View Full Version : God fredag morgen...
God morgen fra loftet paaa Radisson SAS Royal i Stavanger. Haaper paa en rolig flyvning til Oslo om et par timer...vind hadde vi nok av i gaar. Naa er det hotelfrokost.... Ha en bedre fredag....
god frædda! Det er strålende vær, Prinsessen er våken og etter bleieskift og frokost bærer det avsted til OSL. X'er fingrene for at bane 19R er i bruk - det blir et slit å få barnevognen helt frem til vollene på 01R...
Ellers er vår nye sponsor på plass - se over - og den beste måten å støtte Scanair.no på er å bestille alle reiser via banneret over. Takk til WF, som endelig våknet!
God morgen fra Tananger,
Været har snudd på nordvest og temp'en har dermed falt noen hakk fra det vi har vært vant til gjennom sommeren.
Vi får håpe på noen fine dager fortsatt,men sommeren er definetivt på hell denne gang.
Ha en fin dag og god helg.
TigerBlack
09-09-2005, 08:27
God morgen fra Fornebu (uten fly) :)
Endelig FRÆDDA :D
Pent vær i oslo idag,det var det på øvre romeriket også egentlig. Men kjølig. Høsten er i anmars med ca 7 grader i dagtidlig.
Og lite beskjeden som jeg er ønsker jeg meg selv til lykke med dagen idag og kan melde meg inn i klubben for de over 30 :P
sail4fun
09-09-2005, 08:36
God morgen, og gratulasjoner til jubilanten :cheers:
Originally posted by Scanor
Og lite beskjeden som jeg er ønsker jeg meg selv til lykke med dagen idag og kan melde meg inn i klubben for de over 30 :P
God morgen! CAVOK, grei temp og (stort sett) fri. Dette bare må bli bra. Nå gjelder det å absorbere de siste restene av sommer før det er fullstendig over.
Opplevde noe pussig i går: Jeg fikk endelig lest boken om Saab Safari, og jommen stod det ikke et avsnitt der om et prosjekt jeg gjorde som student. Vi tegnet ny cockpit til flyet, noe som tydeligvis har gjort mer inntrykk enn jeg kanskje trodde. Moro, selv om forfatteren ikke tok med navnene våre.
Ha en brillefin dag, folkens!
God morgen allesammen. Volvoen er levert en gang til for støtfangerskift (de hadde fått feil fanger sist), og nok en gang er jeg avspist med en Peugeot 206 1,1 som leiebil... 60 hk gjør at veien tilbake til jobben tok laaaaaang tid. Føltes ihvertfall slik. :zzz
Men solen skinner og en av årets siste utepilser blir nok inntatt i løpet av kvelden. Ha en bedre dag allesammen!
Edit: Gratulerer med dagen, Scanor!
Og da var man ferdig på skolen her. Den strålende solen fra i dag morges er byttet ut med skyer, men det er ihvertfall opphold.
Ellers ble det en tur innom Byhallen for å forhåndsstemme, så slipper jeg gå i kirka på mandag hvor det alltid er så mye kø. :sarc :)
Fellowship
09-09-2005, 15:16
God fredag, og god helg til dere alle. Gratulerer med dagen, Scanor!
Siden det ikke er noen tråd med fredagsbilder, tillater jeg meg å linke til oppdaterte bilder fra en av de beste fredagsseriene jeg har fått oppleve:
Fredag 19.mai 1989 fra P-huset på FBU, alle nyscannet i forhold til første gang de ble lagt ut... (http://www1.airpics.com/search/search.php?string=19.05.1989&si=0&st=8&count=10)
Alt godt, mvh Ole Johan
...og CK ringte meg fra vestre rullebane i det jeg gikk ut av SAS Braathens 737 i dag tidlig. Hyggelig velkomst...landingen hadde han fått med seg også...men fik jeg med meg CK og prinsessen...NOPE!
Originally posted by CK
Ellers er vår nye sponsor på plass - se over - og den beste måten å støtte Scanair.no på er å bestille alle reiser via banneret over. Takk til WF, som endelig våknet!
Godere fredag....jeg forsoeker akkurat naa aa vaere blant de foerste som stoetter Scanair.no via WF's internet portal...etter litt tilvending liker jeg Wf's sider, og har nesten! faatt dem til aa oppfylle mitt behov....men bare nesten...forsoeker aa bestille Seattle - Newark - Oslo med CO ....og allt unntatt Seattle - Newark gaar utmerket....men Seattle Newark kommer kun opp med AS1032 (selv om jeg har valgt CO som primaert selskap)...AS er ok, men flight 1032 opereres med en 757! og den gaar til JFK....noe som tyder paa en AA Code Share....det frister ikke aa reise 4 timer tidligere for aa ta buss fra JFK til EWR i rushtiden!....i tillegg gaar vel prisen noe ned om jeg flyr CO hele veien......
God kveld fra Alta.
Endelig tilbake i Alta etter en kveld i Tromsø og 3 dager på Finnsnes. Tror jeg satte rekord i dag med forbindelsen fra båten til flyet. Båten var inne 16.05 og flyet til Alta gikk 16.35. Det tok oss (det var en til som hadde tenkt samme tanken) 18 minutter fra båten klappet til kai til vi satt ombord på WF sin maskin. Kunne jo selvsagt tatt neste flyet, men fruen skulle på fylletur til Karasjon og ville komme seg avgårde på ettermiddagen, så da var det bare å prøve å nå flyet 16.35.