PDA

View Full Version : Vinn 100.000 SAS EuroBonus-poeng

FlightDeck
16-11-2010, 18:17
Svar på spørreundersøkelsen og vinn 100.000 SAS EuroBonus-poeng.

Nyhed: Jyllands-Posten ny EuroBonus partner
EuroBonus laver løbende nye partnerskaber, der betyder, at du som EuroBonus-medlem hele tiden får nye muligheder for at optjene point, som du efterfølgende kan bruge til at rejse for. Den nyeste partner er Jyllands-Posten, men vi har brug for din hjælp til at udvikle partnerskabet.

http://www.sas.dk/da/EuroBonus/EuroBonus-partnere/Andre-partnere/Jyllandsposten/

LNv22
16-11-2010, 19:28
Knall! Deltatt! :)

LN-FHU
16-11-2010, 19:37
I'm in...........

Bizflyer
16-11-2010, 23:39
Første spørsmål er om man abonnerer på Jyllandsposten. Svarer man nei der er man sikkert ute av trekningen allerede!

Grunnen til at jeg tipper på det, er at om man svarer ja der må man oppgi sitt abonnementsnr. Så da er ikke deltakelsen anonoym heller!

BF:fly

jefi99
17-11-2010, 00:11
Første spørsmål er om man abonnerer på Jyllandsposten. Svarer man nei der er man sikkert ute av trekningen allerede!

Grunnen til at jeg tipper på det, er at om man svarer ja der må man oppgi sitt abonnementsnr. Så da er ikke deltakelsen anonoym heller!

BF:fly

Du tager fejl. Konkurrencen er ikke betinget af abonnementsnummer. Men du skal opgive dit Eurobonusnummer, som skal indtastes efter EBB ___ ___ ___. Om man ikke kan være med, hvis man er EBS/EBG/EBP, ved jeg ikke :)

Men lad du blot være med at deltage - så er chancen for at jeg vinder større! :)

T.A.K
18-11-2010, 06:45
Takker for tipset. Har deltatt jeg også. Men at jeg vinner er jo neppe noe som skjer. Men man ser no det :)