PDA

View Full Version : God mandagsmorgen!


S. Holberg
15-11-2010, 06:53
God morgen Norge!
Ny uke, nye muligheter ;)
Selv blir det straks buss og båt inn til byen.

Ha en flott dag!

Sent from my HTC Legend using Tapatalk

sirpjalle
15-11-2010, 07:57
God morgen fra Forus!

Da var det mandag. Dagen starter bra, med en mulig forkjølelse på gang, liker det ikke, så det får bli noen ekstra C-vitaminsjokk i dag :)

Vel, dagen er i gang og det er nok å gjøre, så i dag er det å henge i....

Ha en fin dag forumister! :)

zico77
15-11-2010, 08:18
God morgon frå Trondheim!

Ny dag, og nye utfordringar. Trur det er nok ein dag med feilsøking som står for døra -har komt ein del meldingar.... :cry:

Ha ein fin dag alle saman!

Someone
15-11-2010, 09:50
Mornings fra Oslo. Her hadde man blitt deldelt et lag med slaps og sludd i natt, hvilket var litt upraktisk da jeg ikke hadde tilgang på egnet fottøy i morges......så sitter nå på kontoret og prøver tørke føttene. Vanlig dag på jobben, før jeg i kveld ihvertfall skal ha en øl

Mchansern
15-11-2010, 09:57
Morn fra Asker. Her er man blitt syk med feber og det hele. Hjemmedag i dag.

LN-FHU
15-11-2010, 09:57
God morgen #2 fra Trondheim

Vanlig dag-noen små utfordringer, men ellers greit. Blir vel litt oppussingsarbeid idag også.

Ha en en strålende dag forumister :D :D :D

ENGM 911
15-11-2010, 10:18
God morgen fra Oslo. Ikke det helt store i dag unntatt en liten kveldsvakt på lufthavnen. Skal ikke sitte i pulten så det blir å virre rundt og oppdatere seg på hvordan ting og tang henger sammen. Blir nok kaffebesøk hos SAS, DY og andre aktører. Artig det.

77W
15-11-2010, 10:33
God morgon fra Fanghol!

Ny dag, ny skoleuke. Ble en fantastisk start på uka med tannlegebesøk! :p

Ha en fin dag folkens!

Polaris
15-11-2010, 10:47
God mårron.

Mine flydrømmer fortsetter - i natt var det a380 som plutselig skulle komme en tur innom Tromsø. Stod i loftvinduet og så vaktbilen kjøre like crazy over rullebanen, og alle SAS/DY-flyene ble flyttet fra terminalen for å gjøre plass (haha). Jeg løp for livet ned og hentet zoomlinsa mi, mens jeg niringte mine insidere :p Akk ja, de drømmer... Sustainable energy i hele dag, så me hørs... ;-)

EDIT: Fnis, sitter og leser avisa til frokosten. Natur og Ungdom har visst hatt en konferanse om oljeboring i helgen, med mål om å "skolere motstanderene av oljeboringen i Lofoten". Det ironiske er jo at alt som står i artikkelen er feil, skjevt framstilt og riv ruskende galt. Journalisten Bjørn Nilsen skulle uttale seg om oljevernberedskap / sammenlikning av Mexicogulfen-Lofotenfeltet - han har helt sikkert spisskompetanse og masse "kunnskap" på feltet. Herregud, så svada! :lol: Jeg regner med han kommer og holder forelesning for meg på universitetet når jeg skal ta petroleumsgeologi da :) "Skolere motstanderene", artig verden vi lever i...

SQ 777
15-11-2010, 11:31
God formiddag fra Lillestrøm.. Joda, de drømmene.. :D

I en årrekke , senest sist fradag, drømmer jeg at fly kræsjer over huset/hodet mitt og jeg bråvåkner.. Er det en shrink i forumet ???:headbang:drunk:

SAS-Steward
15-11-2010, 12:00
God formiddag fra Gardermoen, sitter inne under teppet å ser snøen lave ned.
Gla det er fridag i dag :-)

Ha en fin dag, å kjør forsiktig.

Merrilfield
15-11-2010, 12:02
METAR 150950Z 14002KT 7000N -SN SCT003 OVC005 M07/M08 Q0998

TAF 150800Z 1509/1518 VRB05KT 9999 SCT004 BKN008 TEMPO 1509/1513
3000 BR BKN004 PROB40 1513/1518 BKN020

Sitter og venter på flyvær-----:headbang Tar noen timer tror jeg --Kanskje det er bedre med en :drink. Får vente noen timer:old

FlyHi
15-11-2010, 12:43
Godmorgen fra New Jersey, hvor junior vågnede første gang kl. 02.30 med jetlag. Heldigvis sov han lidt længere, men 5:30 måtte vi altså op. Nu nyder vi udsigten fra en suite på Country Inn, Newark - hvor det er frit udsyn til startbanerne på EWR.

Morgenmad om en halv time og så en tur i poolen inden vi tager mod Manhatten.

God dag til alle...

LN-MOW
15-11-2010, 13:59
G'morgen, godtfolk! Lett uvaer i omegnen (i.e. over flyplassen) kan tyde paa en fresk morgenopplevelse for de pendlende. Jeg som bare skal opp trappa slipper slikt .. :up:

Nystekte muffins godgjoer seg i ovnen og har begynt aa dufte .. mmm ...

Mer flydroem i natt: Skulle til HEL fra Oslo paa standby, og maatte paa SAS Billettkontor for aa hente billetter. Der satt det flere kjente fjes, men kontoret var lokalisert nede i en moerk kjeller ... veldig skummelt .. og i tillegg maatte jeg sitte der nede til det ble ledig plass paa flyet ...

T-3 til The Wall ..

Tally-Ho
15-11-2010, 13:59
Så får man si god ettermiddag fra Radisson, Gøteborg. Har hatt sovemorgen da kvelden/natten innebærer GOT - HKT (Phuket). Det har regnet ganske kraftig der nede helt til nå ser jeg, så solkremen kan jeg kanskje legge nederst i bag'en...Ha en fin uke alle forumister..!

Twin Otter
15-11-2010, 15:01
God ettermiddag fra Stavanger. Her og ble det sovemorgen etter en helg med tidligere morgener. Kjapp tur til Posten for å hente siste ladning med Nespresso og en tur innom butikken for å kjøpe fersk brød. Litt indretjeneste har man også fått unna. Ellers skal det vel bare slappes av i dag. Kanskje en tur ut i ettermiddag/kveld.

LNv22
15-11-2010, 15:06
God mandags morg... formiddag.

Kom hjem fra SEA på fredag, og er på plass på kontoret i dag selv om jeg i teorien faktisk har fri til i morgen. Greit å gå igjennom litt post og komme "on top" før man setter inn støtet igjen fra og med i morgen.

Til nå er innboksen gjennomgått og tømt, og den fysiske postbunken er omtrent halvert. En kopp kaffe til så er jeg nok igjennom. Gjør godt for morgendagen :)

I ettermiddag blir det trening, så en øl eller to med en kompis! Kanskje det til og med blir bestilling av noen flybilletter...

En god dag ønskes alle!