PDA

View Full Version : Flyplasshotell Lisboa


blazius
22-11-2010, 00:01
Skal fly OSL-LIS-FNC med familie (2 voksne og 3 barn i alderen 5-9) og vurderer å ta en overnatting på LIS i stedet for å reise helt frem samme kveld (er i få fall på FNC 23:45 lokal tid, tilsvarende 01:45 norsk tid). Noen som har erfaring fra OK hoteller nær flyplassen? Det er kun for å få en natts søvn, det blir neppe overskudd til noen bytur. Pris og enkel forbindelse fra/til flyplassen er viktigst.

jefi99
22-11-2010, 00:38
Radisson ligger relativt tæt på lufthavnen. Ellers er der faktisk kun ca 15 minutter i taxa til centrum.

blazius
22-11-2010, 01:07
Jo, har vurdert SAS, men skulle helst hatt noe i gangavstand fra terminalen, om mulig. Taxi med 5 pers blir fort 2 drosjer, det er ikke alltid ideelt når deler av reisefølget ikke er flinke i utenlandsk. Har ellers sett på Holiday Inn som også ligger noenlunde i nærheten (men ikke akkurat gangavstand det heller...)

TOS_EBG
22-11-2010, 01:18
Jo, har vurdert SAS, men skulle helst hatt noe i gangavstand fra terminalen, om mulig. Taxi med 5 pers blir fort 2 drosjer, det er ikke alltid ideelt når deler av reisefølget ikke er flinke i utenlandsk. Har ellers sett på Holiday Inn som også ligger noenlunde i nærheten (men ikke akkurat gangavstand det heller...)

Da er faktisk RadissonBlu nærmere, og forresten så er taxi i Lisboa latterlig billig.

Martin
22-11-2010, 01:25
Tror ikke det finnes hoteller i gangavstand fra LIS, så man må nok inn i en taxi uansett. Radisson ligger uansett like ved, og er etter min erfaring, et helt greit hotell.

TG923
22-11-2010, 04:05
Du er vel neppe like "heldig" som meg, men for noen år siden reiste jeg med taxi inn fra flyplassen i Lisboa, og sjåføren snakket norsk... (også).

blazius
22-11-2010, 18:31
Endte opp på Holiday Inn. Fikk et greit tilbud på 65€ per dobbeltrom (2 stk) inkl shuttle til/fra flyplassen. Med skyttelbuss og frokost ble Radisson nærpå dobbelt så dyrt... Siden det stort sett skal soves er det neppe verdt prisen.