening, så litt hygge med noen kompiser.

Ønsker alle en fin dag!

Mchansern
24-11-2010, 09:32
Kjølig på ENGM i dag tidlig. I dag blir det arbeid.

Twin Otter
24-11-2010, 09:33
Morn morn. Siste innspurt på jobb før jeg avslutter arbeidsuka. Fikk ikke sjekket inn til TLV (med LH) i morgen. Men fikk reservert sete på første flighten ned til FRA. (Har sikkert Siste flighten videre er allerede sikret seter på. Gleder meg!

Bizflyer
24-11-2010, 10:07
Iskaldt her i sør også i dag.
Er blitt skikkelig forkjølet her, og det er plagsomt.
Først full dag på jobben og deretter julebordstur med SuperSpeed 1, bare avbrutt av en tur for å hente ungene i barnehagen i mellom.

Blir det ikke sommer snart da??

BF:cool2

Someone
24-11-2010, 10:08
God dag fra Oslo. Kaldt idag, men skulle ønske det snart kom et skikkelig snøfall så skisesongen kunne starte skikkelig. Vanlig dag på jobben, før det blir middag med dama i kveld. Ha en fin dag

AirbusTrond
24-11-2010, 10:26
Guffent kaldt kl 0630 mellom de ganske høye husene på Majorstuen. Men den danske IT-mannen kom med en liter akevitt til meg, så da klarer man seg. Ha en utmerket onsdag, alle sammen !

LNv22
24-11-2010, 10:41
God dag fra Oslo. Kaldt idag, men skulle ønske det snart kom et skikkelig snøfall så skisesongen kunne starte skikkelig. Vanlig dag på jobben, før det blir middag med dama i kveld. Ha en fin dag

Tryvann skisenter har jo åpnet for sesongen..

Synes å huske fra diskusjoner på LH440 at du sverget til 80-tallsnostalgi og monoski?

http://www.davidyardt.fr/wp-content/gallery/ski/book_snow_monoski_lemonoski.jpg

Someone
24-11-2010, 10:49
Tryvann skisenter har jo åpnet for sesongen..

Synes å huske fra diskusjoner på LH440 at du sverget til 80-tallsnostalgi og monoski?

http://www.davidyardt.fr/wp-content/gallery/ski/book_snow_monoski_lemonoski.jpg

He he....kanskje ikke helt ;)

Riktignok skal skiene være feite, men er greit med to av dem.....og kjekt med bedre off-åiste muligheter enn det man finner på tryvann

http://i76.photobucket.com/albums/j4/Some83/P1020389.jpg

Men hadde jo også vært greit å starte langrennsesongen skikkelig, og kunne gå andre steder i Marka enn kun på skogsbilveier på Mylla

Sunny
24-11-2010, 10:51
God "morgen" fra Banak! Her er det kaldt, fint og klart - glimrende flyforhold! Satser på at det blir en tur opp i lufta etter lunch. Ha en fin dag alle sammen!

BSSW
24-11-2010, 11:17
God morgen fra Forus (tror jeg)!
Du vet vel hvor Forus er? :8:

;) :p

God formiddag fra Tananger

Her skal man jobbe kveld for å få unna noe arbeid, så man kunne sove litt lengre idag ;)

Termometeret mitt viser at det er -4 grader ute, men tror nok ikke at den er nøyaktig nok... Frykter det er verre :cry:
Ullundertøyet er funnet frem, og tatt ibruk.

Ha en fin dag forumister :)

LN-FHU
24-11-2010, 11:40
God formiddag fra Trondheim :D

Nest siste arbeidsdag før London calling og Tottenham-Liverpool som hovedmål :D :D :D

LN-MOW
24-11-2010, 19:07
G'ettermiddag vestfra! Her har vi sendt kone og eldste sønn avgårde til South Carolina og freden hersker over huset. Har en relativt sterk fredagsfølelse ettersom det er Thanksgiving i morgen og fire dager fri. :)

Så minstemann og jeg laster opp BBJ'en grytidlig i morgen og setter kurs for kalkunmåltid i SC. Er redd for at det blir et lite avbrekk i CoreMOW denne helgen ....

Men her er det fortsatt arbeidsdag, bikkja ligger ved siden av meg og snorker høylydt og jeg gjør mitt beste for å holde øynene åpne .....

OJB
24-11-2010, 22:11
God kveld fra Tananger,
Det går mot leggetid. Ute kryper gradene nedover her i sørvest , minus 6 grader i øyeblikket. Det er laaaangt under det som er normalen her ved havgapet. Ser ut som det kan bli en like kald vinter som den siste.
Dagen startet med SK4156 og LN-BRQ opp til BGO for møte med en av våre leverandører. Nydelig vær på morgenkvisten med god utsikt østover fedrelandet fra sete 1F. Her ble vinteren avbildet fra takeoff på Sola , over Stavanger , over Stord mot Rosendal hvor Melderskinn's profil synes godt mot horisonten møt øst og Folgefonna i bakgrunn.
Litt vind på Bjørnefjorden fra øst gjorde seg gjeldene på vei inn til BGO , mens Fanafjorden lå i stilla.
Intet kaos på Flesland idag og returen gikk med SK4167 og LN-BRV(tror jeg det var) sydover i nydelig solnedgang. Flotte farger over sydlige deler av Øygarden og videre sydover rimelig langt vest av kysten idag som gjorde at vi var fikk Utsira , Norges vestligste øy godt innen fotorekkevidde.
Noen images fra dagens luftbuss tur ligger vedlagt.
I morgen er det ABZ som står på reise programmet.
Ha en god natt Forumister.

Tommy777
24-11-2010, 22:12
God eftan fra Chicago. Rundt 0 grader og litt sludd i lufta

Her pakker man ned tingene på kontoret og peller seg hjem.

Thanksgiving fri resten av uka, good helg!