PDA

View Full Version : God torsdagsmorgen.


Hickok
04-11-2010, 05:53
God morgen fra Bergen. Her er jeg i ferd med å stå opp, klar for ferietur. Nå står LH869 og deretter AC869 for tur for et par dagers opphold i Toronto. Deretter går turen videre mot varmere strøk. Skal bli godt.

Ha en strålende ukeslutt kosmonauter!

Egil
04-11-2010, 07:06
God morgen forumister.

Klokken har passert 12 her jeg sitter og "endelig" får jeg selskap av P4's Radiofrokost. Alltid koselig med nytt fra hjemlandet. Gleder meg spesielt til vær og trafikk, he he :D
Formiddagsdukkert med lunch er allerede unnagjort så nå er det siste oppløp med de problemer som måtte oppstå i morgentrafikken i nord..

E!

sirpjalle
04-11-2010, 07:59
God morgen fra Forus!

Da har en ny arbeidsdag nettopp startet. Føler meg ikke akkurat fit for fight i dag da det ble en sen aften.

Får vel kompensere for dette med en tidlig kveld...

Ha en fin dag forumister! :)

zico77
04-11-2010, 08:44
God morgon frå Trondheim!

Godt på veg mot helg, og nok ein dag ei kontorstolen. Etter å ha saga Ikea-senga i fillebiter, og satt den saman etter eige ynskje -passer omsider senga til rommet :) Nokre ville kanskje påstått at rommet er for lite, men det ordna seg med ei god sag ;) I dag skal me leite etter madrasser av type 197 x 117 cm. Spørs om det er standard -her må me nok i saksa for å få det til å passe ;)

Ha ein flott dag alle saman!

pgaa
04-11-2010, 09:24
God morgen fra Oslo...
Akkurat rent ned dørene på jobb, og klar til dagens dyst der. Senere i ettermiddag blir det en runde på Skeidar, for å se om man kan finne seg en brukbar sofa..

Ønsker alle en flott dag :)

Polaris
04-11-2010, 09:41
God morgen. Jeg tortureres av en WF-motortest nede på sørlig apron, som har pågått siden 08.00. Det er bare en bagatell at 737 og dash8'ere tar av og lander hele dagen, det verste med å bo nært flyplassen er definitivt motortestene. Det er verre enn bråket inni dash åttern på sete 2A under innflyvning med høy 'feather' :p Ikke kan man gjemme seg fra lyden heller, kjenner matlysten på mårran konkret blir ødelagt av 'stresset'. Jaja, får spise på skolen i stedet.

Ha en bedre morgen.

ClassOne
04-11-2010, 09:50
God morgen fra Clarion Airport Hotell Gardemoen, her skal man kurses frem til i morgen ettermiddag. SK309 tok meg rolig og behagelig over fjellet i dag morges, så blir det SK316 på retur i morgen :)

Ha en flott dag folkens.

FBU 4EVER
04-11-2010, 09:54
Ingen flydur på Nærsnes i morgentimene. Snart frokost før jeg tar bussen til byen. Må innom Forsvarsmuseets bibliotek og få gjort noe research. Så får jeg se om det blir en tur innom Cafe Sorgenfri og et akebrett og et par :drink
Ha en fin dag.

amatør
04-11-2010, 09:59
God morgen. Godt inne i andre uka av pappapermen nå, ikke jobb igjen før i januar:lol:. Men hvis SkatteVennene vil ta flere uker fra mor å gi til far, må vi også snart få melkepupper.:colgate:

TOS_EBG
04-11-2010, 10:25
God formiddag fra gate 19 på OSL hvor siste etappe hjem med SK 4414 står for tur. Sov veldig godt i 14K på TG950 i natt, så blir nok å stikke innom jobben etterhvert.

Siden formen er så god blir det middag i kveld en plass i byen før morgendagens styremøte oppe ved Prestvannet.

OJB
04-11-2010, 11:24
God morgen fra Aberdeen(1 time bak),
Her går det fremover med saker og ting , kanskje blir det retur over sjøen til SVG om vi blir ferdige idag.
Hvis ikke blir det morgendagen.
Lettskyet fint vær , men noe kjøligere idag her over.
Alle snakker om de dramatiske budsjettkuttene som vil ha invirkning på de fleste her om dagen.
Folk er lettere sjokkskadet.
Skottland mobiliseres ; RAF Kinloss står i direkte fare for å bli lagt ned med tap av 2400arbeidsplasser som følge av MR4 kanselleringen. RAF Lossimouth står i fare for å ble lagt ned med tap av 3300 arbeidsplasser. 4 Tornado skvadroner skal etter plannene flyttes sør til Norfolk.
En slik nedleggelse vil tilsvare til tap av 700000 arbeidsplasser i London området i følge Skottene.
Det ligger an til my uro i Storbritannia fremover.
Vel , her må dagen gripes og noen tak taes for å bli ferdig.
Ha en fin dag folkens.

LN-FHU
04-11-2010, 12:47
God sen formiddag fra Trondheim :)

Her har arbeidsdagen vært igang lenge, men vært litt travel.Har i tillegg vært på et lite besøk hos jordmor med samboer, og fått "clear taxiway" og "hold at threshold for growth" :p :D

Idag blir det en rånertur til Sverige for innhandling av bacon og øl ++++ og så er det hjem og se fotball :D :D :D

Ha en strålende dag folks :drink :drink

LN-MOW
04-11-2010, 13:02
G'morgen fra det dype soer som melder 11 grader og regn. Solen ventes imidlertid aa titte frem rundt lunchtider. Jeg har motsatt problem av Egil - det er helst ettermiddagsrushet jeg nyter hvis jeg setter paa norsk radio naar jeg begynner aa jobbe ...

Velvel - fire dager til helg ....

LNv22
04-11-2010, 13:20
God morgen fra Texas!

Våket for en time sinden; litt døgnvill etter gårsdagens flight over. Får slå i hjel et par timer med småjobbing og avislesing før jeg rusler ned og får meg noe frokost.

Dagen skal ellers brukes hos nye Continental i IAH og kvelden blir FTawards!

Ønsker alle en fin dag!

ENGM 911
04-11-2010, 14:15
Litt lengre i bingen i dag, en stusselig nattvakt venter i kveld. Nå er det kaffepause før gardinstenger skal festes og gardiner henges opp. Stusselig arbeid men innenriksministeren har talt. Ellers kan jeg informere at jeg har nydelig utsikt over byen og ved innflyvning fra syd ser jeg alt som kommer over Oslo. Får kjøpe meg en feit vidvinkel så jeg får dokumentert dette :lol: Nok skryt, nå må gardinene opp!

Henshaw
04-11-2010, 14:52
Yey, vant nettopp minus 500 penger av Sandefjord kommune, alt fordi jeg glemte en stakkars papirlapp med klokkeslett på i frontruta. :headbang

Someone
04-11-2010, 15:05
God morgen fra Houston. Allerede vært en tur i gymmen og trent, men nå: frokost. Continetal/United hae vel planlagt noe for oss idag før det er Frequent Traveller Award i kveld

OJB
04-11-2010, 22:15
En liten tur på Union Street i Aberdeen og inn til Waterstone.
Flying the SR-71 Blackbird er innkjøpt. Fasinerende bok med bilder , historier , avgraderte dokumenter.
Her blir det å ta livet med ro noen timer etter en lang dag med en malt w. og lesning.