PDA

View Full Version : Kan jeg samle poeng?

baselutvann
10-11-2010, 19:15
Jeg er 16år og lurer på om jeg kan skaffe meg et bonuskort? evt hvordan gjøres dette, og koster det penger?

Baselutvann:fly

Glenn
10-11-2010, 19:18
Ja, det kan du, på hjemmesiden til det flyselskapet du bruker mest.

Martin
10-11-2010, 19:22
Man skaffer seg bonuskort ved å melde seg inn i bonusprogrammet til det flyselskapet man velger å melde seg inn hos. Strengt tatt er det å melde seg inn i et bonusprogram man gjør. Selve kortet varierer det litt om man får, om det selskapet i det hele tatt sender ut fysiske kort til de som er på "begynner"-nivå. Det koster heller ingen penger å melde seg inn - eneste unntak jeg har sett, er at Australske og New Zealand'ske innbyggere må betale for å melde seg inn i Qantas sitt program, men det høres ikke ut som en aktuell problemstilling her ;)

Er usikker på aldersgrenser. Da bør du nesten undersøke nettsidene til bpnusprogrammet/flyselskapet du vil melde deg inn hos.

Glenn
10-11-2010, 19:25
EuroBonus-kort hos SAS kan du iallefall skaffe, men du må ha samtykke fra foreldre/foresatte.

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=520814

Hermann SF
10-11-2010, 22:38
Jeg er faktisk medlem og har bonuskort hos både SAS' Eurobonus og Lufthansa' Miles&More. Dog tok det over halvannen måned fra jeg sendte inn forespørsel til jeg fikk respons fra SAS...... Og på omkring et halvt år har jeg skrapt fram omkring 3700 miles hos Miles & More. Er det egentlig forskjell på SAS' Eurobonus-poeng og Lufthansa sine?