PDA

View Full Version : Endelig: FREDDAN


ENGM 911
05-11-2010, 05:21
Som seg hør og bør for en skiftarbeider avslutter jeg fredagsvakten 07:00 og skal ikke på vakt før fredag NESTE uke klokken 15:00. God morgen ja, nesten uforskammet våken tross av at frk. Ur sier 04:15. Noen få timer igjen så får man komme seg hjem. Blir en liten tur til Rimi for å fylle opp fruktkurven med noen brune så de er gode og kalde når jeg står opp midt på dagen.

Det er meldt bra vær i Oslo så denne helgen kan bli nokså bra. Ha en utrooooolig fin dag på jobb/skole mens jeg ZZZZzzzZZZzzover.

Someone
05-11-2010, 06:44
Goood...kveld fra Houston. Nettopp overvaert the Frequent Flyer Award og jammen fikk SAS med seg en pris med hjem. Men det horer ogsaa til historien at jeg nettopp har forsklart representanten fra SAS om hvordan de kan lage det beste bonusprogrammet. Vel, tidlig opp imorgen for turen gaar med chartered CO 757-300 via PHX til SEA

jcnorway
05-11-2010, 07:36
God morgen. På vei til OSL og DY372 som tar meg til KRS. Begravelse står på programmet før det blir NSB tilbake til hovedstaden ikveld.

Ha en fin fredag alle sammen!

LN-FHU
05-11-2010, 08:12
God morgen fra Trondheim :)
Endelig fredag, jobb først, deretter hyttetur med gode kompiser :lol: Blir et bra klabblag tror jeg :drink :drink

Ha en strålende dag :D :D

cptziggy
05-11-2010, 08:18
God morgen, skal en tur med sk4104 snart. Blir bra!

CK
05-11-2010, 09:35
glad fredag. Klar for en spennende dag, med litt møter og litt jobbing med GUI og annet snaddder. Kanskje blirt det en oppdatering av bloggen (www.scanair.no/wp) også i løper av dagen----

Mchansern
05-11-2010, 10:06
God morgen fra GA-terminalen.

Her har man blitt plassert med regnskap for dagen. Jaja.

Ha en bedre fredag.

learjet
05-11-2010, 10:14
God morgen

Solen skinner og det er et par minus ute. Her er det fridag og siden barnehagen har planleggingsdag, har jeg to små som henger rundt her.

Så det blir nok mye leking parallelt med litt forum lesing og oppfølging her.

Ha en trivelig fredag.

S

sirpjalle
05-11-2010, 10:48
God morgen fra Forus!

Sent i går kveld/natt, sen på jobb idag. Blir derfor en lang dag i dag. Blir nok å komme seg i seng rett etter jobb og få seg et par timer på ryggen før det blir av gårde på jobb igjen i kveld.

Men ellers er alt ok!

Ha en fin dag forumister! :)

Discus
05-11-2010, 11:09
God formiddag - har vært litt hektisk de siste dagene, både på jobb og i forum-setting. Tid for litt kaffe og jobbrelatert siste timen før lunsj. Ha en fin fredag.

gustavf
05-11-2010, 11:16
Endelig er dagen kommet. Prosjektet vi har jobbet med den siste måneden er klart for offentliggjøring. Jeg tror de fleste som leser forumet skjønner hva jeg snakker om...

Dette tror jeg blir bra.

FBU 4EVER
05-11-2010, 11:39
God morgen. Nydelig høstvær her på Nærsnes. Blir endel støvtørking, støvsuging og rydding til utpå ettermiddagen. Må begyne forberedelsene til rakfisklaget den 20/11. Har en Italia- og Englandstur i mellomtiden. Fisk, Ringerikspoteter og lefser blir også bestilt idag. Og i kveld er det julebord sammen med JetBlue m.fl. på Schrøder. Det blir bra! Tror "Kåre Kæpten" stopper opp litt pga. det.
Ha en fin dag.

Halvorsn
05-11-2010, 12:01
God formiddag fra Oslo! Siste dag som lærer av "Smakebitkurs" her på Elvebakken vgs. Deilig å slutte kl 14, for så senere fotooppdrag for band på konsert i kveld. Har tro på at dette blir en god helg. Ha en flott dag folkens!

Jeremiassen
05-11-2010, 12:05
God fredag fra Ljungbyhed!

Reiser fra Cph til Osl med sk1458 idag for å tilbringe helgen i Oslo med min kjære. Forøvrig også rimelig fornøyd med å ha bestått ATPL teorien idag!

God Helg!

OJB
05-11-2010, 12:12
God formiddag fra Aberdeen,
Her over er det noe overskyet , men opphold.
Full fart for å bli ferdig med oppgavene idag før returen over sjøen med SK4616 sent på ettermiddagen.
Da blir det helg som skal nytes til fulle før neste uke barker løs igjen med nye utfordringer.
Ha en fin dag og god helg Forumister.

Har forøvrig meldt meg inn i det nye forumet.

AirbusTrond
05-11-2010, 13:35
lefser

Hvor bestiller man skikkelige lefser? Hadde et stykke Jacobs vellagret rakfisk i går, men disse lefsene som finnes i butikken ødelegger litt av måltidet. :(

Snart klart for fredagskveldsvakt, kanskje min siste. Ellers har jeg nå litt småhåp om at konkurrenten som skal ta over leveransene våre kan ha bruk for en fyr som meg. Så da kan man leve i håpet, i hvert fall. Nydelig hovedstadsvær så man får satse på å bruke beina på store deler av strekningen Gamlebyen-Majorstua. :)

gustavf
05-11-2010, 13:39
Hvor bestiller man skikkelige lefser? Hadde et stykke Jacobs vellagret rakfisk i går, men disse lefsene som finnes i butikken ødelegger litt av måltidet. :(

Ikke noe problem. Sett deg på toget til Hedmark eller Oppland og gå inn i en hvilken som helst dagligvarebutikk. De du får i andre deler av landet er for gamle.

Ellers kan du oppsøke et lefsebakeri.

Hickok
05-11-2010, 13:56
Ikke noe problem. Sett deg på toget til Hedmark eller Oppland og gå inn i en hvilken som helst dagligvarebutikk. De du får i andre deler av landet er for gamle.

Ellers kan du oppsøke et lefsebakeri.

Evt. så kan du gå i supermarked i Midtvesten (f.eks. South Dakota). Der selger de også lefser!:)

God morgen fra Toronto. Dårlig med soving i natt, men det bedrer seg nok etter hvert. Tar på å snu døgnet jevnlig, så kroppen henger ikke alltid helt med i svingene. Turisme står for døren i dag, samt innsjekk hos UA for morgensdagens flight.

Savipix
05-11-2010, 14:06
God middag från Uppsala!

Väskan är packad och jag ger mig snart av till mor och far för lite god mat, sömn och vidare färd till Göteborg imorgon. Solen skiner också :) Ha en flott dag forumister!

LN-MOW
05-11-2010, 16:09
Da er vel Tommy, Someone og gutta snart i Phoenix ... heldige som de er fikk de en skikkelig kjerre - her sett i bedre dager. ;)

http://www.enfb.net/stuff/554.jpg

Solfylt morgen i Alpharetta, men kjølig. Går rykter om årets første minusgrader til natten.

Her har man tilbrakt morgenen med litt forskjellige gjøremål før arbeidet starter .. T-3 til helg og T-13 til The Wall.

ENGM 911
05-11-2010, 16:13
Endelig er dagen kommet. Prosjektet vi har jobbet med den siste måneden er klart for offentliggjøring. Jeg tror de fleste som leser forumet skjønner hva jeg snakker om...

Dette tror jeg blir bra.

Hallo, la meg i morges med "Scanair og våkner til "Flyprat", nå må jeg ta meg en durabelig grøftefyll.

FBU 4EVER
05-11-2010, 16:15
Hvor bestiller man skikkelige lefser? Hadde et stykke Jacobs vellagret rakfisk i går, men disse lefsene som finnes i butikken ødelegger litt av måltidet. :(

Der jeg bestiller min rakfisk: Rakafiskspesialisten, Asbjørnsens gate på Hønefoss. Tel. 32 12 02 87

AirbusTrond
05-11-2010, 17:34
Ok - takk da får jeg høre med kollega fra Hønefoss om han vil ta med seg noen gjærede innlandsfisker til hovedstaden!

Martin
05-11-2010, 23:30
God fredag kveld, folkens. Her har man kommet seg hjem, trykket på Power-knappen på den stasjonære PC'en, hørt et smell, og luktet noe rart. Hurra!

Bizflyer
06-11-2010, 00:01
Endelig en deilig og fredelig kveld i heimen etter at man har tilbragt uken i Kongens klær!

Biff og rødvin er fortært, og det falt i meget god smak!
Nu er det CB's juleøl som prøvesmakes. Først klasse E og så står en klasse F og godgjør seg i kjøleskapet. Den overlever nok ikke kvelden, tenker jeg!

Har også registrert at det selges Jägermeister på Vinmonpolet på Evje. Minuset er selvfølgelig at den har den fæle bismaken av norske avgifter. Men det må man vel bare stå ut med?

Schkaal, kammerater!http://forum.scanair.no/attachment.php?attachmentid=27979&stc=1&d=1284384625

BFhttp://forum.scanair.no/attachment.php?attachmentid=27980&stc=1&d=1284384644

LN-MOW
06-11-2010, 00:34
Ah .. da har man hatt en gnistrende god lasagna og en 90 Minute IPA fra Dogfish Head .. nå blir det å sette pc'en på idle og gå over til periodisk sjekk resten av kvelden .. og imellom et par av disse sjekkene skal det nok bli noe skotsk myrvann som jeg verken kan stave eller uttale ... og Jet Age ligger foran peisen og venter på meg. Blir'e bedre?

dc-8-63
06-11-2010, 05:19
Her borte I vest er en paa vei hjem med fergen etter en hyggelig kveld paa The Hilltop Alehouse som har huset mangt et Scanair treff. Kvelden boed paa Boundry Bay IPA (Bellingham) og Schooner Extra IPA cask conditioned - med en Ellensburg Lamb Pita - absolutes med en Clover Brewed Nicaraguan (kunne saavidt hoere Tommy777 svakt I bakgrunn....)

Someone
06-11-2010, 06:47
wow, på plass på Westin Seattle etter et supert besøk hos Boeing. på fabrikkgulvet på 787, 777 og 747 linjen, men toppen var først en tur inne i en Dreamlifter før vi fikk komme inn i en 787 (som blant de første ikke airline exec eller Boeingansatte) da vi fikk inspisere LN3 som var på Everett for vedlikehold mellom testflightene :colgate: