View Full Version : God lørdags morgen fra Stavanger!
sirpjalle
06-11-2010, 07:37
God morgen godtfolk!
Noen er på vei i seng og noen har stått opp. Undertegnede er snart på vei i seng etter en laaaang arbeidsdag.
Ingen store planer for dagen enn mer jobbing og atter jobbing.....
Ha en fin dag forumister! :)
God morgen - her titter solen frem, det er rundt 0 grader og ser ut til å bli en fin dag. Håper du også får en fin dag!
God morgen dere!
Sitter på jobb og håper det blir en fin dag idag. Vi har minus 4 og skyfritt. Stod opp tidlig idag og begynnte å redigere siste delen av flyfilmen som snart kommer ut. Driver og tekster til engelsk. Regner med at filmen er klar for salg den 15. november
God morgen fra Oslo..
Ser ut til det blir en flott dag her i Oslo også, så man må vel stikke hodet utenfor døren en tur etterhvert. Bortsett fra en tur på Storo Storsenter å en tur på butikken, er det ikke så mye man skal engasjere seg i denne dagen..
Ønsker alle en flott lørdag :)
God morgon!
Solsken och runt 0 grader. Snart ut till Arlanda för att ta SK161 till Göteborg bekvämt sittandes i 01A. Ha en flott dag forumister!
FBU 4EVER
06-11-2010, 10:00
Ojj..det ble sent hjem i natt etter julematgildet på Schrøder, gitt! Bommet på siste 251-bussen, så det ble et glass vin på "Cafe Sjakk Matt" og buss til Slemmestad. Taxi siste strekket og i seng kl. 02:00.
Nå er det snart frokost før det blir en sving innom butikken. Ligger forresten en flaske CB Juleøl Kl. F på kjøl. Hadde en Mack Kl. F igår. Den var altfor søt etter min smak. Hansa F ble drukket i forigårs. Den smakte mer pils enn juleøl. Ja, ja, nå kommer Aass med sin F i løpet av kort tid. Da blir det julestemning, da! Ringnes og andre øl fra Orklakonsernet forbigås i stillhet.
Ellers blir det noe mer rydding og indretjeneste. Samt pakking. SK4719 OSL-MXP i biz imorgen tidlig. Vi er 4 stk. som skal til Piemonte og drikke myyyye god rødvin, spise god mat og jeg tror at det blir en omgang eller to med hvit Alba trøffel. Bare kr. 22.000,-/kg! 4 topp Barolo/Barbarescoprodusenter skal også besøkes. Topp!
Ha en fin dag.
God lørdag formiddag (noen har vært oppe siden 07:00 i morges) fra et Asker som viser seg fra sin beste side med strålende høstsol, blå himmel og fine høstfarger. Litt indretjeneste på morgenkvisten (og et lite blogginnlegg på blogg.scanair.no) før vi setter kursen mot "Draræva" om en times tid for å bidra til pensjonen til Ingvar Kamprad... Glad helg, folkens.
FBU 4EVER
06-11-2010, 10:07
...før vi setter kursen mot "Draræva" om en times tid for å bidra til pensjonen til Ingvar Kamprad...
Blir det trip report med umbraconøkkel og en myriade med skruer?:)
God morgon frå Trondheim!
Det snør! Igrunn forventa, så ikkje noko overrasking. Bare mengda ikkje blir så stor at det må måkes, så er det vel bra ;) Blir litt elektrikerarbeid innandørs i dag, før me skal laus på årets juleøltesting :drink
Ha ein fin dag alle saman!
ENGM 911
06-11-2010, 10:25
Nedvask av gammel leilighet før den overdras til ny eier. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg, men håper det går rimelig raskt. Senere blir det å chille i sentrum med innenriksministeren. Audien fikk ihvertfall en grundig vask i går av 4 staute karer så den er strøken. Nå er det bare å hive seg av gårde med bøtter og støvsuger. Å hvor jeg gleder meg.
God formiddag alle.I dag skal vi montere varmepumpe her i heimen,jaggu på tide spør du meg.I sandefjord er det +5 grader og knallvær,lurer på om jeg skal dra en liten tur på torp senere og ta imot Norwegian i dag jeg og så ta handleturen innom OBS.
Ha en strålende dag alle sammen
Boeing_fan
06-11-2010, 11:56
God formiddag fra Tønsberg. Strålende sol og 5 grader, akkurat det været jeg hadde håpet på. Blir nok å sette kursen for TRF om ikke alt for lenge for å ta imot Norwegian. Ha en fortsatt strålende dag Scanairforumister, eller flypratforumister heter det vel :)
Halvorsn
06-11-2010, 12:08
God dag fra Oslo vest! Om 52 min er det jobb i 7 timer til nå nedsatt lønn (og nei jeg kødder ikke. nesten 20,- mindre i timen i ca 5 md) før det blir å ta en rolig kveld når man kommer hjem rundt 20.45 tiden helt ferdig. Spekulasjoner om tur til OSL i morgen ettermiddag, men det å sove ut frister vel mest for øyeblikket etter konsert og en tur i går: http://www.flickr.com/photos/hsnjerve/ (de fire øverste bare)
Ha en fortreffelig helg forumister
G'morgen y'all! Såvidt over null her i Alpharetta ... Måtte skru på varmen for å få 'arbeidstemperatur' her på kontoret.
Men nå er nattens ugagn ryddet opp i, første kaffekopp er tømt og jeg har registrert at CK allerede er i full gang med å ødelegge Scanair-navnet med ... Angry Birds-blogg ..? :wow:
AirbusTrond
06-11-2010, 13:45
God dag fra Gamle Oslo. Her nyter man en tidlig ettermiddagspils før handlerunden. Til noens forferdelse er dette en Ringnes pilsener, som atter en gang har kommet i ny design. Det er tilbake til gullfargen, etter et svært kort intermesso med rød boks. Selv likte jeg svært godt den røde boksen. Innholdet er dog det samme, påstås det. Juleølet venter jeg litt med...
Blir enkel kveldshygge med hjemmelaga pizza i aften, etter mange soldide lammemiddager tidligere i høst. Og så skal jeg prøve å la være å drikke opp en halvliter whisky, som jeg vel gjorde forrige lørdag, da verten sa at han ikke likte den så jeg kunne få drikke den opp om jeg ville.. :lol:
Ha en fortreffelig lørdag !
Bizflyer
06-11-2010, 14:11
God lørdag ettermiddag fra Krsand!
Gårsaftenen ble deilig i heimen med en god biff og dertil god rødvin, før det ble noen øller før far kom sent i seng. Sov deilig lenge i dag, og nå er det ostesmørbrød til lunsj her!
Ligger forresten en flaske CB Juleøl Kl. F på kjøl. Hadde en Mack Kl. F igår. Den var altfor søt etter min smak. Hansa F ble drukket i forigårs. Den smakte mer pils enn juleøl.
Jeg nøt en flaske CB juleøl kl F i går og den var absolutt deilig! Langt fra den sødmen som har vært i den før. Nesten sagt desverre, da jeg synes litt sødme hører til i juleøllet. Så da liker du den sikkert, Kæptn!
Ettermiddagen byr på en tur ut for litt handling og frisk luft. Ellers skal kvelden tilbringes i heimen. Deilig med hvileweekend! Det blir fort nok mandag igjen!
Fortsatt god lørdag folks!
BF:cool2
FBU 4EVER
06-11-2010, 17:04
Jeg nøt en flaske CB juleøl kl F i går og den var absolutt deilig! Langt fra den sødmen som har vært i den før. Nesten sagt desverre, da jeg synes litt sødme hører til i juleøllet. Så da liker du den sikkert, Kæptn!
Den beste hittil. Noe vel mørk i fargen, men med en nesten porteraktig smak.
Men nå står to varianter av Aass og venter!:drink
God formiddag fra YYZ. Dette har vært dagen alt gikk galt! Etter å ha vært ute i god tid for morgenens flight via ORD til AUA (ferdig innsjekket 1,5 time før), så begynte problemene. I imigrasjonen var det ingen kontakt med omverdenen, og dermed måtte alle uten Amerikanske og Kanadiske pass vente.. og vente. Etter 50 minutters venting begynte det omsider å skje noe. 25 minutter før avgang var vi endelig gjennom, og klar for sikkerhetssjekk. Var den heldige vinner av SSSS på boadingpasset, og dermed tok det vinter og vår. Resultatet var missed boarding. Siden det knapt går fly til AUA, så var resultatet av 2,5 times ny venting at United ikke kunne skaffe oss ny billett, og vi var forlatt til oss selv, og måtte kjøpe ny selv. Må ærlig innrømme at jeg føler meg utrolig skuffet over UA nå, ettersom vi ville vært i Miami nå om det var litt tak i de i morges, og ventet på AA til AUA. Det hadde vært billigere også enn ny billett med CO. Jaja, man er da på ferie. :rolleyes:
God dag fra UAs Red Carpet Lounge på SEA, neste stopp Denver
Concorde
07-11-2010, 00:29
Det har vært en herlig dag med en tur til Drøbak og innkjøp av nisser og troll og en herlig middag. Senere ble det en tur på kino i Sandvika og Trolljegeren som absolutt anbefales om man ikke tror på troll. Det gjør man etterpå :)
Bookingmotoren til SAS og CO skal gå varm i kveld og turer skal og må bookes for å sikre videre drift.
Men først ett glass med vin nå som frøken og prinsessen i magen hennes sover som en stein.