PDA

View Full Version : God lørdags morgen!


Twin Otter
13-11-2010, 07:38
Forus. Her ble det en litt for tidlig morgen og alt for lite søvn i natt. Men hellga's to dagvakter kommer man ikke unna. Vel vel. Det er bare å gå løs på kaffekoppen og deretter dagens oppgaver. Satser på det blir en rolig affære.

ENGM 911
13-11-2010, 07:40
Da har dagen begynt og jeg er fadder for en nyansatt hos oss. Opplæring skal pågå i flere måneder og hun står i skrivende stund og baker eplekake til oss. Dette liker vi. Ellers utrolig trøtt etter altfor lite søvn. Koffein innvortes gjør vel susen etterhvert. Ha en fin dag.

Discus
13-11-2010, 10:28
God morgen - litt trøtt i trynet i dag etter en sen kveld i går. Har ikke helt bestemt meg for hva som skal skje annet enn en sen frokost. Ha en fin dag!

SQ321
13-11-2010, 11:12
God morgen fra Sagene!

Det ble et trivelig lite flytreff i går men ga oss i passe tid så formen er på topp. Kaffe og aviser nå før tur til Europa etterpå.

I morgen blir det storfint besøk fra bøgda og tar sikte på elggryte. Herlig!

Someone
13-11-2010, 11:22
God morgen fra Sandaker. Her har man handlet inn is og avis til pasienten, og fått meg noe frokost selv. Blir å komme seg hjem senere idag for litt rydding og andre kjedelige oppgaver venter. Også får man skje hva som skjer i kveld. Et eller annet alkoholholdig drikke står ihvertfall på planen

pgaa
13-11-2010, 11:28
God morgen fra Oslo..
Så langt har man fått kommet seg ut av senga og fått seg litt frokost. Må vel ta en runde med vaskebøtta idag også. Ellers ikke noen større planer idag, blir vel til at man følger med på fotballen fra balløya.. Ha en fin lørdag alle forumrister! :)

sirpjalle
13-11-2010, 11:35
Da har man nettopp kommet seg ut av sengen etter å ha vært på Teambuilding. Ble konsumert en del i går kveld, ikke av bare undertegnede, men av alle....

Men nu er det kaffe, handle inn til helgen og av gårde kåre i to selskaper...

Ha en fin dag forumister! :)

JonF
13-11-2010, 12:05
God formiddag :)
Det gjorde godt med 11 timers søvn. Blitt altfor lite den siste uka, men føler meg endelig skikkelig opplagt nå. I dag blir det å snuse på litt ulike routing muligheter foran min forestående tur til Vietnam neste år. Dessuten står et bursdagsselskap for et familiemedlem på planen i kveld også.

Ha en flott dag :)

Martin
13-11-2010, 12:17
God lørdag herfra. Vært oppe i over halvannen time allerede, og har vært ute en liten tur. Ikke dårlig til å vær meg. Nå blir det etterhvert å få vekk noe hvitt noe som dekker oppkjørselen, og i kveld blir det middag som min søster har laget. Det pleier å blir godt.

God lørdag ønskes forumfolket :)

AirbusTrond
13-11-2010, 12:38
Morn fra Gamle Oslo. Noe juleøl og en litt for god mengde Longrow fra Springbank ble konsumert i natt. Men forbausende fin form i dag. Nå blir det ut å stjele hester - eller snarere se om Meny har noe hestekjøtt i disken.

Henshaw
13-11-2010, 15:40
God formiddag fra Sandefjord.

Ikke gjort så mye fornuftig idag, og det tror jeg at jeg fortsetter med i et par timer til. I kveld blir det noe festligheter da en god venn endelig har passert 18, som sistemann i gjengen.

Ha en fortsatt god lørdag folkens!

Bizflyer
13-11-2010, 16:16
Det ble tidlig morgen før man kom seg i seng etter å ha servert drinker i går aften.
For sikkerhets skyld begynte telefonen å ringe allerede kl 0930 og den ringte jevnlig utover formiddagen. Så det ble dårlig søvn! Nå er indretjenesten i gang. Ikke akkurat noen favoritt-aktivitet men det var på tide når stuegulvet føltes som en grusvei.

I kveld kommer reisekamerat T på besøk, og biff og ny-innkjøpt amarone står på menyen. Blir ikke feil det! Jäger og og danskimportert Tuborg, på ekte grønn flaske, står til kjøling. Blir nok ikke feil det heller!

Så da var det bare å bli ferdig med kjerringjobben da!

Fortsatt god lørdag!

BF:drink

jcnorway
13-11-2010, 17:42
God kveld/natt fra Hong Kong.

Her har man nettopp gjort unna første av to planlagte bryllupsselskaper i Asia med venner og familie. I Hong Kong har man ikke så mye familie, så det ble kun 12 personer totalt til middag. 9 retters + drikke kom på totalt 2000 NOK. Med tanke på at man gir penger til brudeparet så ble selskapet et overskuddsprosjekt :p

I morgen venter et nytt selskap. EVA Air skal frakte oss fra Hong Kong til Taipei. Online innsjekk fungerte like bra som designet på nettsidene deres (http://www.evaair.com), dvs ikke så veldig bra :rolleyes: Vi får se om man får til innsjekk på flyplassen. Seter er i alle fall ordnet på forhånd, så tur blir det uansett. Skal prøve å få til en TR, da selskapet er lite omtalt her på forumet fra tidligere. Ellers blir det tur fra Taipei til Denpasar med CX i biz til uka. En TR på den turen får man også prøve å få til ;)

Ha en fortsatt fin lørdag hjemme i Norge og ellers i verden!

zico77
13-11-2010, 18:48
God aften frå Trondheim!

Kald drikke er komt på bordet -ein lengre handletur på byen i dag, så den er fortjent! Det blir fajitas til kvelds i dag :)

Ha ein strålande kveld alle saman!

AirbusTrond
13-11-2010, 21:29
Hest ble funnet på Meny. Indrefileten fikk litt bacon rundt seg. Så ble den fortært med tilbehør som løk og sopp, samt mandelpotetstappe - sausen ble sky, Snøfrisk m timian og litt fløte. Utmerket! Veldig mør hest. Desserten ble lakris panna cotta, med et artig mønster av ekte lakris som ikke løste seg opp....

Discus
13-11-2010, 21:36
Det så digg ut, AirbusTrond!

AirbusTrond
13-11-2010, 21:41
Det så digg ut, AirbusTrond!

Takk - det er ganske vanskelig å ta matbiler, faktisk. Trenger mer øvelse. Men det smakte hvert fall bra. Indrefilet av hest koster 199 kr/kg og er en flott råvare!

Someone
13-11-2010, 21:53
Indrefilet av hest koster 199 kr/kg og er en flott råvare!

Det er faktisk en meget hyggelig pris for en såpass god råvare!

Halvorsn
13-11-2010, 22:28
Dæven det hørtes fortreffelig ut Airbus Trond! Ble suhi etter 8 timer jobb på Byporten som endte med opptelling av både kassa nede og oppe -.- Nå blir det å slappe heeeelt av før en uke jeg ikke tør å tenke på snuser meg svakt i røven, pluss diskutere med fattern ang om jeg skal gå til anskaffelse av en 17-40L eller ikke... Videre god helg godtfolk!