PDA

View Full Version : God lørdag

Someone
20-11-2010, 09:13
Mornings fra Bislett. Tidlig oppe idag for å være meg. Etter frokost blir det å ta bilen til modern og kjøre opp til Sharif da vinterskoene viser seg å være noe slitte og modne for utskifting. Litt avhengig av hvor lang tid det tar blir det etterpå enten en time squash eller en time på Sats. Til dama i kveld og siden vi har 5 måneders dag så tenkte jeg overaske med noen roser :) Ha en fin dag

ENGM 911
20-11-2010, 09:22
God formiddag fra Oslo. Rom 3 er ferdig oppusset, det eneste som gjenstår er å montere opp et skap så blir nok innenriksministeren fornøyd. Ellers er det nedvasking av gammel leilighet som blir overtatt på mandag, litt trist for den kåken var fin og nyoppusset men dessverre litt liten. Ha en strålende dag.

Savipix
20-11-2010, 09:24
God morgon från Uppsala,

Ligger 6-7cm snö på marken och skaper ett fantastiskt vinterlandskap mitt i stan. Jag tror nog att det blir lite studier nu på morgonen kombinerat med en stor kopp kaffe innan jag tar en tur ut på ett par timmar. Kanske blir det till att hitta någon som har lust att ta en lunch också..

Ha en flott dag forumister!

Concorde
20-11-2010, 09:26
Vi hadde en prøvesmak menyen igår til vårt julebord neste fredag og den er absolutt ikke godkjent. Vi har bedt kokken komponere noe som faktisk smaker godt..
Idag begynner en liten milagerun og jeg har tatt fri til onsdag på jobben :)

sirpjalle
20-11-2010, 10:19
God morgen fra Stavanger!

Da var frokosten unnagjort og unger og bikkje er ute i det fine, men kalde "vinterværet"...

Gamlingene sitter foreløpig inne, er den del småting som må unnagjøres i dag. Blir jobb senere i kveld, ikke at jeg gruer meg akkurat.... ^_^

Vel. ha en fin lørdag forumister! :)

Discus
20-11-2010, 10:27
God formiddag fra "beste vestkant". Frokost og avis er unnagjort, snøen begynner å dale ned og jeg må på jobb :( Godt jeg har noe å glede meg til om ikke alt for lenge.

Navnedag for Halvdan og Helle.

Ha en fin dag!

Keypoint
20-11-2010, 10:58
God morgen fra Tromsø!

Her lages det kaffe og vafler i klubbhuset, og man venter på likesinnede og snakkesalige menn og kvinner som kommer for å snakke om alt mellom himmel og rullebane 01/19.

Ha en fin dag!

Henshaw
20-11-2010, 11:23
Jeg siterer div. nyhetsartikler fra igår: "Nå kommer sprengkulda, men snøen uteblir". Joda, fortsetter det i dette tempoet må jeg snart ut å måke.

Planene for idag består av å leke med biler og bilbaner "in the name of science". :p

Halvorsn
20-11-2010, 11:30
God sen lørdag formiddag fra et vinterlig Oslo vest. Snør som bare det for øyeblikket :D YES!! Er fortsatt syk av meg, men skal plukke opp mitt nye Canon 17-40 f/4L USM om et par timer, så lommeboka blir sykere mens jeg litt friskere :) God helg alle samma

(edit: plukket opp nytt objektiv: http://forum.scanair.no/showthread.php?p=577989#post577989)

Polaris
20-11-2010, 11:37
God morgen fra Tromsø!

Her lages det kaffe og vafler i klubbhuset, og man venter på likesinnede og snakkesalige menn og kvinner som kommer for å snakke om alt mellom himmel og rullebane 01/19.

Ha en fin dag!

Du glemte å nevne at dagen i dag offisielt står for at solstrålene ikke lenger når byen. Man har en 5 dager å renne på fjell/fly over fjellene og kanskje nå den igjen i høyden - men den 25 stikker den nesa permanent ned under horisonten fram til Januar. Blah. :p

Heldigvis er det eksamenstid, og man glemmer litt hvor jævlig det er :) Plutselig er det midten av Desember og sola snur! Juhu.

Ellers bestiller jeg for øyeblikket en haug Playstation3-spill som jeg håper kommer ned i postkassa etter siste eksamen, og tenker på at jeg burde lese til eksamen. Burde burde. Først skal jeg bare....

Martin
20-11-2010, 11:52
God lørdag fra Maura. Akkurat oppstanden, og nå blir det øyeblikkelig noe frokost, før en liten bytur, og bl.a. skaffe seg nytt skjermkort, samt treffe en kamerat for en matbit.

God lørdag ønskes forumfolket :)

jcnorway
20-11-2010, 11:53
God kveld fra Bali!

Her har man nettopp slitt seg gjennom et par timer i Club Loungen til InterContinental Bali :p Du verden hvor sliten man blir av fri bar og smakfulle småretter :colgate:

Cathay Pacific leverte som vanlig varene, denne gangen i biz mellom HKG og DPS i 2.etg på en 747 ;)

Nå skal man muligens en tur på SPA, før man tar middag på stranden. Termometeret viser ca 30 grader. Solen har nettopp gått ned, så da blir det vel litt mer levelig temperatur utover kvelden ;)

Ha en fortsatt fin lørdag!

SE_DDL
20-11-2010, 12:37
go formiddag fra hallsteingård på sjetnemarka.
Følger med skirenn fra Gellivare. Stå På Norge!
Gleder meg allerede å møte hele familien til jul.
(kanskje litt tidlig?).
uansett, ha en fin dag alle forumister

LN-MOW
20-11-2010, 13:39
G'morgen her vestfra! Saavidt over null her i Alpharetta, men solen er opp saa det blir nok fort varmere. Resten av familien sover fortsatt, men her er kaffen i koppen og 40-tommer'n klar for Tottrnham-Arsenal. Go Spurs!!

FlyHi
20-11-2010, 15:19
Godmorgen fra Playa del Carmen, Mexico ;)

Her er morgenbuffeten netop klaret og nu skal formiddagen bruges på den nye og superflotte strand her. Måske en tur til byen i eftermiddag.

Efter det første døgn med massiv regn uafbrudt, så var det dejligt at få solen frem igår. Vejret idag tegner også fint indtil videre.

God dag til alle :)

FestiVal
20-11-2010, 19:10
Da har jeg endelig greid å komme meg på føttene i dag. Helt utslått av influensa:( Det hjelper dog med litt flyprat;) ha en fin kveld

mikro
20-11-2010, 19:16
God formiddag fra Calgary. Overskyet og -18 grader nå, og det skal bli helt ned til -22 senere :S Forhåpentligvis blir det ikke mer snø, begynner å bli lei av å måke. :(

God lørdag

BSSW
21-11-2010, 02:27
God natt fra Madrid, her er det varmere enn i Tananger ja :p

Begynte dagen i Tananger, og kom meg ned hit via FRA (inkludert NOEN timer der... :8: og litt "action" :8:)

Her er man inn losjert på hotell og man får se om man finner noen åpne butikker senere i dag :p

Skal nok klare å få til en TR en eller annen gang før jul :p