PDA

View Full Version : God morgen søndag


Polaris
07-11-2010, 05:18
Jeg skal på jobb 1100 og legger meg nå. Truom fyllasjuka aniker seg innpå i løpet av kvelden? My judgemebt is pretty torn. Ønsk meg lykje til.....

Cecilie
07-11-2010, 05:22
Haha huff da, Polaris :P

Dagen i dag har vært ufyselig kald (da jeg gikk hjem fra en kamerat for en 10 minutter siden var det 10 grader Celcius. Godt jeg hadde kåpen på.
Ryktene sier vi skal stille klokka i natt, så da stemmer vel det, og vi blir nok en gang synkronisert med omverdenen.

Ha en god søndag :)

FBU 4EVER
07-11-2010, 05:36
På kjøret Polaris?

God morgen fra et rimdekket Nærsnes. En kjapp og enkel frokost er inntatt (4 skiver med ribberull og sennep), koffertene er pakket og om en snau time er det avreise til OSL og SK4719 til MXP. Deretter rask forflytning til Barolo i Piemonte og ren og skjær nytelse til torsdag. I kveld: Ristorante Cantinetta og en 7-retters. Hvit trøffel i kveld? Jadda! Og Dolcetto, Barbera og Barolo i glassene. Årets høydepunkt!
Ha noen fine dager.

sirpjalle
07-11-2010, 07:33
God morgen fra Stavanger!

Da var man kommet deg hjem etter atter en nattevakt. Godt det er en stund til neste gang! Vel, litt forum må til før det er å krype til køys.

Ha en fin dag forumister! :)

FBU 4EVER
07-11-2010, 08:30
Det gikk fort og smertefritt gjennom innsjekk, security og det hele. Her på OSL står LN-RPX klar, men i underkant av 30 pax så er vel ikke dette noe økonomi å snakke om.

Savipix
07-11-2010, 09:59
God morgon från Göteborg!

Sol och -2 grader. Idag skall släktens grand old lady firas på sin 100-års dag. Ha en flott dag forumister!

VC-10
07-11-2010, 10:20
God morgen fra Trondheim. Vinteren har kommet for fullt, og det må måkes for andre dag på rad. Litt i tidligste laget på vinteren for slikt etter min smak.
Ha en fin dag alle sammen :)

Polaris
07-11-2010, 10:27
Kremt, dette går over all forventning - jeg er både våken og klar i hodet. Vidunderkur jeg stappet i meg før leggetid. Off to work we go, møter vel veggen i ettermiddag :)

ha en flott dag!

Discus
07-11-2010, 12:06
God formiddag, her var det kaldt i natt, men sola er fremme og temperaturen kryper oppover. Ingen store planer annet enn litt administrativt arbeid med dette forumgreiene :)

ENGM 911
07-11-2010, 12:51
Her er det totalrenovering av soverom. River ned gammel tapet og helsparkler før ny maling i tak og vegger kommer på. Kom over billig skipsgulv på Byggmakker i går så dette skal bli bra. Ellers en solfylt og fin dag i Oslo.

LN-MOW
07-11-2010, 13:46
Og her i Alpharetta har vi kommet oss helskinnet gjennom tidsendringen. Selv iPhonen mestret skiftet, noe som egentlig ikke var helt etter planen .. menmen ...

Ute er det -2 .. sesongens første kuldegrader, og vannskålen til bikkja er bunnfrosset. Forblir nok småkjølig i dag til tross for sol og pent, men varmen skal komme tilbake senere i uka.

Kaffen er i koppen, nattens herjinger på jobben er ryddet opp i og nå er det bare sjarmøretapppen igjen før også jeg kan ta helg ...

zico77
07-11-2010, 13:51
God søndag frå Trondheim!

Vinteren har kommet for fullt, og det må måkes for andre dag på rad.
-me er også godt i gang med vår snørydding. Har hatt ein lang tur med snømåka, og må nok over i runde to seinare :rolleyes: Kan sikkert vera lurt og, ettersom det er meldt ned mot 10 blå utover i veka. Brrr!

No er det avslapping med varm te inne i stova :)

Ha ein snørik dag alle saman!

Farmer
07-11-2010, 14:21
God ettermiddag fra Farmen, hvor kropp og sjel begynner å hente seg inn etter en lang og usedvanlig hyggelig kveld og natt med gode venner som var invitert på langstekt elgfilet med tilbehør, god røvin og ikke minst Avec ;-)
Og mens vi var opptatt med alt det hyggelige har Kong Vinter lagt igjen omtrent 30 cm snø, slik at det er bare å manne seg opp, kle på seg og gjøre klar traktoren for litt snørydding.
Må vel også skru inn et par tusen pigger i traktorhjulene i løpet av ettermiddagen slik at festet er sånn noenlunde utover vinteren.

TOS
07-11-2010, 15:33
God ettermiddag fra Tromsø! Nå skulle jeg egentlig stått i kiosk på Tromsø Storm-kamp (dugnad, må vite), men motstanderlaget fra Bergen misset flyet fra Oslo og kampen ble avlyst. Nå sitter vi hjemme med 3,5 liter vaffelrøre og lurer på om det blir vafler til middag....:) Kampen mellom TUIL og Bodø-Glimt ble også påvirket av flyrelaterte saker, siden BOO var stengt en periode og Glimt kom 2 timer forsinket til Tromsø. Sånn er livet av & til!

Henshaw
07-11-2010, 19:12
Her har dagen blitt tilbrakt foran PCen for det meste og noen-og-tre-tusen ord er blitt skrevet på en matteoppgave. Bare en lab report i fysikk igjen før man må finne på noe maks unyttig for å beholde vettet.


Edit: Ferdig! Møkkalei og sliten nå, IB kan ta seg en bolle.

Someone
07-11-2010, 19:27
God dag fra Denver. Varmt nok her til å kunne gå i T-skjorte. Blir ut for litt lunch snart før det blir å sose litt rundt før avreise mot DEN........kvelden og natten skal tilbringes ombord i First på en av LH sine A340-600. :cheers:

Boeing_fan
07-11-2010, 19:44
God kveld fra Tønsberg. Ukens siste timer skal tilbringes foran TV-skjermen med litt hjemmelaget kake som snacks. Ha en finfin kveld Flypratforumister :)

Vinteren har kommet for fullt, og det må måkes for andre dag på rad. Litt i tidligste laget på vinteren for slikt etter min smak.
Ha en fin dag alle sammen :)

Glad vi i Sør slipper det foreløpig, men jeg ser det er meldt om snø på Tirsdag her også. :(

Blir ut for litt lunch snart før det blir å sose litt rundt før avreise mot DEN........kvelden og natten skal tilbringes ombord i First på en av LH sine A340-600. :cheers:

Høres ikke verst ut det. Men du mener vel "mot FRA" ?

Someone
07-11-2010, 19:55
Jeg må først komme meg til DEN, så jeg derfra kan fly til/mot FRA ;)

Gunnar
07-11-2010, 22:41
God søndags kveld fra Radisson Blu på Gardemoen. Planen var egentlig å være fremme i Hamburg i kveld, men en forsinket SK4545 ville det anderledes. Jeg så halen på en Lufthansa CRJ taxe forbi på nordsiden av terminalen idet SK4545 svingte av bane 01R, og går ut ifra at det var LH2961 som jeg ønsket å rekke.
Så nå er planen å stå tidlig opp i morgen for å nå SK1461 og SK1641 med annkomst Hamburg 0915. Og har behov for SAS sin ellers så legendariske punktlighet... ;)