Log in

View Full Version : Reklametabbe fra Austrian?

Boeing_fan
22-11-2010, 09:33
Jeg var tilfeldigvis inne på Boarding.no og leste en artikkel, da jeg nederst la merke til en reklame fra Austrian.

Den lød følgende: "Opplev orienten med Austrian". De har to reklamer på samme side ved siden av hverandre. Den ene reklamerer med billetter til Dubai fra 3 326 ,-

På den andre reklamen rett ved siden av reklamerer de med billetter til Dubai fra 3 909 ,-

Er litt usikker på hva som er minsteprisen, men regner med at det er en uheldig glipp :)

Her er link til den aktuelle artikkelen, reklamene befinner seg nederst på siden:

http://www.boarding.no/art.asp?id=44038

Superhai
22-11-2010, 10:06
Det må være en bra miss, klikker du på linken så kommer det en ny liste over destinasjoner og priser og der står Dubai til NOK 3950. Og prøver jeg å booke så blir prisen NOK 4072 på de datoene som OS påstår de har ledige seter for kampanjen. Så tja...

Boeing_fan
22-11-2010, 14:49
Det må være en bra miss, klikker du på linken så kommer det en ny liste over destinasjoner og priser og der står Dubai til NOK 3950. Og prøver jeg å booke så blir prisen NOK 4072 på de datoene som OS påstår de har ledige seter for kampanjen. Så tja...

Hvis dette er gjort bevisst er det selvsagt ikke bra. Men jeg skal la tvilen komme dem til gode dene ene gangen, og tro det var en glipp. Men jeg vet ikke om det er første gangen Austrian reklamerer for billetter det er vanskelig å få tak i til reklamert pris.