PDA

View Full Version : Ett kveldsbilde fra Østfold.

TobyAllan
03-11-2010, 21:45
Var på Rakkestad idag for at ta litt bilder, dette var sist på dagen, fant en SAAB Safir som var fylt med rim frost, da jeg var ferdig med at ta bilder var det direkte hjem og redigere litt i Lightroom og Photoshop.
Da jeg tok bildet var det like så mørkt som langt opp i ræ.. på en neg.. :D, så måtte trikse litt med lyset i Photoshop, kan ikke bli enig med meg selv om dette er ett bra bilde, eller noe jævla møkk :D

Men tar risikoen med at legge det ut, så håper jeg på noe kontruktiv kritikk, fra andre brukere her på forumet :)

Her er altså bildet som gir meg grå hår :colgate:

http://i1043.photobucket.com/albums/b434/TobyAllan/Helgen%20gardermoen/Img_8051_safir_test01_ps_1024_copy_Watermark.jpg

MVH Torben :fly

baselutvann
03-11-2010, 21:47
fint motiv, men det er en ting jeg ikke får til å stemme... hva det er, har jeg ikke funnet ut enda!:o

terje t
03-11-2010, 22:00
Den står parkert rett utenfor klubbens hangar, hjelper det??

Vidar
03-11-2010, 22:36
Syntes det var stili jeg.Hva du kunne/skulle gjort annerledes får andre som har mer
peiling enn meg svare på,men når det gjelder grå hår er jeg ekspert...........hehe.

Vidar

TobyAllan
03-11-2010, 22:38
Syntes det var stili jeg.Hva du kunne/skulle gjort annerledes får andre som har mer
peiling enn meg svare på,men når det gjelder grå hår er jeg ekspert...........hehe.

Vidar

HAHA, gidder du ikke sende en PM med ditt mobil nummer igjen, jeg kom til at vaske min mobil på 30 grader med OMO color i vaskemaskinen, så har mistet en del numre :)
Men den ble veldig fin og ren mobilen :lol

G-COLE
04-11-2010, 10:42
HAHA, gidder du ikke sende en PM med ditt mobil nummer igjen, jeg kom til at vaske min mobil på 30 grader med OMO color i vaskemaskinen, så har mistet en del numre :)
Men den ble veldig fin og ren mobilen :lol

Eh... -Og mobilen den virker også ? Må no være ein fantastisk mobil du har som tåler ein slik vask ! :up: -Andre sier jo takk for seg når de melder litt høy luftfuktighet.... hehe... ;)

TobyAllan
04-11-2010, 13:32
Eh... -Og mobilen den virker også ? Må no være ein fantastisk mobil du har som tåler ein slik vask ! :up: -Andre sier jo takk for seg når de melder litt høy luftfuktighet.... hehe... ;)

Ehh nei, den tålte ikke den tur i vaskemaskinene :D, men hadde en annen mobil som jeg satte sim kortet over i, utroligt men sim kortet hadde ikke tatt skade, men min Nokia E75, likte ikke det, bra at jeg hadde all risk forsikring på den, så får den nye Nokia C7 av forsikringen istedet, så det var ett ok bytte :)

TobyAllan
04-11-2010, 22:16
fint motiv, men det er en ting jeg ikke får til å stemme... hva det er, har jeg ikke funnet ut enda!:o

Har du funnet hva det er som ikke stemmer :D ? hehe