PDA

View Full Version : God mandag morgen fra Stavanger!


sirpjalle
22-11-2010, 09:03
Javel.... Ingen morgentråd og klokken er passert 0800? :wow:

Vel, god morgen forumister!

Ungene er sendt av gårde på skolen, snar på tide og ta en siste luftings på bikkja før man setter kursen mot jobb og en laaaaang dag.

Ha en fin dag forumister! :)

kekker
22-11-2010, 09:17
God morgen fra gate 43 på ENGM.
Her skal SK480 bringe meg til Stockholm og 2. gangsjobbintervju!! :-D

Nærvene kommer vel og tar meg snart!!

LN-FHU
22-11-2010, 09:27
Gooo mandag fra Trondheim

-8 grader i morres, tegner til å bli nok en fin dag :)
Dagen går med til jobb og det vanlige, ettermiddagen bringer oppussing hjemme. Ha en strålende dag folkens :) :) :)

Someone
22-11-2010, 09:32
Mornings fra Oslo. Mandag, og jeg er overaskende trøtt, men har heldigvis bil idag og kan droppe #Ruter. Regner ikke med at min nye lap top på jobben kommer i dag heller, hvilket betyr nok en ineffektiv dag :) Ha en fin dag :)

Savipix
22-11-2010, 10:31
God morgon från Uppsala!

Gått och trist ute men det gör ingenting då dagen idag går till städ och tvätt samt studier. Kanske blir det en prommenad också.

Ha en flott dag forumister!

FBU 4EVER
22-11-2010, 10:59
Gårsdagens ryddesjau tok på gitt! Var rimelig trøtt og sliten når kvelden kom.
Men etter en god natts søvn står egg og bacon på frokostmenyen. Må ut en tur å trekke frisk luft i løpet av dagen. Har vært innendørs i over to døgn nå.
Ha en fin dag.

pgaa
22-11-2010, 11:38
God morgen fra Oslo..
Litt sent ute idag, så det er på tide å komme seg på jobb.. Men bedre sent enn aldri, er det noe som heter.. :) Ellers satser man på en stille og rolig dag, siden det er mandag..

Ha en flott dag alle sammen..

TOS_EBG
22-11-2010, 12:40
God formiddag fra Tromsø!

Resultatet av lørdagens juleøltest av 24 sorter (pol + 2 hjemmebrygg):
Etter over seks timers grundig smaking (blindtest) kom testpanelet fram til at Borg juleøl, Berentsens Jule Avec, Hansa Juleøl, Ringnes Julebokk og Hansa Julebrygg var de 5 beste.

Møtet i Sverige i morgen ble avlyst, så det blir med en liten svipptur til Tigerstaden i morgen kveld med retur onsdag ettermiddag.

(T-4 til ferie)

LN-MOW
22-11-2010, 13:37
G'morgen her vestfra. 12 grader og smaaskyet .. ser i et par FB-kommentarer at det sner i SEA ..

Klar for ny og kort arbeidsuke. Thanksgiving betyr fri torsdag og fredag og utflukt til familieselskap i South Carolina. Thanksgiving er aarets stoerste familiedag, og paa mange maater stoerre enn jul. Glad jeg ikke skal ut og fly de neste dagene ....

Ellers var jeg paa Potter-film i gaar ... kan ikke si at jeg ble saerlig imponert. Har aldri vaert noe spesielt Potter-fan, men denne var bare moerk og stressa, og jeg observerte mange som forlot salen underveis. Saerlig folk med smaa barn.

Polaris
22-11-2010, 14:13
Ååå jeg er så glad for at jeg er flyinteressert - av 4 deloppgaver på eksamen var 1 hel deloppgave (med a)-f) underoppgaver) om vindkraft. Og a)-c) handlet om aerodynamikk, lift, drag og AOA.... :colgate:

1/3 ferdig, nå er det endog en semesteroppgave i geofysikk som roper på min oppmerksomhet - og det skal den få!

Have a nais one :)

Bizflyer
22-11-2010, 14:16
Da var det jobbeuke igjen!
Vel hjemme igjen etter en deilig langhelg i Tyskland. Om det var deilig å gå på jobb igjen! Ja selvfølgelig!! Og så er det så deilig med minusgrader, glatte veier, og en leilighet som trenger renhold. PS: Er det noen som har noen antidepressiva å låne meg? :rolleyes:

Gleder meg til fredag!

BF:cool2

brendas
22-11-2010, 14:23
Her skal SK480 bringe meg til Stockholm og 2. gangsjobbintervju!! :-D

Lykke til kekker :)

dc-8-63
22-11-2010, 18:55
G'morgen her vestfra. 12 grader og smaaskyet .. ser i et par FB-kommentarer at det sner i SEA ..

Klar for ny og kort arbeidsuke. Thanksgiving betyr fri torsdag og fredag og utflukt til familieselskap i South Carolina. Thanksgiving er aarets stoerste familiedag, og paa mange maater stoerre enn jul. Glad jeg ikke skal ut og fly de neste dagene ....


...javisst sner det...godt med hjemmekontor....loepeturen var kald i dag tidlg...men saa smakt den 3 Latten fra Blackbird Bakery desto bedre....kort uke her ogsaa....Thanksgiving skal feires Bend Oregon noe som betyr at vi maa over passet ved Mt.Hood....

Er i likhet med avdeling Atlanta svaert glad for vi ikke skal sette vaare ben i flyplass denne uken....onsdag med en aksjon mot "Body Scannere" kan bli festelig....kanskje en kulle ta seg en god kopp Peet's Kaffe paa PDX paa Onsdag :p

FBU 4EVER
22-11-2010, 23:47
Er i likhet med avdeling Atlanta svaert glad for vi ikke skal sette vaare ben i flyplass denne uken....onsdag med en aksjon mot "Body Scannere" kan bli festelig....

Ankommer EWR på onsdag (merk liten o på norsk DC-8'ern!) og reiser igjen dagen etter. Kan bli noe trangt om plassen skulle jeg tro?

LN-MOW
22-11-2010, 23:54
For Thanksgiving er hovedtyngden innenriks. Og på torsdag reiser ingen som kan unngå det. Ser at det er veldig god plass ....

JoeW
23-11-2010, 00:02
Klar for ny og kort arbeidsuke. Thanksgiving betyr fri torsdag og fredag og utflukt til familieselskap i South Carolina. .

Jøss, observerer Widerøe/WIAS Thanksgiving? :wow:

Thanksgiving på planen her også - setter meg i en US Scareways-maskin via Charlotte i morgen til PHX. Fryktelig mye å gjøre innen da - frykter at en allnighter might be the solution. Frykter også dårlig AT&T-dekning når jeg skal forflytte meg utenfor Phoenix... men man har da Telenor til 18 kroner minuttet også..!

Cecilie
23-11-2010, 02:47
Jeg skal fly med US Airways MCO-CLT-DEN på torsdag morgen/formiddag. Regner med at det skal gå greit selv om jeg ser at begge flightene er nokså smekkfulle.